Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.12.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.03.2005

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Transport / Distributie, Protectia mediului, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Targoviste

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

16.03.2012 - 20.08.2012

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: responsabil financiar in cadrul proiectului posdru/96/6.2/s/53577

Responsabilitati:

Intocmire cerere de rambursare si rapoarte financiare;
Evidenta cheltuielilor efectuate in cadrul proiectului utilizand sistemul informatic (Action Web/FSE, Ciel Contabilitate, Ciel Salarii)
Intocmire previziuni financiare specifice, fluxuri de numerar
Intocmire cerere restituire si borderou TVA
Evidenta primara in cadrul proiectului

04.08.2008 - 21.10.2010

Departament: transport / distributie

Titlu Job: sef birou aprovizionare desfacere

Responsabilitati:

Analize de piata si de marketing
Intocmirea de analize si rapoarte cu privire la indeplinirea bugetelor si planurilor de vanzari
Intocmirea rapoartelor financiare si comerciale conforme cu politica companiei si propunerea de masuri pentru imbunatatirea indicatorilor financiari
Mentinerea corecta si la zi a bazelor de date privind vanzarile
Analiza costurilor si propunerea masurilor pentru reducerea lor
Analize comerciale, de marketing si economico-financiare
Imbunatatirea portofoliului de clienti, dezvoltarea relatiilor de colaborare cu clientii, fidelizarea clientilor
Aprovizionare, gestiunea stocurilor, distributie si livrare in vederea indeplinirii functiei logistice si de administrare din cadrul departamentului operatiuni si logistica din cadrul companiei.
Desfasurarea activitatii de audit intern pentru calitate (ISO 9001)
Implementrea controlului calitatii in departament ( activitatea de audit intern pentru calitate ISO 9001) si controlului financiar.
Responsabil mediu

Realizari:

Reducerea costurilor de desfacere cu aproximativ 10% in urma aplicarii propunerilor de ajustare.

Negocierea preturilor in procesul de achizitie si distributie a materiilor prime si materialelor care fac obiectele fac obiectele contractelor si comenzilor de la clientii companiei, ceea ce a dus la o crestere a marjei brute de aproximativ 5%.

Imbunatatirea portofoliului de clienti, dezvoltarea relatiilor de colaborare cu clientii, fidelizarea clientilor, ceea ce a dus la o crestere a vanzarilor cu aproximativ 15%.

Realizarea corecta si in timp a raportarilor, a studiilor de piata si de marketing solicitate de conducerea companiei, ceea ce a dus la operationalizarea si implementarea unor masuri anticriza eficiente.

Oferirea de solutii in situatii critice aparute in procesul de desfasurare a activitatii, ceea ce a dus la reducerea riscului valutar si a pierderilor din operatiuni valutare.

15.05.2007 - 10.05.2008

Departament: productie

Titlu Job: economist in relatii economice internationale

Responsabilitati:

Dezvoltarea relatiilor de colaborare cu furnizorii si clientii externi.
Realizarea de studii si analize de piata si de marketing.
Analiza costurilor si masuri de reducere.
Rambursari de TVA
Prezentarea situatiilor finaciare si a raportarilor catre firma mama din Franta.

20.02.2006 - 31.12.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Contabilitatea de sinteza in sistem outsourcing.
Raportari financiar-contabile.
Due – diligence, Rambursari de TVA

Realizari:

Cresterea cifrei de afaceri in urma consultantelor oferite clientilor

20.12.2003 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: auditor

Responsabilitati:

Efectuarea auditului financiar contabil.
Intocmirea de rapoarte de audit.

Intocmirea raportarilor financiar contabile - Reporting package - pentru companii cu profil german sau austriac.

Control intern financiar.

studii

 

Facultati:

Universitatea Petrol si Gaze Ploiesti, Facultatea de Stiinte Economice

Facultati in straiatate

Echivalare de studii - economist - in orasul Zaragoza Spania

Activitati extracurriculare

Cunsotinte economice de sinteza, analiza a situatiilor si raportarilor financiare in domeniul financiar contabil
Capacitate de organizare si de stabilire a prioritatilor
Dinamism si promptitudine in indeplinirea sarcinilor
Capacitate de lucru cu oamenii
Capacitate de analiza, sinteza si cercetare a informatiilor

Premii

" Managementul mediului"
" Managementul riscului"
" CRM - Customer relationship management"
" Audit intern - Calitate ISO 9001:2008"
" Cursuri BULATS - Engleza"
" Cursuri Ghoethe - Germana"
" Regulamentul REACH - Registration, Evaluation and Authorisation of Chemicals "

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close