Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.03.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.03.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Un loc de munca in tara in cadrul unei companii in care pot sa-mi construiesc o cariera folosindu-mi experienta (relatiii cu clientii, vanzari, PC, limbi straine.....).

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Relatii publice, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

22.06.2005 - 14.11.2012

Departament: relatii publice

Titlu Job: assistant cruise director

Responsabilitati:

Organizam imbarcarea si debarcarea zilnica a cel putin 700 de pasageri in diferitele porturi in care oprea vaporul.
In ziua imbarcarii(prima zi la bord) eu eram cel ce le verifica pasapoartele si verificam vizele pentru cei ce aveau nevoie de ele.
Participam la tot felul de activitati si evenimente pe timpul zilei sau serii, la tot felul de sedinte, petreceri private, masa Capitanului. Organizam diverse intruniri informative in mai multe limbi straine pentru pasagerii nou imbarcati, in care ii informam cu privire la viata la bord, porturile pe care le vizitam si vanzari de excursii.
In caz de probleme la bord noi(Biroul de Croaziera) eram prima linie de bataie in fata nemultumirilor pe care le aratau pasagerii si tot timpul reuseam sa trecem cu bine de aceste situatii (multumirea pasagerilor/clientilor). Asa am ajuns un profesionist in acest domeniu.
In caz de probleme in receptie eram chemat pentru a-i ajuta (pentru ca vorbesc si alte Limbi Straine in afara de Limba Engleza) si impreuna gaseam o solutie in a satisface pasagerii.
Pe scurt, eu si cei ce lucreaza in Biroul de Croaziera suntem reprezentantii directi ai companiei in fata clientilor.

Realizari:

Profesionalismul pe care il arat in fata clientilor si solutiile pe care le gasesc tot timpul in a satisface cerintele clientilor.
Vara aceasta am organizat o inspectie cu o companie de turism germana la bordul unei nave de croaziera, in care le-am prezentat vaporul, scotand in fata toate calitatile navei, pe care mai tarziu acestia au inchiriat-o pentru sezonul de iarna pentru 5 luni, plus vanzari de excursii in valoare de 10000 euro saptamanal in urma briefing-urilor sustinute in fata pasagerilor.

05.01.2005 - 01.05.2005

Departament: relatii publice

Titlu Job: front desk operator

Responsabilitati:

Lucram pentru Directorul Economic (Chief Purser) al vaporului : controlul pasapoartelor si vizelor la imbarcarea pasagerilor, pregatirea rapoartelor pentru Ofiterii de Imigrari ai porturilor unde urma sa acosteze vaporul, operatiuni bancare, deschideri / inchideri de conturi, inregistrare a cartilor de credit prin Internet. Lucram in ture la Front Desk, venind astfel in ajutorul departamentului hotelier in rezolvarea pozitiva a diferitelor situatii si reclamatii; prin reteaua SAPI a vaporului transmiteam rapoarte catre departamentele implicate si urmaream solutionarea problemelor.

Realizari:

Am lucrat pentru Costa Crocciere in timpul concediului de iarna. In cele 5 luni mi-am imbunatatit calitatile de comunicare cu clientii, am capatat mai multa incredere in mine si am devenit un adevarat profesionist in acest domeniu. Plus ca mi-au oferit un post ca Ofiter de Emigrari. As spune ca postul de la Costa Crocciere mi-a adus mai mult beneficii personale.

studii

 

Facultati:

Am absolvit Liceul Nicolae Titulescu din Brasov(Montator Depanator Tehnica de Calcul)
Am inceput Colegiul de software din Brasov , dar nu l-am terminat

Facultati in straiatate

-

Activitati extracurriculare

Sunt foarte bun in vanzari si negocieri asta mai ales datorita faptului ca am lucrat cu foarte multi oameni si pot sa afirm ca experienta pe care o am in Relatii cu Clientii este greu de gasit la altii.
Invat foarte repede datorita mediului in care am lucrat.

Premii

Atestat ca electronist montator-depanator tehnica de calcul.
Permis de conducere Cat.B.
Pregatire in relatii cu clientii.
Training in Imigration Procedures la bordul navei Costa Allegra.
Cursuri I.M.O (Crowd Management-Fire Fighting) pentru vase de croaziera.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,avansat,avansat)

italiană(incepator,avansat,avansat)

spaniolă(incepator,avansat,avansat)

germană(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close