Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.01.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.12.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Masina de servici Telefon de servici

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Auto / Echipamente, Service / Reparatii, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - prezent

Departament: inginerie

Titlu Job: business development manager

01.11.2016 - 31.07.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: sales manager

01.04.2016 - 30.11.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: business developer

01.01.2015 - 30.04.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: business development executive

01.11.2013 - 31.01.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: business account manager

Responsabilitati:

- Initierea relatiilor, stabilirea și mentinerea legaturii cu comercianti din toata tara, bazate pe nevoia Bancii.
- Supravegherea si mentinerea bazei de date cu clientii existenti.
- Negocierea conditiilor contractuale cu comerciantii in conformitate cu politica Bancii.
- Sustinerea comunicarii cu comerciantii, aplicarea direcțiilor strategice ale Bancii și supravegherea proiectelor comune cu celelalte departamente.
- Trainuirea comerciantilor parteneri cu privire la utilizarea POS-urilor si alte probleme funcționale.
- Asigurarea cu privire la utilizarea corecta si eficienta a materialelor promotionale in magazinele partenere.
- Monitorizarea continua a activitatii conturilor majore in ceea ce priveste utilizarea POS-urilor si a volumelor de bani tranzactionate prin acestea.
- Construirea relatiilor pe termen lung cu comerciantii existenti și dezvoltarea continua a portofoliului de conturi.

01.11.2010 - 30.11.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: business account manager

Responsabilitati:

- Farmnig,Gestionarea portofoliului de clienti activi.
- Furnizarea de solutii corespunzatoare prin produsele(Tichete de masa, cadou, vacanta, cresa, asist si carduri compliments) si portofoliul de servicii fiscale, respectand legea in vigoare, oferite de catre EDENRED clientilor existenti
- Dezvoltarea de noi perspective pe informațiile obtinute printr-o varietate de surse (piata noua, networking, recomandari, concurenta, campanii de marketing, participarea la diverse evenimente).
- Informarea permanenta a clientilor cu privire la produsele si serviciile companiei , propuneri financiare.
- Capacitatea de a dezvolta un caz convingator impotriva concurentei bazat pe produsele si serviciile EDENRED si politica de preturi
- Vanzarea catre clientii existenti prin promovarea in mod proactiv de noi produse si servicii.
- Reinnoirea contractelor existente si cresterea rentabilitatii portofoliului activ, in scopul de a indeplini si a depasi tintele de vanzari.
- Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii existenti, fara a pierde vreun client in favoarea competitiei.
- Cresterea veniturilor companiei: Inca de la inceputul anului 2012, unul dintre principalele strategii ale companiei a fost cresterea veniturilor din comisionul perceput clientilor activi. Am avut in gestiune portofoliul cu gradul cel mai ridicat de profitabilitate din cadrul Companiei, raportat la nivel de procent perceput pe comenzile efectuate de catre clienti.

▪ Hunting, (New market, lost clients and competition): Am dezvoltat perspective noi din diverse surse de Hunting.

01.05.2008 - 30.11.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: sales account manager

Responsabilitati:

- Achizitia de client noi de la competitie in vederea asigurarii succesului strategiei EBU.
- Dezvoltarea conturilor mari si medii cu caracter dual din baza Vodafone
- Monitorizeaza activitatea competitiei si tendintele pietei in vederea sustinerii continue a pozitiei Vodafone Romania ca lider de piata pe segmentul de Business.
- Construieste relatii puternice cu clientii in vederea vanzarii produselor Vodafone si a cresterii satisfactiei clientului.
- Vinde solutii de afaceri potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei prin abordare de vanzare consultativa si proactiva.
- Creste profitabilitatea clientilor prin angajamente pe termen lung in cadrul segmentului deservit.
- Asigura dezvoltarea celor mai bune solutii pentru clienti prin coordonarea eficienta a resurselor interne.
- Intareste pozitionarea Vodafone pe piata ca Total Communication Provider.
- Cunoasterea excelenta a produselor si serviciilor companiei, business management, propunerilor financiare, produselor , serviciilor si portifoliilor competitorilor directi.
- Actualizarea permanenta si respectand standardele de calitate a informatiilor din Sales Force Automation.
- Crearea unui plan de business pentru fiecare cont/client din lista de conturi Medii si Mari.

01.03.2007 - 31.05.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: telebanker

Responsabilitati:

-Prezentarea, vanzarea, promovarea prin telefon a produselor Vodafone din portofoliu, catre segmentul business;
- Rezolvarea eventualelor probleme aparute la client, in colaborare cu celelalte departamente;
- Dezvoltarea relatiei cu clientii (fidelizare, mentenanta, upselling);
- Participarea la atingerea targetelor de vanzari;

01.05.2006 - 31.03.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service representative

Responsabilitati:

-Prezentarea informatiilor si administrarea conturilor clientilor existenti si potentiali, raspunzand la intrebarile acestora referitoare la produsele, serviciile si preturile companiei.
-Asigurarea satisfacerii clientului prin rezolvarea solicitarilor si reclamatiilor sale
-Asigurarea cresterii utililizarii serviciilor Vodafone prin activitati de vanzare si a retinerii lor in retea.

studii

 

Facultati:

2012 - 2015 Facultate / Colegiu: Facultatea de Management - Management si administrarea afacerilor la Universitatea "Spiru Haret" din Brasov.
2000 - 2004 Liceu: Electrotehnica la Colegiul Tehnic "Mircea Cristea" din Brasov.

Premii

Posesor de carnet de conducere categoria B
Detin atestat de competente profesionale in specializarea electrician electrotehnist si atestat pentru Microsoft Office.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close