Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.12.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.10.2000

obiectiv

 

Obtinerea unei slujbe care imi va oferi posibilitatea dezvoltarii cunostintelor dobandite pana in prezent si abilitatilor de lucru in cadrul unui grup de profesionisti.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Otopeni

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: back office responsible

Responsabilitati:

- gestionarea materialelor promotionale
- inregistrare proiecte/parteneri/activitati in CRM
- transferul proiectelor din CRM in SAP
- suport CRM pentru echipa de vanzari
- elaboreaza rapoarte pentru celelalte departamente(logistica, marketing, vanzari)
- intocmirea actelor aditionale si evidenta acestora
- procesarea cererilor de oferta trimise de potentialii clienti

01.06.2012 - 30.09.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: customer service&logistics specialist

Responsabilitati:

- verificarea validitatii contractelor incheiate cu potentialii clienti
- introducerea si setarea noilor clienti/proiecte in SAP
- setarea conditiilor speciale de pret
- inregistrarea si procesarea comenzilor in SAP(inregistrare,livrare, facturare)
- intocmirea raportului de creante si trimiterea instiintarilor de plata catre clientii datornici
- asigurarea transportului pentru comenzile existente la cererea clientilor
- receptionarea reclamatiilor
- raportare zilnica/lunara catre ASM si RSM
- arhivarea tuturor documentelor(comanda, livrare, factura. documente transport, aprobari)

01.03.2007 - 30.04.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier economist

Responsabilitati:

- intermediaza vanzarile auto prin credit si leasing
- identifica, intelege si analizeaza nevoile clientilor
- concepe si redacteaza oferte in functie de nevoile clientilor
- prezinta clientilor contractele de finantare si explica continutul acestora
- prezinta ofertele catre clienti, trateaza obiectiile acestora si prezinta cat mai multe argumente pentru convingerea si castigarea acestora
- consiliaza clientul in vederea intocmirii dosarelor de finantare
- mentine relatia cu societatile financiare bancare si nebancare
- completeaza si actualizeaza permanent produsele de finantare
- intocmeste si prezinta saptamanal raportul de activitate catre seful direct
- mentine relatia cu clientul pe toata durata contractului si se asigura de buna lui desfasurare
- intocmeste impreuna cu sefii de vanzari planuri de actiune
- urmareste indeplinirea obiectivelor de finantare

01.10.2005 - 31.03.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relatii clienti

Responsabilitati:

- asigurarea indeplinirii obiectivelor de vanzari stabilite de catre societate
- stabilirea si mentinerea unor relatii bune cu clientii societatii
- identificarea nevoilor clientilor
- colectarea informatiilor si documentelor necesare in vederea incheierii contractelor
- incasarea facturilor de la clienti si manipularea corecta a banilor si documentelor cu regim special
- elaborarea de rapoarte zilnice privind miscarea valorilor
- consilierea si implicarea in instruirea clientilor in ceea ce priveste utilizarea produselor comercializate
- primirea si monitorizarea reclamatiilor clientilor, transmiterea acestora catre persoanele abilitate

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Economie la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Managementul Serviciilor
1996 - 2000 Liceu: Informatica la Liceul Teoretic Nicolae Iorga din Valenii de Munte.

Premii

Certificari
Aug 2008 - Aug 2008: Atestat Inspector Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close