Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.02.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.10.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Marketing, Medicina umana, Administrativ / Logistica, Productie, Petrol / Gaze, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Ploiesti, Sibiu, Timisoara, STRAINATATE, Alba Iulia, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2015 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: bpa manager / senior bpa / sr. sales & commercial analyst

Responsabilitati:

- Intocmirea raportarilor lunare/trimestriale/anuale catre grup pentru divizia de Oncologie (Income Statement, PVM Analysis, Outlooks, Risks & Opportunities, Business Reviews) in sistemul de raportare TM1/BPC.
- Analiza si aprobarea comenzilor primite in functie de numarul pacientilor pentru fiecare brand in parte, tinand cont de rapoartele de stocuri si vanzari transmise lunar de catre distribuitori.
- Participarea in cadrul sedintelor S&BP in vederea stabilirii volumelor ce vor face obiectul urmatoarelor comenzi de productie, in functie de necesarul stabilit pe baza stocurilor existente, a estimarilor de vanzari, a lansarilor de noi produse pe piata din Romania si a delistarii unor SKU-uri din portofoliu.
- Calculul obiectivelor de vanzari si analiza rezultatelor trimestriale pentru echipele Field Force, luand in considerare datele IMS, comunicarile primite din partea CNAS referitoare la consumul trimestrial de medicamente oncologice, obiectivele la nivel de companie pentru fiecare brand in parte.
- Intocmirea zilnica a rapoartelor de vanzari si comunicarea acestora catre managementul regional al companiei.
- Coordonarea procesului de implementare a unui Sharepoint pentru a facilita raportarea numerelor de pacienti de catre reprezentantii medicali la nivel de SKU/doza/institutie/teritoriu.
- Mentinerea relatiei cu distribuitorii in vederea comunicarii discount-urilor comerciale si a emiterii notelor de credit trimestriale referitoare la acestea
- Analiza datelor de consum comunicate de CNAS pentru produsele oncologice si compararea acestora cu provizioanele de Clawback inregistrate lunar in vederea determinarii impactului la nivel de P&L.
- Participarea in discutiile cu reprezentantii Region Europe pentru stabilirea cantitatilor ce urmeaza a fi puse in piata pentru SKU-urile sensibile (afectate de export), analizand comparativ datele IMS, trackere-le de pacienti si consumul real raportat de CNAS prin notificarile de Clawback si Cost-Volume.
- Coordonarea proiectelor de analiza Buy vs. Lease si Sales & Lease Back (SLB) in vederea stabilirii oportunitatii de implementare in Novartis a modelului de leasing operational. In prezent, compania a optat pentru optiunea SLB dupa mai multe licitatii si runde de negocieri cu principalii jucatori de pe piata de leasing operational, urmand ca, pentru achizitia de noi masini sa se procedeze la fel.

Beneficii: Autoturism, bonus anual de perfomanta, bonuri de masa, abonament servicii medicale, asigurare de viata.

01.01.2011 - 31.01.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist financiar

Responsabilitati:

- Intocmirea raportarilor lunare catre grup pentru filialele din Romania, Moldova si Bulgaria (P&L, Variance Analysis, Marketing Investments, Cash Flow, Comments) in SAP si HFM.
- Intocmirea bugetelor firmei in conformitate cu cerintele grupului comunicate de la HQ, in colaborare cu toate departamentele firmei ;
- Monitorizarea profitabilitatii companiei pe fiecare brand, SKU si distribuitor;
- Compararea datelor reale raportate cu cele preconizate in cadrul exercitiilor de bugetare.
- Intocmirea si analiza rapoartelor saptamanale si lunare de vanzari pe categorii de produse, distribuitori si brand-uri;
- Actualizarea listei de produse, preturilor de transfer si a preturilor de lista, precum si mentinerea relatiei cu fabricile si distribuitorii agreati.
- Intocmirea de rapoarte ad-hoc suplimentare in conformitate cu solicitarile top-managementului.

Beneficii: bonuri de masa, abonament servicii medicale gratuite la clinica privata

01.05.2008 - 31.01.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: internal controller

Responsabilitati:

- Intocmirea raportarilor lunare, trimestriale si anuale catre grup (Balance Sheet, P&L, Cash Flow, Flash Comments) in programul Magnitude si alte sisteme de raportare interna;
- Intocmirea bugetelor firmei in conformitate cu cerintele grupului comunicate de la HQ, in colaborare cu toate departamentele firmei ;
- Monitorizarea profitabilitatii companiei pe fiecare linie de business;
- Intocmirea rapoartelor de investitii si urmarirea platilor pentru acestea (CAPEX);
- Urmarirea imprumuturilor acordate de grup pentru investitii;
- Monitorizarea zilnica a procesului de incasare a facturilor emise, intocmirea Accounts Receivable List si Aging List, calculul DSO;
- Reconcilierea tuturor tranzactiilor cu celelalte companii ale grupului;
- Intocmirea si analiza rapoartelor de lunare vanzari pe categorii de produse, clienti si linii de business;
- Semnalarea oricaror erori contabile si colaborarea cu departamentul contabilitate pentru corectarea acestora.
Implementarea unui nou sistem de bugetare, prin crearea si distribuirea de fisiere excel specifice fiecarui departament.
In aceasta perioada de criza financiara, am intensificat activitatea de monitorizare a incasarilor si in colaborare cu departamentul de vanzari am reusit diminuarea valorii facturilor scadente cu peste 300 kEUR fata de 31.12.2008
Beneficii: bonuri de masa, abonament servicii medicale gratuite la clinica privata

01.01.2008 - 31.05.2008

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: internal controller

Responsabilitati:

-Efectuarea misiunii de audit intern conform planului de audit aprobat de conducere;
-Urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ;
-Verificarea procedurilor prin efectuarea testelor de conformitate, sondaje, identificarea punctelor forte si a punctelor slabe;
-Efectuarea de controale interne de detectare in toate filialele din tara (inventarieri ad-hoc, controlul modalitatii de alocare a cheltuielilor, controale asupra activitatii departamentului auto, confruntari cu banca etc.)
-Comunicarea cu Consiliul de Administratie al companiei semnaland prin raport rezultatul controalelor interne si riscurile constatate;
-Verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii;
-Colectarea de elemente probatorii necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare;
-Respectarea bugetului de timp pentru efectuarea misiunilor.

Beneficii: autoturism, asigurare de viata, bonuri de masa

01.06.2006 - 31.12.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist financiar - bugetare & raportare

Responsabilitati:

- Monitorizarea diviziilor din portofoliul firmei repartizate pentru realizarea rapoartelor de Profit&Loss;
- Calculul procentelor de alocare a diferitilor centri de cost necesari impartirii pe divizii a cheltuielilor comune;
- Monitorizarea, actualizarea si aprobarea bazei de date a clientilor cu care exista colaborare in legatura cu plata chiriilor de depozite din filiale precum si pentru apartamentele inchiriate pentru personalul detasat;
- Analiza, calculul, alocarea pe divizii si raportarea pentru P&L a diverselor alte costuri: warehouse rents, other rents (apartamente, chirii pentru aparatele vending din cadrul portofoliului de clienti), cheltuielile de IT, tipizate, paza, serviciile de marketing, controlul alocarii salariilor conform cu HeadCountul agreat etc, precum si analiza acestor costuri in comparatie cu bugetul stabilit;
- Pentru diviziile alocate centralizarea datelor de la departamentele implicate si redactarea bugetelor diviziilor repartizate.

Beneficii: asigurare de viata, bonuri de masa

01.11.2003 - 31.12.2005

Departament: relatii publice

Titlu Job: agent comercial - recuperare debite

Responsabilitati:

- Intretinerea relatiilor cu clientii debitori (agenti economici, asociatii de locatari, abonati casnici) in vederea recuperarii creantelor societatii
- Negocieri de contracte si tarife
- Controlul in teren al casierilor incasatori
- Intocmirea de rapoarte de activitate zilnice si lunare
- Incheirea de protocoale de esalonare cu clientii debitori
- Intocmirea documentatiei necesare actionarii in judecata a clientilor rau-platnici
Am reusit incheierea mai multor protocoale de esalonare in valoare totala de 1,2 miliarde lei cu societati precum Mecanica Fina S.A., Kvaerner IMGB S.A. si Piata TITAN intr-o singura luna, protocoale care presupuneau si incasarea cash a circa 10% din valoarea debitului in momentul semnarii protocolului

Beneficii: autoturism, bonuri de masa

01.03.2003 - 31.03.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Contabilitate primara
- Intocmirea de situatii financiar-contabile
- Intocmirea deconturilor lunare si trimestriale
- Intocmirea dosarelor necesare recuperarii de accize si mentinerea relatiilor cu Administratia Financiara - Directia de Monopol Bucuresti
Participarea directa la recuperarea unei valori de peste 200 kRON reprezentand accize de rambursat de la Bugetul Statului.

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate: Facultatea Management Economic – Specializarea Managementul Firmei la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Diploma de Licenta – media 9.56
Tema lucrarii de licenta: “Fundamentarea deciziei de achizitie a masinilor si utilajelor necesare unui obiectiv de investitii”
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Profil Finante – Contabilitate; clasa engleza intensiv la Liceul Economic Nicolae Kretzulescu din Bucuresti. Diploma de bacalaureat – media 9.78
Atestat contabil - statistician

Premii

Atestat contabil - statistician
Atestat operare program de contabilitate CIEL
Atestat operator calculator

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close