Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.05.1971

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.07.1993

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: 4.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Oras de lucru: Tirgu-Mures

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2019 - prezent

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: business consulting manager

01.10.2018 - 28.02.2019

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer ofertare / account manager

01.12.2017 - 30.09.2018

Departament: productie

Titlu Job: administrator tehnic

Responsabilitati:

Asigurarea unei bune funcţionări a tuturor echipamentelor și a utilajelor de producție, cu respectarea normelor de bună functionare și fabricație (GMP);
Asigurarea unei bune funcționări a echipamentelor care asigură condițiile de mediu în productie, precum și monitorizarea condițiilor de mediu (calitatea aerului, diferențe de presiune, calitatea apei,), conform normelor de reglementare;
Elaborarea si implementarea planului de mentenanță periodică și calificare a echipamentelor astfel încât să funcționeze la parametrii optimi;
Întocmirea procedurilor de lucru cu privire la descrierea, exploatarea, revizia, mentenanța, montarea și demontarea, calificarea echipamentelor din dotare;
Investigarea cauzelor și înlăturarea defecțiunilor echipamentelor;
Solicitări de oferte de la subcontractanți pentru remedierea diferitelor defecțiuni, oferte pentru achiziționarea pieselor de schimb.

01.07.2016 - 30.11.2017

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: facility manager /referent calitate

Responsabilitati:

Planificare, întocmire, calcule Open-book, buget venituri-cheltuieli, planificarea și urmărirea întreținerii preventive, corective și de mentenanță a clădirii de birouri și a instalațiilor aferente, obtinerea autorizațiilor și aprobărilor necesare funcționării CT, CTA, lifturi, contracte cu subcontractanți și urmărirea activitățior acestora. Verificarea și renegocierea contractelor de mentenanță. Supravegherea activităților de curățenie și pază. Întocmirea Manualului Chiriașului.
Urmăriea respectării Tabloului organizațional, a modului de îndeplinire a sarcinilor și responsabilităților pe posturi. Testarea și verificarea personalului privind modul de însușire a Instrucțiunilor de lucru. Urmărirea calității proceselor, structurii organizaționale, respectarea instrucțiunilor, eliminarea Dev T urilor din activitatea zilnică, urmărirea respectării termenelor, fluxurilor de lucru.

01.10.2015 - 30.06.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator vânzări

Responsabilitati:

Formarea si dezvoltarea echipei de Consilieri Financiari, motivarea structurei proprii, realizarea obiectivelor de vanzare lunare.
Participarea la intalnirile de vanzare, la aplicarea normelor, a procedurilor si a regulamentelor companiei.
Extinderea, imbunatatirea si administrarea continua a portofoliul de clienti.
Reprezentant zonal și Coordonator de Vanzare la BCR Leasing IFN.
Identificarea oportunitatile de pe piata in scopul atragerii de noi clienti.
Participarea la cresterea vanzarilor de produse si servicii, identificarea nevoilor clientilor si oferirea de consiliera financiara, propunerea solutiei optime pentru nevoile identificate in urma analizei financiare si calitative a clientului, in conformitate cu specificul activitatii acestuia si cu respectarea normelor si procedurilor interne in vigoare;
Negocierea ofertelor pentru clienti si preluarea de la acestia a cererii de credit impreuna cu documentele necesare pentru analiza completa (financiara si non-financiara).
Inaintarea dosarului spre aprobare catre factorii competenti, asigurand comunicarea permanenta cu departamentele interne din cadrul Bancii in vederea indeplinirii nevoii clientilor

01.01.2013 - 31.10.2015

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: supervizor, coordonator activitate

Responsabilitati:

Promovarea produselor prin prezentari individuale si in cadrul unor intruniri, monitorizarea clientilor si a rezultatelor obtinute cu produsele folosite, organizarea de seminarii, coordonarea si dezvoltarea echipei de distribuitori, monitorizarea rezultatelor acestora,

01.05.2011 - 30.04.2014

Departament: transport / distributie

Titlu Job: manager de transport

Responsabilitati:

Urmărirea și coordonarea activității de transport. Coordonarea activității firmei, menținerea legăturii cu partenerii de contract, urmărirea încasărilor și a plăților, transmiterea actelor către contabil, reprezentarea societății în relația cu organele fiscale, bancă, ARR. Asigurarea întreținerii preventive și corective pentru a asigura o bună funcționare a mașinilor din dotare. Organizarea și supravegherea activității conducătorilor auto.

01.03.2011 - 31.08.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: manager vânzări

Responsabilitati:

Organizarea și coordonarea activității, gestionarea și încheierea contractelor și urmărirea derulării acestora, gestionarea relației cu partenerii externi. Stabilirea relaţiilor de dezvoltare cu noi parteneri. Analizarea oportunităților sau a constrângerilor de ordin legislativ, financiar, tehnologic din mediul de afaceri al firmei. Identificarea și atragerea resurselor necesare pentru implementarea proiectelor și a oportunităților de investiții. Participarea la întâlniri de afaceri cu furnizori, clienți, organisme financiare și instituții guvernamentale din zona de activitate a firmei.

01.04.2010 - 01.02.2011

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: auditor în domeniul calității

Responsabilitati:

Elaborarea procedurilor generale, operaționale și a instrucțiuni de lucru pentru domeniul calității, efectuarea și organizarea de audit prin care se constată eficacitatea sistemelor de management, evaluarea conformității produselor și a sistemelor de management conform standardelor necesare pentru toate domeniile de activitate din cadrul societății.

01.11.2009 - 01.03.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: responsabil relații publice

Responsabilitati:

Coordonarea activității de preluare, tratare și rezolvare a reclamațiilor adresate societății, medierea conflictelor apărute, consilierea negocierilor în rezolvarea diferitelor probleme adresate societății, supravegherea circuitului corespondenței de la primirea adreselor până la redactarea și expedierea răspunsurilor.

01.03.2009 - 01.05.2011

Departament: imobiliare

Titlu Job: coordonator activitate

Responsabilitati:

Am coordonat activitatea unei echipe formate din 5 oameni în prospectarea pieței imobiliare din România pentru a răspunde solicitărilor venite din partea unei societăți de investiții în baza unui contract. Am organizat și luat parte la diferite întâlniri și negocieri cu vânzătorii sau cu reprezentanții acestora, totodată m-am ocupat de analiza actelor primite, transmiterea ofertele către investitori, întocmirea de contracte, organizarea întâlnirilor dintre cumpărători și vânzători.

01.01.2007 - 31.10.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent relații cu consumatorii

Responsabilitati:

Coordonarea activității de preluare, tratare și rezolvare a reclamațiilor adresate societății, rezolvarea diferitelor probleme adresate societății noastre prin direcționarea acestora la diferitele departamente și supravegherea circuitului corespondenței de la primirea adreselor până la întocmirea și expedierea răspunsurilor la acestea. Participarea la Adunarea Generală a Asociațiilor de Proprietari, realizarea diferitelor sondaje în rândul consumatorilor, identificarea pe teren a unor conflicte apărute și prezentarea spre rezolvare a acestora.

01.07.2005 - 31.12.2006

Departament: altele

Titlu Job: dispecer

Responsabilitati:

Supravegherea și coordonarea funcționării a 42 centrale termice, rezolvarea reclamațiilor primite de la consumatori și de la operatorii centralelor termice respective coordonarea activității echipei de intervenție a Dispeceratului și a personalului operativ de intervenții.

01.01.2002 - 31.12.2006

Departament: altele

Titlu Job: operator centrală termică

Responsabilitati:

Supravegherea funcționării centralelor termice, efectuarea intervențiilor necesare pentru a asigura funcționarea fără întrerupere a centralei termice

01.12.1993 - 31.12.2001

Departament: service / reparatii

Titlu Job: lăcătuș

Responsabilitati:

Întreținerea rețelelor de distribuție a agentului termic, a cazanelor și utilajelor folosite la producerea agentului termic

01.12.1989 - 31.12.1993

Departament: productie

Titlu Job: strungar, frezor, lucrător în turnătorie

Responsabilitati:

Turnarea din aluminiu a diferitelor componente de locomotivă și prelucrarea prin așchiere a acestora.

studii

 

Facultati:

1998 - 2011 Scoala Postliceala: Management si administrarea afacerilor la ICI, Management si administrarea afacerilor din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Științe Economice la Universitatea Spiru Haret din Tirgu Mures.
1985 - 1989 Liceu: Matematica-Fizica la Liceul Alexandru Papiu Ilarian din Tirgu Mures.

Premii

Certificari
Mar 2008 - Mar 2008: SC GAM PRO EXPERT SRL
Managementul comunicarii si al relatiilor publice
Mar 2007 - May 2008: Fundatia Calepinus
curs de Business English, Certificat LCCI
Jan 2007 - Jun 2007: ECDL Romania
permisul european de conducere a computerului
Sep 1999 - Mar 2001: Institutul Bancar Român
Certificat de specializare în Analiză financiară și riscul în creditare



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close