Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.04.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.01.2012

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Cercetare - dezvoltare, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: billing agent

Responsabilitati:

- Crearea facturilor conform instructiunilor primite de la echipele de proiect.
- Procesarea datelor in Excel si coordonarea cu baza de date Oracle efectuand o scurta analiza a corectitudinii tranzactiilor, bugetului si venitului recunoscut pe diferite proiecte
- Emiterea facturilor pentru clientii din portofoliul asignat urmand conditiile de facturare, trimiterea facturilor catre client, inclusiv uploadarea acestora pe portalurile clientilor
- Emiterea notelor de credit
- Updatarea informatiilor proiectelor lunar pentru acuratetea datelor in urmatoarea perioada de facturare
- Colaborare cu alte departamente (Collections, Cash App, Taxes) pentru rezolvarea unor probleme privind emiterea facturilor
- Stabilirea si mentinerea unei relatii de colaborare buna cu echipele de proiect din Canada

01.07.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: mdm agent

Responsabilitati:

-Răspunderea solicitărilor în timp util, alocarea tichetelor membrilor echipei
-Asigurarea că incidentele / cererile sunt tratate cu prioritate de la cel mai vechi la cel mai nou
-Gestionarea volumului de munca in functie de prioritate.
-Menținerea unui nivel ridicat de cunoștințe în echipa.
-Furnizarea informatiilor noilor veniti si instruirea acestora in legatura cu procesul de munca al echipei.
-Initiativa constanta de a imbunatatii si simplifica modul de lucru si procesul.
-Construirea unor foarte bune relatii cu clientii si furnizorii interni/externi.
-Mentinerea unei foarte bune relatii cu colegii din centrul din Bucuresti dar si Canada.
-Abilitate analitica
-Nivel ridicat de comunicare cu clientii interni dar si externi.
-Atentie sporita la detalii
-Abilitatea de a lucra bine în mod independent și într-un mediu de echipa

01.11.2016 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator servicii clienti

Responsabilitati:

- Oferirea informatiilor referitoare la produsele partenerului nostru.
- Diagnosticarea corecta a problemei cu care se confrunta clientul
- Identificarea corecta si gasirea celor mai bune solutii pentru client
- Mentinerea unui nivel ridicat al cunostintelor referitoare la servicii, informatii tehnice sau de alta
natura, capacitatea de a rezolva intr-un mod profesionist cererile clientilor
- Folosirea corecta a aplicatiilor utilizate, astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor
- Urmarirea stadiului cererilor inregistrate si contactarea clientului atunci cand este
cazul pentru a-i oferi informatiile necesare

01.04.2016 - 30.06.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator arhivare

Responsabilitati:

- Arhivarea documentelor interne in arhiva societatii;
- Verificarea si introducerea prompta a documentelor in sistemul de arhivare;
- Codarea documentelor conform procedurilor de lucru;
- Selectionarea si inventarierea documentelor;
- Evidenta intrari-iesiri documente.-Indosarierea si arhivarea documentelor

01.11.2014 - 30.09.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

- Comunicarea prin telefon cu potentiali clienti cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse
și servicii ;
-Cunosterea in detaliu a produselor si serviciilor
- Acordarea consultantei clientilor in ceea ce priveste comercializarea si caracteristicile produselor
companiei
-Intocmirea de oferte si negociere
- Dezvoltarea si implementarea actiunilor de promovare conform planului de vanzari al
departamentului
- Propunerea de oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora serviciile de care au
nevoie, oferind informatii corecte si concrete

studii

 

Facultati:

2014 - 2015 Masterat: Management la Academia de Studii Economice, Bucuresti din Bucuresti.
2011 - 2014 Facultate / Colegiu: Management la SNSPA Facultatea de Management din Bucuresti. Diplomă de licenţă, în profilul Economic, specializarea Management

Premii

Traininguri
Nov 2014 - Nov 2014: Arta influentarii si a persuasiunii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close