Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.11.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.04.2004

obiectiv

 

Sunt o persoana deschisa, comunicativa, orientata spre inovatii si dedicata trup si suflet proiectelor in care ma implic. Defecte: nu accept jumatati de masura, spirit critic si analitic prea dezvoltat.

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center, Traduceri

Oras de lucru: Cluj-Napoca, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2014 - 31.12.2018

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: bibliotecar, coordonator proiecte culturale

Responsabilitati:

 Organizarea și implementarea proiectelor și activităților cultural-educative și de loisir conform procedurilor si calendarului evenimentelor
 Contribuția la promovarea imaginii bibliotecii prin oferirea de servicii de bibliotecă cu respectarea regulamentului de organizare și funcționare al instituției
 Realizarea de expoziții de documente conform calendarului manifestărilor și evenimentelor culturale, la standarde inalte de impact social
 Atragerea de noi parteneri, colaboratori și voluntari în vederea dezvoltării și diversificării serviciilor pentru public si a infaptuirii misiunii institutiei
 Deplasarea pe raza municipiului Cluj-Napoca la instituțiile cultural-educative și instituțiile partenere pentru derularea proiectelor in parteneriat
 Participarea la realizarea proiectelor de informare si implicare a comunitatii locale inițiate de conducerea bibliotecii si implementate in toate filialele
 Redactare si gestionare contracte parteneriat, rapoarte de activitate, statistici
 Sustinerea de cursuri si jocuri interactive de invatare limbi straine copii: engleza si spaniola

01.11.2011 - 01.12.2013

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent managerial - consilier juridic

Responsabilitati:

consultanta personalizata pe probleme de autorizatii deschidere activitate, contracte, salarii, intocmirea si prezentarea rapoartelor expedientelor de firme la cererea inspectorilor de Trezorerie, intocmirea si completarea dosarelor deschidere/ inchidere firma, calcul salarial, prezentarea telematica a initierii contractelor sau activitatii,

01.01.2010 - 01.09.2011

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: receptionista administrativa cu engleza

Responsabilitati:

traducere interpretare spaniola- engleza, organizarea si arhivarea expedientelor fizice si informatizate, actualizarea bazelor de date MELKOR, scanari originaluri, evidenta corespondentei si a fax-urilor, redactarea corespondentei de afaceri, asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor cu partenerii de afaceri sau clienti, administrarea agendei de lucru a letratilor: programarea interviurilor si a audientelor, organizarea reuniunilor si a calatoriilor de afaceri

01.03.2009 - 01.09.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara de directiune

Responsabilitati:

receptie telefonica, protocol clienti, gestiunea agendei de lucru a directiunii, organizarea targurilor auto si relatia mass- media.

01.03.2008 - 01.10.2008

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: receptionista cu engleza

Responsabilitati:

in cadrul unei companii multinationale cu ramura de activitate in Barcelona, din sectorul comertului materialului sanitar :
receptie , filtru telefonic international, redistribuirea corespondentei si a coletelor, gestionarea salilor de cursuri, tehnoredactare si comunicarea informatiilor intre departamente, imaginea pozitiva a companiei.

01.02.1997 - 01.05.1998

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: bibliotecar

Responsabilitati:

catalogare clasificare, intocmirea fiselor de documente, serviciu de imprumut in sala de lectura

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Facultate: Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei la UBB din Cluj Napoca.
2013 - 2013 Facultate: BIBLIOTECONOMIE la UNIVERSIDAD DE BARCELONA- BIBLIOTECONOMIA Y ARCHIVISTICA din BARCELONA. STUDII DE OMOLOGARE A DIPLOMEI DE BIBLIOTECAR DIN CLUJ-NAPOCA
2000 - 2004 Facultate: STUDII EUROPENE la UNIVERSITATEA " BABES- BOLYAI" CLUJ NAPOCA din CLUJ NAPOCA.
1995 - 1998 Facultate: BIBLIOTECONOMIE ARHIVISTICA la UNIVERSITATEA " BABES BOLYAI" CLUJ NAPOCA din CLUJ NAPOCA.
1990 - 1994 Liceu / Școală profesională: LIMBI MODERNE: ENGLEZA, FRANCEZA, SPANIOLA la LICEUL C.D. NENITESCU din BRASOV.

Premii

Voluntariat
Jun 2010: GREENPEACE



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close