Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 10.07.1989

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:15.07.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Motivat sa evoluez si sa imi depasesc conditia zilnica sunt convins ca pot depasi rutina zilnica, ca ma pot adapta oricarei situatii si ca imi pot coordona actiunile astfel incat sa ating obiectivele propuse sau impuse. Ma consider omul actiunii, uneori one man show, capabil sa gestionez eficient o sumedenie de taskuri daca situatia o impune. Sunt adeptul tehnologiei, dependent de ea zilnic, nedezlipit de telefon (daca situatia o impune - sedinte, intalniri, negocieri - atunci consider telefonul o unelta nefolositoare)m considerand ca ea te poate ajuta in foarte multe situatii dar este posibul sa te si incurce incat sa nu te mai poti descurca. Stiu exact ce imi doresc de la un job, stiu sigur ca nu accept un salariu sub 2500 RON si stiu ce pot oferi pentru aceasta suma. Nu ramane decat sa ma las descoperit si descusut cu atentie. Domeniile in care am experienta notabila sunt Vanzarile, IT&C, Management, Event planning, Team leading. La varsta de 17 ani mama mea s-a imbolanvit de cancer si am fost nevoit sa invat sa-mi castig experienta. La varsta de 18 ani, mama s-a stins si am ramas singur intr-o lume cruda, intr-o lume in care nici un lucru sau serviciu nu este gratuit nici macar din partea familiei. Am fost nevoit sa invat de foarte tanar sa lupt pentru existenta, sa imi indeplinesc obiectivele pentru a invata si evolua. Si am reusit! Obiectivul meu este sa demonstrez colaboratorilor si partenerilor faptul ca seriozitatea, punctualitatea si dorinta de a evolua sunt cuvintele cheie care ma caracterizeaza si impulsioneaza. Cu cunostinte acumulate atat in vanzari cat si in management sustin cu tarie faptul ca nu o diploma si o facultate creaza oameni de baza intr-o companie ci dorinta de a munci si experienta acumulata.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Beneficii: - Masina de servici - Bonuri de masa - Bonusuri de performanta

Tip job: Part time, Full time

Departament: Imobiliare, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, IT Hardware

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - 30.04.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: associate delivery driver & logistic coordinator

Responsabilitati:

Associate driver pentru echipa de livrari a Amazon UK si coordonator logistica companie partener a Amazon, un job care iti poate atinge nervii la maxim, care te invata sa iti stapanesti emotiile indiferent de ipostaza in care te afli, un job care iti antreneaza atentia distributiva si care te invata sa pui ckientul final deasupra oricarui lucru. Perioada de timp lucrata la Amazon mi-a intarit principiile dupa care ma ghidez in viata de zi cu zi.

01.06.2017 - 31.10.2017

Departament: management

Titlu Job: headhousekeeper

Responsabilitati:

Punctual, din pozitia de HeadHousekeeper in cadrul Holliday Inn Express Epsom Downs, Surrey - London, am supervizat ca o echipa de 10 oameni sa realizeze cu strictete procesul de curatenie al hotelului respectand standardul de calitate al lantului IHG. Atributiile principale au fost coordonarea, supervizarea si testarea calitatii procesului de curatenie.

Aptitudini utilizate in cadrul job-ului: coordonare, cunostintele temeinice IT
Atu-uri: un foarte bun time-management pentru finalizarea procesului de curatenie in parametri optimi (120 de camere curatate, receptie, breakfast area, sali de conferinta si spatii adiacente curatate in maxim 7 ore de la inceperea programului), perspicacitate, seriozitate, punctualitate (programul housekeeper-ilor incepea la ora 8 eu eram prezent in hotel de la ora 7 pentru pregatirea tuturor detaliilor organizatorice), urmarire KPI-uri si productivitate.

Alte responsabilitati:
- realizarea graficului de lucru (ROTA) in functie de necesitate si de numarul de camere vandute
- analizarea diagramelor de cazare pentru a stabili cu o saptamana inainte numarul estimativ de camere vandute
- pontarea fiecarui angajat dupa sistemul impus de compania angajatoare (3 camere / ora )
- realizarea rapoartelor de productivitate
- participare activa in procesul de recrutare si formare a personalului hotelier
- raportare zilnica catre receptia hotelului vis a vis de activitatea din ziua curenta
- inventarierea si raportarea saptamanala a lucrurilor pierdute / ratacite / uitate de catre oaspetii hotelului

Am lucrat o perioada de doar 3 luni in speranta ca mi se va alatura in scurt timp si sotia dar fara sorti de izbanda. Pentru ca nu am reusit sa o conving sa mi se alature in UK am decis sa ma intorc in tara.

01.06.2014 - 30.06.2016

Departament: publicitate

Titlu Job: coordonator

Responsabilitati:

In cadrul companiei Medadvert SRL au fost o sumedenie de oportunitati fiind vorba de o afacere "de familie" iar capabilitatile membrilor familiei erau vaste. Am ales sa mergem ca si companie in 3 directii: web design (cunostintele mele de nivel mediu in programare si intretinere pagini web, cunostinte legate de tehnicile SEO, cunostinte despre Facebook Ads si Google Ads + AdSense, Photoshop, Illustrator si InDesign pe parte de design materiale cerute de clienti), un mini salon de manichiura pedichiura (sotia are experienta acumulata in domeniu si cursuri de specializare efectuate in Romania si Rep. Moldova) si o agentie imobiliara (o cerere foarte mare pe piata imobiliara de noi companii, o perioada de 2 ani prielnica in care lucrurile functionau in parametri normali).

In cadrul companiei am activat mai mult pe partea sectorului imobiliar datorita timpului indelungat necesar coordonarii activitatii zilnice, prospectarea pietei si ofertarea catre clienti, vizitele la proprietari si vizitele cu clienti la diverse proprietati. In limita timpului liber disponibil am preluat si diverse contracte de web design cu o perioada de efectuare de minim 10 zile lucratoare pentru a putea respecta timingul cerut de catre clienti.

Incepand cu vara anului 2016, lucrurile in sectorul imobiliar au luat o turnura de 180 de grade iar numarul cererilor cat si al ofertelor a scazut drastic pe sectorul imobiliar ales iar fondurile necesare sustinerii business-ului au ajuns la limita luand decizia de a suspenda activitatea in acest domeniu.

01.07.2013 - 31.07.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: marketing manager

Responsabilitati:

La propunerea unui bun prieten Vlad Sarbu, manager Pleiada Boutique Hotel, am decis sa colaboram o perioada de un an pe partea de marketing si vanzari servicii hoteliere.

Am preluat departamentul de marketing fara nimic concret si fara nici un plan de actiune. Am inceput cu contractarea principalelor surse externe generatoare de clienti (portaluri rezervari nationale si internationale). Ulterior contractarii am inceput incarcarea informatiilor necesare atragerii clientilor si a teasing-ului necesar pregatirii unui BOOM dat fiind faptul ca Pleiada Boutique Hotel este singurul hotel cotat la 5* din regiunea Moldovei. Dupa implementarea modulelor de rezervari a urmat trainingul receptiei pentru a comunica tarifele aferente sectorului on-line, facturarii pentru on-line si a decontarii serviciilor.

Odata pusa la punct strategia de vanzare a serviciilor hoteliere in mediul on-line am pornit pe o turnura grea in mediul offline. Aici ne-am lovit foarte mult de scepticismul agentiilor de turism care nu puteau credita hotelul cu 5* doar printr-o simpla prezentare. Am inceput sa invitam agentiile de turism regionale in hotel pentru a prezenta toate facilitatile pe care le ofera, am programat diverse degustari pentru agentii de turism pentru promovarea restaurantelor din cadrul hotelului, am organizat diverse evenimente in SPA-ului hotelului pentru o promovare targetata (in cadrul acestor servicii am targetat inclusiv companiile multinationale care au un sediu in Iasi pentru a atrage clienti din randul angajatilor: Continental, Delphi, Amazon etc).

Odata facut cunoscut numele hotelului in randul agentiilor de turism iesene am decis de comun acord cu conducerea sa programam vizitele in tara la marile agentii de turism generatoare de clienti corporate si am efectuat vizite la sediile acestora in Cluj, Bucuresti si Timisoara.

La sfarsitul colaborarii am predat departamentul de vanzari si marketing cu un grad de ocupare al hotelului in medie de 50-55% lunar, preluandu-l de la doar 5% la inceputul colaborarii. Termenul de un an a fost stabilit de comun acord cu managerul general pentru ca in aveam in plan infiintarea unei companii proprii pentru web design si un salon de manichiura. Ulterior, am sesizat si o crestere semnificativa a domeniului imobiliar si am luat decizia sa ma axez si pe acest sector.

01.04.2012 - 31.07.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator events & sales / zona moldova

Responsabilitati:

In cadrul companiei Houston NPA am ajuns printr-o conjuctura interesanta datorita organizarii cu succes in trecut a unui eveniment medical cu peste 1000 de participanti cu o rezonanta puternica atat la nivel national cat si international, Primavara Dermatologica Ieseana. Evenimentul coordonat, planificat si implementat a avut o amploare puternica datorita numarului mare de invitati straini, a numarului de puncte EMC si EFC acordat medicilor si asistentilor medicali, datorita unui program foarte bine structurat si programului social atractiv.

Am fost recrutat in randul colegilor din Houston NPA datorita implicarii de care am dat dovada in cadrul evenimentului. Datorita experientii anterioare am reusit ca Primavara Dermatologica Ieseana 2013 sa aiba o rezonanta si mai puternica la nivel national si international, cu un numar de participanti mai mare si cu un program si mai complex.

La nivel de eveniment m-am ocupat cu o parte din discutiile cu sponsorii regionali, cu planificarea pe zile si ore a intregului eveniment, cu activitatile sociale desfasurate in cadrul evenimentului, cu contractarea tuturor serviciilor adiacente necesare unei bune desfasurari a evenimentului (sali, coffee break-uri, bilete de avion, cazari, creditari eveniment, call center pentru participanti), cu inregistrarea tuturor participantilor si eliberarea diplomelor.

Colaborarea cu Houston NPA a luat sfarsit datorita discrepantelor la nivel salarial intre zona Moldovei si colegii din Bucuresti, in conditiile in care in Iasi cheltuielile sunt aproape identice cu cele din capitala. In momentul in care am cerut o renegociere corecta a remuneratiei pentru serviciile prestate nu am ajuns la un consens si am decis sa inchei colaborarea.

08.02.2010 - 10.06.2012

Departament: altele

Titlu Job: coordonator tehnic & web designer

Responsabilitati:

» Mentenanta sistemului informational si de comunicatii a Medical Events
» Mentenanta retelei de calculatoare din interiorul companiei Medical Events
» Mentenanta statiilor grafice si a unitatilor desktop din interiorul companiei
» Suportul tehnic in sala de conferinte pentru toate evenimentele
» Suport tehnic la secretariatul administrativ si stiintific al fiecarui eveniment
» Instalarea, asigurarea si monitorizarea logisticii pe tot parcursul evenimentului
» Voice-Over pentru filmele editate de catre editorul video al Medical Events
» Design, implementare si mentenanta a site-urilor evenimentelor de mare anvergura

Logistica utilizata la fiecare eveniment:

» Proiectoare, ecrane proiectie,
» mixer audio,
» microfoane wireless, gooseneck, fixe,
» sistem de sonorizare ( boxe active, boxe pasive, woofere )
» intre 2 si 4 laptop-uri in functie de necesitati, obligatoriu un MacBook Pro
» matrice video si switchwer video KRAMER pentru proiectie simultana pe 2 ecrane

Logistica suplimentara pentru evenimentele cu numar mare de participati:

» mixer video pentru a proiecta pe ecran imagini din sala si imagini cu speakerul
» lumini inteligente ( moving head-uri, proiectoare LED, PAR 64 LED )
» sistem de televoting eInstruction ( maxim 200 de telecomenzi ) + programarea acestuia
» sistem de traducere simultana
» utilizare casti intercom
» decor sala cu benzi luminoase LED
» Player Pioneer DDJ T1 pentru jingle-uri si efecte audio

Realizari:

» Creare website-uri evenimente de mare anvergura
www.primaderma.ro
www.inspir.ro
» Site-uri pentru intalnirile de promotie realizate.
» Redesign site-uri medici parteneri din care amintesc www.dermalux.ro
» Cresterea ratei de profit datorita utilizarii in parametri optimi a echipamentelor in timpul evenimentelor si datorita propunerilor facute pentru investitii incat am reusit sa schimbam fata evenimentelor anterioare
» Entertainment in timpul evenimentelor corporate ( Christmas Party, Farewell Party )

01.06.2009 - 01.11.2011

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: moderator radio

Responsabilitati:

Moderarea unei emisiuni radio cu subiect prestabilit / emisiune de divertisment si entertaining al ascultatorilor

10.03.2009 - 10.11.2010

Departament: transport / distributie

Titlu Job: agent vanzari / distribuitor

Responsabilitati:

Mentinerea relatiei cu partenerii si clientii cheie, verificarea stocului disponibil si comanda stocului necesar, onorarea comenzilor pe teren catre clientii cheie, consultanta vanzare piese auto in magazin

Realizari:

Prin prospectare si recomandari am reusit sa contractez 4 clienti importanti care virau in conturile firmei sume care au marit profitul de-a lungul unui an cu 20 %

16.11.2007 - 20.02.2009

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: junior assitent manager

Responsabilitati:

Munca pe teren care consta in contactarea door to door a potentialilor clienti, explicarea ofertelor care se aflau pe piata la acea vreme, incheierea contractelor cu acestia si mentinerea realatiei cu ei.

Realizari:

Indeplinirea completa a targeturilor zilnice si lunare.

10.02.2007 - 15.07.2007

Departament: marketing

Titlu Job: asistent marketing

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele erau destul de putin. In mod normal trebuia sa petrec in fata PC'ului un timp minim de 2 ore. In acest timp agentul de vanzari lua legatura cu romanii stabiliti in SUA si Canada incercand sa ii convinga si sa incheie contractul cu CCI Company.

Realizari:

Am reusit sa inchei un numar de 18 contracte intr-o singura zi.

studii

 

Facultati:

2014 - 2015 Facultate / Colegiu: Marketing la Universitatea Alexandru Ioan Cuza - Facultatea de Economie si Adminsitrarea Afacerilor din Iasi. Am inghetat anul universitar din cauza lipsei de timp. In cazul in care voi fi selectat pentru un interviu voi explica cu amanuntul situatia academica si familiala.
2003 - 2007 Liceu: Tehnician desenator tehnic pentru constructii si instalatii la Colegiul Tehnic Gh. Asachi din Iasi.

Premii

Traininguri
May 2016 - May 2016: Training Conducere Defensiva
Training conducere defensiva organizat de Academia "Titi Aur" care a schimbat perceptia participantilor vis a vis de conducerea in trafic intens.
Jan 2014: Training Vanzari
Training Vanzari sustinut la Vatra Dornei de catre Lorand Soarez Szaaz

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close