Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.12.1988

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:15.06.2012

obiectiv

 

Salariu: 950,00 USD / luna

Tip job: Full time, Practică / Voluntariat

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Publicitate, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, IT Software

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - 29.02.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: business development manager

01.09.2017 - 31.12.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: sales specialist

Responsabilitati:

Activitati de birou: telesales, suport clienti, analiza si cercetare de piata, social media marketing, online email marketing; evenimente business

- Dezvoltarea unui nou portofoliu de clienti (activitati tip Hunt) prin telefon sau mijloace de comunicare de masa - email si Social media, pentru a identifica potentiali clienti in targetul de piata si pentru a le prezenta solutiile oferite de companie
- Dezvoltarea activitatilor de Marketing de tip - targetare functii C-suite; realizare strategie de dezvoltare pe canale: blogspot, LinkedIn, Facebook, Twitter
- Cercetare de piata pentru identificarea prospectilor noi si activitati de follow-up in urma primului contact
- Realizarea unor analize de piata si determinarea problemelor cheie cu care se confrunta clientii prospectati, pentru stabilirea exacta a solutiilor care se vor plia pe aceste nevoi
- Identificarea persoanelor de tip 'buyer' din cadrul companiilor si functiilor de influenta, pentru determinarea bugetelor si duratelor de implementare
- Construirea si dezvoltarea relatiilor cu persoane in functii de tip C-suite, prin initierea comunicatiilor si realizarea comunicatiilor de follow-up, pentru a avansa oportunitatile in urmatoarele stagii de vanzare
- Contact si dezvoltare directa cu stakeholderi ai companiei, pentru a dezvolta,creste procesul de vanzare si pentru a atinge in mod consistent planurile trimestriale
- Management de tip administrativ al datelor pentru clienti noi si prospecti in CRM - verificarea tuturor informatiilor si updatarea zilnica/saptamanala a tuturor informatiilor din procesul de vanzari si dezvoltare de tip - new business
- Pregatirea, prezentarea si analizarea rapoartelor pentru stagiile de vanzari
- Raportarea update-urilor zilnice/saptamanale referitoare la telefoane si activitati de targetare tip Social media catre Directorul de vanzari si catre board



01.06.2017 - 31.07.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

Field (livesales) & office job (telesales si suport clienti): 70/30

01.05.2016 - 31.07.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

Field (livesales) & office job (telesales si suport clienti): 70/30

Gestiunea unui portofoliu existent de clienti (intalniri regulate la sediul companiei + follow-up telefonic) si hunting clienti noi ( cercetare de piata: RECOM, Business magazines, Business Insider, platforme Social media, participare la Conferinte HR locale/internationale, alte instrumente de generare leads on/offline)

Identificarea nevoilor clientilor si raspunderea solicitarilor acestora prin:
- Organizarea regulata de intalniri la sediul clientului ( o data la 3/6 luni propusa de account manager, dar si la oricare intalnire pre-solicitata de client): pentru a discuta despre cererile de recrutare din perioada direct urmatoare (6/12/24 luni), precum si despre politicile proprii de recrutare ale companiei
- Consultanta in targetarea individuala a aplicantilor si publicarea anunturilor: tipuri specifice in functie de industrie, title, acoperire locala/nationala, descriere, targetare interna sau externa prin social media, pozitionare in pagina, etc.
- Training pt. echipe de recrutare stabilite impreuna cu Directorii HR
- Generare solutii creative pentru problemele specifice pe care clientii le intalnesc zilnic, fiind responsabil de managementul conturilor si de user-experience, evaluarea pro-activa si adresarea nevoilor clientilor Departamentelor MK, IT, PD, pentru a determina cea mai pozitiva experienta a clientului pe site
- Activitati de crestere a clientilor cu impact direct pe retentie si dezvoltare business
- Identificare oportunitati de tip up-sell si cross-sell

- Activitati de colaborare directa cu dept. Financiar: determinarea tuturor achizitiilor impreuna cu clientii, generare comenzi si transmitere facturi catre client, etc.
- Activitati de colaborare directa cu dept. Juridic: realizarea tuturor procedurilor privind contracte noi/inoire contracte existente/acte aditionale
- Activitati de colaborare directa cu dept. IT: quality check platforma prin testare constanta, verificare propuneri de produs prin cercetare si testare
- Activitati periodice de office admin: comenzi aprovizionare birou/firma de curierat/activitati de echipa/ participare la organizarea evenimentelor firmei



01.05.2016 - 31.12.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

Field (livesales) & office job (telesales si suport clienti): 70/30

01.02.2016 - 30.04.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: telesales account manager

Responsabilitati:

Office job: telesales si suport clienti

Gestiunea unui portofoliu existent de clienti (telefonic - inbound/outbound, e-mail) si hunting clienti noi ( cercetare de piata: RECOM, Business magazines, Business Insider, platforme Social media + alte metode de generare leads on/offline)

Identificarea nevoilor clientilor si raspunderea solicitarilor acestora prin:
- Telefoane outbound catre clienti pentru a discuta despre cererile de recrutare din perioada direct urmatoare (6/12/24 luni), precum si despre politicile proprii de recrutare ale companiei
- Consultanta in targetarea individuala a aplicantilor si publicarea anunturilor: tipuri specifice in functie de industrie, title, acoperire locala/nationala, descriere, targetare interna sau externa prin social media, pozitionare in pagina, etc.
- Generare solutii creative pentru problemele specifice pe care clientii le intalnesc zilnic, fiind responsabil de managementul conturilor si de user-experience, evaluarea pro-activa si adresarea nevoilor clientilor Departamentelor MK, IT, PD, pentru a determina cea mai pozitiva experienta a clientului pe site
- Activitati de crestere a clientilor cu impact direct pe retentie si dezvoltare business
- Identificare oportunitati de tip up-sell si cross-sell

- Activitati de colaborare directa cu dept. Financiar: determinarea tuturor achizitiilor impreuna cu clientii, generare comenzi si transmitere facturi catre client, etc.
- Activitati de colaborare directa cu dept. Juridic: realizarea tuturor procedurilor privind contracte noi/inoire contracte existente si acte aditionale pentru comenzi noi
- Activitati de colaborare directa cu dept. IT: quality check platforma prin testare constanta, verificare propuneri de produs prin cercetare si testare


01.03.2015 - 29.02.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: telesales account manager

Responsabilitati:

Office job: telesales si suport clienti

Gestiunea unui portofoliu prestabilit de clienti si hunting clienti noi prin prospectare piata (Social media, site-uri concurente, diferite surse de leads)

- Stabilirea legaturii directe cu clientii prin telefon (inbound + outbound), promovarea conturilor pe site
- Verificarea promotiilor noi si realizarea paginilor de oferta pe platforma: compunere text, localizare poze potrivite, editare poze, stabilire preturi concurente in functie de solicitarile clientilor/piata/zona/calitate servicii, asistenta pentru republicarea zilnica a promotiilor si afisare front-page
- Activitati de booking online, prin mentinerea legaturii dintre companii si end-client: inbound/outbound catre companie si catre clientul final, pentru a intermedia procesul achizitie - realizare oferta, follow-up end-client pentru feedback asupra ofertei si/sau sugestii pentru imbunatarire si rating-scor
- Verificarea propunerilor de oferte propuse direct de catre companii, verificarea propunerilor media aferente ofertelor, activitati de copywriting si consultanta pentru cea mai optima varianta si stabilirea strategiei de publicitate
- In cazul companiilor internationale, traducerea ofertelor in EN si colaborarea cu colegii din partea echipelor Ungaria, Rep. Moldova, Polonia, Serbia, Bulgaria, pentru traduceri corespunzatoare si lansarea pe site a promotiilor si in aceste limbi
- Activitati de suport online pentru companii, platforma externa tickete OTRS Support (direct client issues, new register issues, contract/ financial issues) si pentru clienti (buy/refund issues, login/password issues, quality check&control, late product delivery etc.)

- Activitati de colaborare directa cu dept. Financiar: verificarea tuturor achizitiilor si transmiterea solicitarilor de refund, follow-up cu toate partile pt. closing tickets
- Activitati de colaborare directa cu dept. Juridic: realizarea tuturor procedurilor privind contracte noi/inoire contracte existente, pt. close contract
- Activitati de colaborare directa cu dept. IT: quality check platforma prin testare constanta, transmitere buguri si verificare propuneri de produs prin cercetare si testare



01.07.2014 - 28.02.2015

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman

01.11.2013 - 30.06.2014

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman

01.10.2013 - 28.02.2014

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman-ospatar

01.05.2011 - 30.09.2013

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Istorie, Specializarea Arheologie la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca. Diploma de licenta in Istorie, cu Specializarea in Arheologie.

Premii

Traininguri
May 2019 - May 2019: 12 Digital Marketing Courses in 1 - Udemy trainjng course

Certificari
Sep 2013 - Sep 2013: Carnival Cruise Lines, Bartending/Bar-waiter course
Certificate of completion, based on route Cape Canaveral, Florida - Bahamas, Nassau
Jan 2008 - Mar 2008: MTV TV Talent
Diploma de Reporter/Prezentator



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close