Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.08.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.12.2002

obiectiv

 

Punerea in valoare a experientei acumulate in domeniul achizitiilor si de business, imbunatatirea continua a indicatorilor proprii de performanta. Integrarea intr-o echipa de profesionisti in industrie, unde sa pot sa aplic si sa pun in evidenta cunostintele dobandite pana acum in domeniul achizitiilor, dar si unde pot sa ma dezvolt si sa invat lucruri noi.

Salariu: nespecificat

Beneficii: de negociat

Tip job: Full time

Departament: Achizitii

Oras de lucru: Pitesti, Curtea de Arges, Mioveni

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: business development manager

Responsabilitati:

Achizitii noi business-uri cu clientul (DACIA)
Pilotarea intregii perioade de RFQ (consultare furnizor), cu echipele de cifraj din Franta etc.
Stabilirea si negocierea marjei comerciale
Reporting intern activitate comerciala client
Asigurarea comunicarii cu clientul

01.06.2016 - 31.05.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii

Responsabilitati:

Bronze Alu Carpati este fabrica in Romania a Bronze Alu SAS (La Couture-Boussey, Franta).
A demarat in 2007 cu proiecte de piese turnate in bronz, din domeniul industriei, non-automotive. Din 2014 a demarat primele proiecte pe automotive si procesele de pproductie s-au diversificat de la turnatorie bronz la prelucrari CNC, tratament termic, asamblare, sudura si TSP (turnare sub presiune) aluminiu.
In prezent numara peste 110 angajati, cu proiecte automotive in derulare cu DACIA Renault, PCA, Toyota, Avtovaz, Hutchinson, NTN. CA estimata pe 2016 este de aprox 8 Meuro, cu aproximativ 50% masa de cumparare.
Responsabilitati:
- responsabil achizitii site, activitate de sourcing pentru Bronze Alu in Romania si in Franta.
- gestionarea intregului portofoliu de achizitii (cumparari directe si indirecte).
- gestionarea furnizorilor de materie prima si componente, precum si a celor de tertiare.
Procese de fabricatie la furnizori: piese turnate in fonta, axe prelucrate, decupare fina.

01.09.2010 - 30.06.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: manager de achizitii europa centrala si de est

Responsabilitati:

Descrierea postului:
In primul an la Haulotte group am avut doua responsabilitati majore: cumparator divizie si cumparator sourcing furnizori din zona Europa Centrala si de Est.
Responsabilitati principale:
- gestionarea cifrei de cumparare a diviziei Haulotte Arges, reporting cumparari, calculul si analiza nomenclaturilor pentur toate tipurile de masini fabricate
- urmarirea bugetului si a planului eco
- reporting cumparari, prezentarea cifrelor si a diferentelor de costuri sau preturi intre doua luni in cadrul sedintelor de Comitet Operational
- deblocarea de litigii facturi cu furnizorii
- intermedierea relatiei dintre furnizori si serviciul de aprovizionare, in situatiile de blocaj financiar sau de livrare componente
- suport in negociere pentru departamentul de productie pentru achizitionarea de diverse produse consumabile in procesul de fabricatie
- sourcing local in Europa Centrala si de Est pentru cateva familii de produse: prelucrare mecanica piese mecanice si plastice, organizare familie distributie piese electrice si organe de asamblare, sourcing piese termoformate prin vacuumare (capote masini), sourcing piese realizate prin rotomulaj.
- CA gestionata: aprox. 1 Meuro.
Conform contractului, in al doilea an la Haulotte, din septembrie 2011, am devenit Manager de achizitii si IPO – International Purchasing Officer, avand in echipa un cumparator.
Responsabilitati principale:
- Din punct de vedere administrativ, sunt ratasata la directorul fabricii Haulotte Arges, insa din punct de vedere functional raportez Directorului de Cumparari al groupului.
- coordonare departament achizitii Haulotte Arges
- gestionarea intregii cifre de afaceri la furnizorii din Europa Centrala si de Est pentru toate fabricile grupului Haulotte
- gestionarea furnizorilor care produc in aceasta zona geografica si livreaza la toate fabricile grupului (furnizori din Romania, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Republica Ceha, Turcia). Piese de mecano-sudura, confectii metalice, motoare hidraulice, materie prima (tabla, placi, tevi, bare).
- identificare furnizori noi care sa raspunda in punct de vedere QCD cerintelor Haulotte group. Auditarea noilor furnizori din punct de vedere cumparari si confirmare pentru audit calitate.
- Global Lead Buyer pe familiile de produse: pivoti, piese de legatura si plateforme nacele. CA gestionata 8,5 Meuro si 8 furnizori.
- realizarea si prezentare bugetului diviziei Haulotte Arges

Mijloacele tehnice folosite:
- Microsoft Office: Word, Excel, Power Point, Project
- MFGPro
- Smarteam, Smartweb (baza de date technice)
- H€LIO$ (baza de date pentru realizarea si urmarirea bugetului)

- resourcing portofoliu de prelucrare mecanica piese metalice (-10%) si piese din plastic (-20%)
- structurarea portofoliului de componente electrice.
- identificare noi furnizori in zona ECE

17.09.2007 - 01.09.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii

Responsabilitati:

1. ACHIZITII:
1.1. Manager de Achizitii
gestionarea intregii cifre de cumparare a uzinei (materii prime, componente si servicii);
gestionarea panelului de furnizori Wagon Automotive Romania, atat in tertiare cat si in materii prime si componente;
negocierea de noi contracte si stabilirea conditiilor pentru Romania in cadrul contractelor existente;
gasirea pistelor de productivitate comerciala si technica cu furnizorii.
CA gestionata : 0,75 Meuro + cheltuieli tertiare (servicii, cheltuieli de societate)

1.2. Coordonator de Cumparari pentru tarile Europei de Est: realizarea unui panel de furnizori din tarile low-cost ale Europei de Est, care sa corespunda cerintelor de costuri, calitate si dezvoltare interna furnizori; panelul de furnizori din tarile care fac parte din perimetrul low-cost este folosit atat pentru afectarea de business-uri pentru uzina din Romania cat si pentru celelalte uzine de asamblare ale ACS Group (in special din Europa de Vest); auditarea a cat mai multe societati din Romania si Europa de Est, pentru a determina fezabilitatea procesului, organizarea, nivelul de calitate, capacitatea de productie si competitivitatea economica.

2. RESURSE UMANE: functie adaugata in fisa postului prin decizie de numire in Decembrie 2008, in vederea pregatirii certificarii ISO 9001:2000. Responsabilitate in paralel cu cea de responsabil achizitii, in contextul restrangerii activitatii si a personalului in perioada 2008 - 2009;
- Dezvoltarea si implementarea politicilor de personal cf. standardului ISO 9001:2000 si ISO TS 16949.
- Elaborarea organigramei organizatiei si propunerea ei spre validare de catre Directorul General.
- Asigurarea activitatilor de administrare de personal, evaluarea performantelor, recrutare si selectie;
- Elaborarea fisele de post, pentru pozitiile nou create si optimizarea fiselor de post deja existente;
- Coordonarea proiectelor legate de sanatatea si securitatea in munca;
- Asigurarea desfasurarii in bune conditii a relatiei cu organele de control in domeniu;
- Gestionarea relatiei cu firmele prestatoare de servicii medicale si protectia muncii;
- Participarea alaturi de echipa, la evaluarea performantelor angajatilor si la stabilirea necesitatilor de instruire si formare continua
- Administrarea dosarelor personale ale angajatilor si eliberarea actelor doveditoare calitatii de angajat pentru acestia - Coordonarea procesului de actualizare permanenta a regulamentului de ordine interioara, organigramei, a contractului colectiv de munca, contractului individual de munca etc.
- Identificarea si definirea nevoilor de training
- Elaborararea programului anual de instruire si dezvoltare profesionala a angajatilor
- Redactarea si centralizarea documentelor specifice departamentului de resurse umane inclusiv documente specifice managementului calitatii (rapoarte, memo-uri, adrese);
- Completarea bazelor de date specifice domeniului resurse umane.

Realizari:

Am creat un panel de furnizori de injectie plastica din Romania, ceea ce a permis inceperea procesului de integrare locala a componentelor. Injectia plastica a constituit o prioritate, deoarece aceasta familie de produse reprezinta o cifra de cumparare foarte importanta la nivelul diviziei (aprox 10 Meuro).
Urmatoarele etape sunt: constituirea unui panel de furnizori pentru familia de textile tehnice, extrudere plastica, extrudere profile aluminiu si finisarea acestora, extrudere tevi aluminiu, tevi otel

Am facut parte din echipa de demarare a fabricii de la Pogoanele, deoarece s-a pornit de la un greenfield si am inceput cu o uzina de 1800 mp si 14 de anagajati.

In decembrie 2008, la numai 8 luni de la SOP am obtinut certificatul de calitate ISO 9001:2000 (societate certificatoare TUV Hessen Germania).

05.06.2002 - 16.09.2007

Departament: achizitii

Titlu Job: cumparator (buyer)

Responsabilitati:

atingerea obiectivelor Calitate-Costuri-Termene în cadrul echipei (compusa din Cumparator, Birou de Studii, Calitate) pentru familiile de piese gestionate, pentru perimetrul din responsabilitate, cu exceptia pieselor de schimb; atingerea angajamentului reciproc DACIA-furnizor pentru functiile proiectului din responsabilitatea mea, detectând derivele si aplicând masurile adecvate (lansare consultare furnizori, analiza, alegere, nominalizare); capitalizarea experientei realizarii functiunilor spre diferite proiecte si pentru mangerul de performanta furnizor; pregatirea trecerii în serie a perimetrelor gestionate.
Pilotarea procesului de cumparare în faza de expertiza:
- participarea la alegerea furnizorului expert
- pilotarea obiectivelor în faza de expertiza
- participarea la definirea si declinarea obiectivelor Calitate- Costuri-Termene ale proiectului catre furnizori
- pilotarea demersului "design to cost" cu furnizorul expert
Pilotarea demersului de alegere a furnizorilor piloti (sau de confirmare a furnizorilor experti):
- pilotarea/realizarea de consultatii furnizori
- analiza, comparatia dosarelor de retur cifraj si negocierea cu furnizorii potentiali
- conducerea demersului de alegere a furnizorului pilot în cadrul echipei
Pilotarea procesului de cumparare în faza de dezvoltare
- pilotarea obiectivelor proiectului (Calitate-Cost-Termen, reportingul in sistemul informatic OPEP)
- initializarea sau urmarirea demersului "design to cost" cu furnizorul
- pilotarea/animarea calitatii în faza de dezvoltare (Alliance New product Quality Process)
- negocierea pretului prototipurilor
- informarea furnizorii asupra volumelor previzionale
- punerea la dispozitia sefului de proiect cumparari datele necesare intocmirii bugetului de investitii
- asigurarea implementarii capacitatilor la furnizori si lansarea investitiilor specifice (negocierea utilajelor suplimentare necesare)
- furnizarea/verificarea elementelor necesare pentru întocmirea comenzilor (utilaje, ambalaje, cantitati)
- gestionarea crizelor de tipul: livrare, aprovizionare, lansare matrite, realizarea primelor piese prototip
- pilotarea demersului de alegere a furnizorului de a 2-a sursa.
Pilotarea respectarii angajamentelor DACIA - furnizori.
- analizarea ecarturilor de performanta fata de obiective si comunicarea catre sefului de proiect
- planificarea si aplicarea planurilor de progres si aportului de expertiza

Asigurarea trecerii în faza de serie:
- contractualizarea angajamentului serie cu furnizorul
- dezvoltarea planningului de industrializare a oportunitatilor de progres serie
- formalizarea planului de aplicare serie (trecerea dosarelor spre cumparatorul serie)

Participarea la planul de progres al grupei de cumparari proiect din care face parte

Pilotarea performantei Dacia - furnizor în cadrul proiectului :
- participarea la revizuirea performantei cu furnizorul si Regional Supplier Performance Manager
- planificarea si aplicarea planului de progres si aportului de expertiza

Asigurarea transversalizarii experientei sale din proiect catre Managerul Perfomanta Frunizor si alte proiecte

Realizari:

Am gestionat urmatoarele perimetre de piese, cu cifrele de afaceri si bugetele de investitii aferente:
1. Piese de caroserie (ambutisate, piese din tabla): CA 47,3 Meuro
2. Piese de protectie a sasiului: CA 5,5 Meuro
3. Etanseitate: 9,75 Meuro
4. Geamuri: 16,9 Meuro
5. Retroviziune: 2,6 Meuro
6. Spalare-stergere: 5,6 Meuro
7. Injectie plastica / termoformare: 18,18 Meuro.
Buget investitii: 22,32 Meuro

Realizari importante:
* Am pilotat integrarea in Romania a unui furnizor european (producator de cadre de usi), ceea ce a dus la reducerea cu 2 euro / vehicul (140 keuro in masa de cumparare) a pretului pe perimetru.
* Am negociat 3,5 euro / vehicul (340 keuro in masa de cumparare) a pretului de cumparare a pieselor ce urmau sa fie fabricate in Brazilia, si o reducere de 3,36 Meuro pe investitii.
* In perioada iunie 2004 - iunie 2006: am fost detasata la Centrul Tehnic Renault din Franta, unde am avut de indeplinit o misiune de Buyer Worldwide, ceea ce mi-a permis sa lucrez cu furnizori din intreaga lume (Romania, India, Brazilia, Iran, Columbia, Argentina, Maroc).

studii

 

Facultati:

2002 - 2004 Masterat: Limbi Straine la Universitatea din Pitesti din Pitesti.
1998 - 2002 Facultate / Colegiu: Limbi Straine la Universitatea din Pitesti din Pitesti.

Premii

Formari profesionale:
Managementul Resurselor Umane – TUV Romania – Austria, Timisoara. Status : planificat pentru 2010.
2009 : Curs Inspector de resurse umane- EUROCOR. Status : in curs de realizare.
2009: Auditor proces cf. VDA 6.3. (TUV Austria Romania, Timisoara)
2009: Curs FMEA (AMDEC) la TUV Austria Romania, Timisoara
2009: Autorizatie Ministerul Justitiei - Traducator si Interpret limba franceza nr. 25902. Status: realizat.
2009 : Formare cumparari– strategia si politica Directiei de Cumparari ACS (Directia de Cumparari ACS, Bressuire - France). Status: realizat.
2007 : Management social (Automobile DACIA, Pitesti – Romania)
2007 : Logistica pentru cumparari (Automobile DACIA, Pitesti – Romania). Status: realizat.
2007 : Negociere (Automobile DACIA prin societatea de training si consulting Compass de Cluj-Napoca).
2006 : Formare tehnica – Utilajele de presa (Automobile DACIA, Pitesti – Romania).
2006 : Formare cumparari – Evaluarea si ameliorarea preturilor furnizorilor externi (Scoala de Cumparari, Paris – Franta)
2006 : Formare calitate – Evaluarea si ameliorarea calitatii furnizorilor externi (Scoala de Cumparari, Paris – Franta)
2005 : TFI (Test de Limba Franceza): 915 puncte din 990
2005 : TEOIC (Test de Limba Engleza) : 730 puncte din 990

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close