Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.12.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.11.1999

obiectiv

 

Sa lucrez intr-un mediu profesionist in care sa pot aprofunda cunostinetele deja dobandite in timp si sa-mi însusesc principii noi cu posibilitatea aplicarii acestora în practica. De asemenea doresc ca in afara de abilitatile si cunostintele strict legate de contabilitate, raportare şi respectare a cerinţelor legale , sa-mi imbunatatesc cunostintele in prezentarea şi analiza datelor, utilizarea sistemelor informa­tice, cat şi în managementul schimbarii şi al conflictelor. Factorul cel mai puternic de motivare la locul de munca este pentru mine posibilitatea de crestere profesionala.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: assistant controller

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati:
Controlul si analiza operatiunilor contabile intragrup de firme, incadrarea in procedurile contabile si fiscale;
Efectuarea operatiunilor de inchidere de luna: constituirea provizioanelor, verificarea si postarea notelor contabile pentru inchiderea de luna , punctaj solduri, corelatii balantiere (sintetic -analitic), structura cont profit si pierdere, impozit pe profit , analiza stocuri-balanta stocuri si corelatia cu balanta contabila, verificarea registrului de mijloace fixe, transmiterea datelor in softul de raportare americana, comparatie forecast vs realizat si analiza deviatiilor (modificarea cererii cu impact in volumul vanzarilor, material margin, analiza cheltuielilor cu forta de munca - directi, indirecti si staff, analiza celorlalte cheltuieli realizate);
Analiza costurilor pe centre de cost si pe proiecte precum si analiza economica privind profitabilitatea fiecarui proiect;
Efectuarea operatiunilor de inventariere anuala a stocurilor si a mijloacelor fixe;
Intocmirea bugetului anual si a forecastului periodic;
Intocmirea si depunerea la timp a rapoartelor de grup lunare si trimestriale;
Verificarea respectarii procedurilor SOX/FOA pentru intreg fluxul operational, nu doar pentru operatiunile financiar contabile;
Verificarea si monitorizarea investitiilor de mijloace fixe si Intocmire PAR (Project Approval Report) in vederea aprobarii de catre grup a investitiilor de CAPEX;
Verificarea si aprobarea platilor;
Analize financiare saptamanle privind performanta unitatii - solicitate de Plant Manager;
Colaborarea stransa cu echipa locala operational, managerii de proiect, echipa comerciala in vederea stabilirii fezabilitatii financiare a proectelor.

01.01.2015 - 31.03.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Responsabil mijloace fixe: evidenta conturi imobilizari corporale in curs si inregistrarea in categoria mijloacelor fixe conform Legii 15/1994; contabilizarea intrarilor si iesirilor de mijloace fixe prin inregistrarea notelor contabile corespunzatoare; reconciliere modul mijloace fixe cu balanta generala; rularea si verificarea amortizarii lunare pe fiecare centru de cost; intocmire FAAR (Fixed Assets Activity Report) privind transferurile intragrup; verificarea si inventarierea mijloacelor fixe; casarea mijloacelor fixe: analiza propunerilor de casare si verificarea indeplinirii condiţiilor de ieşire a mijloacelor fixe din unitate, conform PV de casare, a respectari legislaţiei privind casarea şi a aprobarilor necesare, precum si inregistrarea respectiv postarea notelor contabile aferente; rapoarte US GAAP mijloace fixe si amortizare.

Responsabil cu punerea în aplicare si respectarea documentatiei Sarbanes-Oxley , ceea ce presupune interactiunea cu toate celelalte departamente pentru implementarea SOX si cu auditorii externi; reconcilierea lunara a conturilor din balanta; examinarea conformitatii si respectarii normelor si reglementarile stabilite de managementul local si de grup, walkthrough a documentelor SOX existente, efectuarea testarilor controalele cheie identificate în documentatie.

Responsabil cu intocmirea dosarului de inchidere de luna privind reconcilierea conturilor.
Reasponsabil Master Data: crearea conturilor contabile, crearea furnizorilor si clientilor, intocmierea dosarului pentru auditul SOX.

01.11.2013 - 31.12.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Monitorizarea productiei, calcularea costurilor de productie pe fiecare activitate in parte (calcularea costului de productie separat pentru ferme, pentru abator, pentru unitatea de transare, depozite, si livrare - pentru a determina profitabilitatea fiecarei activitati) si analiza rapoartelor de productie in vederea optimizarii eficientei operationale;
Relatia cu clientii si furnizorii - efectuarea punctajelor, stabilirea soldurilor, planificarea platilor in functie de graficul incasarilor;
Efectuarea inregistrarilor contabile privind productia, clientii, furnizorii si banca.

01.09.2011 - 01.11.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: economist/administrator

Responsabilitati:

Responsabilitati administrative:
Obtinerea autorizatiilor si avizelor de functionare;
Crearea si implementarea regulilor de desfasurare ale activitatii
Negocierea si incheierea contractelor cu furnizorii si clientii
Crearea si dezvoltarea retelei de clienti
Monitorizarea si analiza clientilor si furnizorilor
Mentinerea relatiilor cu tertii: autoritatile locale si de control; banci; parteneri de afaceri si colaboratori
Analiza financiara a companiei – elaborarea si monitorizarea cash-flow-ului si a bugetului de venituri si cheltuieli;
Masurarea nivelului si fluctuatiilor capacitatii pentru operatiunile de productie; Masurarea nivelului si fluctuatiilor cererii pentru produsele firmei Stabilirea strategiei de corelare a capacitatii cu cererea
Crearea si mentinerea unui avantaj competitiv sustenabil prin flexibilitate, promtitudine si apropiere fata de clienti.
Analiza fezabilitatii incheierii de parteneriate cu furnizorii in vederea eficintizarii costurilor si imbunatatirea serviciilor aduse clientilor
Analiza financiara a afacerii si a riscului: analiza cash-flow-ului, analiza cost-beneficiu, analiza nevoii de creditare a fimei si analiza indicatorilor financiari

01.08.2004 - 01.09.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist/administrator

Responsabilitati:

Responsabiitati in calitate de coordonator departament financiar-contabil:
Coordonarea departamentului financiar-contabil:
- verificarea inregistrarilor contabile;
- verificarea si analiza balantei de verificare lunare;
- intocmirea raportarilor financiare interne;
- intocmirea declaratiilor fiscale lunare si trimestriale;
- intocmirea situatiilor financiare anuale;
- calculul costurilor de productie;
- elaborarea si monitorizarea cash-flow-ului;
- planificarea si urmarirea executiei bugetului pentru fiecare departament
- planificarea si asigurarea resurselor financiare pentru a sustine desfasurarea optima a activitatii si strategiile de dezvoltare;
- urmarirea creantelor si a datoriilor socieatatii;
- diversificarea surselor de finantare - linii de credit, credite de investitii si agricole, subventii pentru productie;
Responsabilitati administrative:
Stabilirea obiectivelor generale, specifice si operationale ale organizatiei; Identificarea oportunitatilor din piata , elaborarea strategiilor de dezvoltare ale societatii; Planificarea investitiilor financiare, tehnologice si de resurse umane in vederea satisfacerii dezideratelor de rentabilitate si competitivitate pe piata ale organizatiei;; intocmirea planurilor manageriale anuale si semestriale pe baza analizelor efectuate; Am elaborat fluxul informational in cadrul companiei pentru a asigura coordonarea intre departamente Coordonarea si monitorizarea departamentului financiar-contabil, monitorizarea departamentului de productie si de marketing; Analiza financiara a companiei – elaborarea si monitorizarea cash-flow-ului si a bugetului de venituri si cheltuieli; Intocmirea si depunerea dosarelor in vederea obtinerii creditelor bancare; contractarea celor mai rentabile forme de imprumut bancar – am contractat in special credite agricole subventionate cu 10-30%- si negocierea dobanzilor si comisioanelor bancare; Intocmirea documentatiei in vederea obtinerii subventiilor pentru productie si asigurarea indeplirii conditiilor pentru primirea acestor subventii; Mentinerea relatiilor cu: institutiile publice (DGFP Iasi, APIA, DSV, DADR), banci si partenerii de afaceri (clienti si furnizori); Monitorizarea clientilor si furnizorilor; Intocmirea si monitorizarea instrumentelor de plata (ordine de plata, BO, CEC-uri)

studii

 

Facultati:

2004 - 2010 MBA (Master of Business Administration): MASTER OF BUSINESS ADMINISTRATION la Open University Business School, Codecs Romania din BUCURESTI. 2008-2010
Diploma/Calificarea obtinuta Master Diploma
Descriere (specializare) MBA
Curs - Strategy, - Financial Strategy, - Marketing in Complex World, - Making a Difference - Scoala rezidentiala la Londra si Bruxelles
Institutia Open University Business School, Codecs Romania
Nivelul de clasificare national/international MA
Perioada 2006-2007
Diploma/Calificarea obtinuta Diploma de studii postuniversitare
Descriere (specializare) Diploma Profesionala in Management
Curs - Managementul schimbarii si Performantei
Institutia Open University Business School, Codecs Romania
Nivelul de clasificare national/international MA
Perioada 2004-2005
Diploma/Calificarea obtinuta Diploma de studii postuniversitare
Descriere (specializare) Certificat Profesional in Management
CURS - Oameni si Organizatii, - Marketing si Finante, - Viziune Integrata
1999 - 2004 Facultate / Colegiu: CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE la FACULTAEA DE ECONOMIE SI ADMINISTRARE A AFACERILOR, UNIVERSITATEA AL.I.CUZA din IASI.
2002 - 2002 Scoala Postliceala: Certificat management Seminarul practic de management – simulator de plan antreprenoria la Fundatia Hanns Seidel din IASI.

Premii

Voluntariat
Jan 2001: Rotaract Iasi
Hobby-uri
lectura,filmele,limbile straine,calatoriile,echitatia,muzica



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close