Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 03.04.1987

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei la cel mai ridicat nivel.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Achizitii, IT Software, IT Hardware, MLM / Vanzari directe, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2013 - prezent

Departament: management

Titlu Job: business development manager/project manager

Responsabilitati:

• Responsabil de coordonarea activității de vânzări și identificarea de noi potențiali clienți;
• Responsabil de negocierea contractelor cu: clienții, furnizorii și colaboratorii externi;
• Responsabil de promovarea produselor software dezvoltate „in-house”;
• Responsabil de menținerea unui grad ridicat de satisfacție al clienților pentru serviciile prestate/produsele livrate;
• Responsabil de urmărirea și respectarea timpilor de răspuns/rezolvare la incidentele apărute
• Manager de proiect în implementarea unei soluții ERP, la un client din industria apărării (la cerere se pot furniza referințe);
• Manager de proiect (on-going) pentru dezvoltări de tip „custom”, pentru două aplicații PDM și CRM, precum și dezvoltarea unei componente web a aplicației PDM, la un client din industria aeronautică (la cerere se pot furniza referințe);
• Am acționat drept „single point of contact” pentru conturile strategice;
• Manager de proiect pentru lansarea a două produse și site-urilor aferente (un software web pentru evidența deșeurilor și un add-on pentru Autodesk Inventor – la cerere se pot furniza referințe);
• Am coordonat echipa responsabilă cu analiza de business și implementarea soluțiilor software din portofoliu, asigurându-mă de respectarea timpului de implementare și parametrilor de cost;
• Am supervizat și participat la procesele decizonale în vederea dezvoltării companiei;
• Am propus și administrat procesul de implementare a standardelor ISO 9001, ISO 27001 și ISO 14001;

01.03.2010 - 31.08.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

• Am ajutat la crearea companiei Spearhead Systems S.R.L., implicându-mă în transferul și negocierea contractelor cu furnizorii și clienții, identificarea și urmărirea amenajării unui spațiu necesar desfășurării activității, precum și alte activități necesare unui start-up;
• Responsabil cu urmărirea și respectarea termenelor contractuale de către clienții companiei. M-am ocupat de un portofoliu de optsprezece clienți și am ajutat la dezvoltarea acestuia;
• Responsabil cu întocmirea și transmiterea de oferte comerciale clienților existenți;
• Responsabil de menținerea relației cu SGI (Silicon Graphics), precum și de întocmirea configurațiilor hardware cerute de clienți sau recomandate în baza identificării nevoilor de infrastructură, prezentarea produselor SGI la evenimente interne sau către potențialii clienți, întocmirea documentelor necesare de import (declarații, certificate de conformitate, logsitică)
• Identificarea și abordarea de potențiali clienți;
• Creșterea nivelului de vânzări în conturile existente (Up-Selling & Cross-Selling);
• Întocmirea și depunerea documentației aferente licitațiilor publice și private;
• Responsabil de menținerea și dezvoltarea relației cu furnizorii. M-am ocupat de un portofoliu de nouă furnizori (interni și externi);
• Transmiterea și prezentarea de informații relevante (produse, servicii, tehnologii, etc.) clienților din portofoliu și creșterea nivelului de satisfacție asupra serviciilor prestate;

01.07.2009 - 31.01.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

• Responsabil de menținerea și dezvoltarea relației cu furnizorii, negocierea contractelor și termenelor de plată cu aceștia.M-am ocupat de un portofoliu de unsprezece furnizori (interni și externi);
• Responsabil cu urmărirea și respectarea termenelor contractuale de către clienții companiei (m-am ocupat de un portofoliu de două zeci si unu de clienti);
• Responsabil de emiterea și urmărirea încasării facturilor emise către clienții din portofoliu;
• Responsabil cu întocmirea și transmiterea de oferte comerciale clienților existenți;
• Preluarea și dezvoltarea relației cu noii clienți din portofoliu;
• Prezentarea de informații relevante (produse, servicii, tehnologii, etc.) clienților din portofoliu și creșterea nivelului de satisfacție asupra serviciilor prestate;
• Creșterea nivelului de vânzări în conturile existente;
• Responsabil de asigurarea logisticii în vederea livrării produselor comandate de clienții companiei și asigurarea serviciilor de garanție și post-garanție.

01.11.2005 - 31.05.2009

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: urmarire santier & logistica

Responsabilitati:

• Responsabil de aprovizionarea cu materiale pentru șantier și încadrarea în parametrii de cost a materialelor necesare. M-am ocupat de menținerea și îmbunatatirea relației cu furnizorii în vederea aprovizionării cu materiale;
• Responsabil pentru urmărirea lucrărilor în vederea respectării planului tehnic de instalații;
• Am supervizat două echipe formate din câte doi oameni în vederea montajului echipamentelor de climatizare, confecționarea și montajul traseelor de climatizare, montajul gurilor de ventilație/aspirație, punere în functiune a instalației;
• Responsabil pentru asigurarea serviciilor de post-garanție și garanție, am coordonat o echipa de doi oameni în vederea respectării timpilor de reparație;
• Responsabil de comunicarea cu dirigintele de șantier al centrelor comerciale, în vederea obtinerii accesului, organizarea șantierului și a logisticii aferente precum și respectarea normelor de siguranță impuse în șantier.

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Facultate / Colegiu: Facultatea de Instalații la Universitatea Tehnică de Construcții București din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu: Real la Colegiul National "Anghel Saligny" din Bucuresti.
1994 - 2002 Scoala Generala: Real la Scoala Generala nr. 49 din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close