Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.01.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.04.2004

obiectiv

 

Dezvoltare profesionala intr-un cadru profesional serios.

Salariu: 5.000,00 USD / luna

Beneficii: Satisfactii profesionale, cadru propice pentru o colaborare de succes.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Protectia mediului, Controlul calitatii

Oras de lucru: Cluj-Napoca, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: management

Titlu Job: callcenter manager

Responsabilitati:

Asigurarea instruirii angajatilor noi, dar si a celor existenti deja. Am reusit sa lucrez si pe partea de resurse umane, si anume, recrutare de personal nou. Fiind un domeniu cu fluctuatie de personal, dar si in continua dezvoltare, am asigurat cu succes recrutarea fortei de munca.
Dupa partea de recrutare, am asigurat trainingul pe partea de tehnici de comunicare, tehnici de vanzare, vanzarea prin telefon, aplicatie, produs, dar si partea practica - efectuarea de apeluri, casca dubla, etc.
Dupa training, am analizat activitatea operatorilor, ceea ce inseamna efectuarea de evaluari pe apeluri, interventii, casca dubla si refresh pe minusurile constatate, deci in mare parte si activitate de coaching.
Ca si formator profesional, am crescut numeric, dar si calitativ activitatea din cadrul acestui call center.

Mai mult decat atat, am lucrat pe partea de performanta call center - grafice si tabele de eficienta, monitorizare personal, crestere eficienta, orar, retururi si bonusuri.
Am organizat teambuilding-uri, concursuri, iesiri motivationale.

Per ansamblu, am fost responsabila cu bunul mers al afacerii.

01.11.2015 - 31.05.2016

Departament: management

Titlu Job: sef magazin - project based

Responsabilitati:

Am facut parte din echipa de start up a primului showroom Pablo Baldini la nivel international. Showroomul este amplasat in Bucuresti - m-am relocat pentru acest proiect.
Am avut un rol important inca dinainte de deschidere - din punct de vedere organizational am ajutat inclusiv la designul magazinului - aplicare si achizitie decoratii si accesorii, recrutare personal, aranjament vizual, lumini, registre contabile necesare, registre administrative, etc.
In prezent ma ocup si cu contabilitatea primara pentru firma, fise de pontaj si registre de casa/bani, etc.
Supervizez si procesul de vanzare. Am instruit personalul, atat pe partea de comunicare, cat si pe partea de vanzari si produse.
Am un rol important si in procesul de marketing, respectiv vin cu idei de marketing - strategii si promovare, dar ma si implic fizic in intreg procesul, mai ales in marketingul stradal, care este cel mai important in acest stadiu al afacerii noastre.
Sunt prezenta si in magazin, ajutand inclusiv la procesul de vanzare - fac vanzare, prezentare produse si companie clientilor, pastrez curatentia, ma ocup de partea vizuala conform normativelor venite de la supervizorii mei.
Sunt foarte mandra sa fiu implicata in acest proiect inca de la inceput, din punctul meu de vedere, start-up-ul unei afaceri este dificil, insa aduce satisfactii mari pe plan profesional.

01.02.2015 - prezent

Departament: management

Titlu Job: telesales trainer

Responsabilitati:

Asigurarea instruirii angajatilor noi, dar si a celor existenti deja. Am reusit sa lucrez si pe partea de resurse umane, si anume, recrutare de personal nou. Fiind un domeniu cu fluctuatie de personal, dar si in continua dezvoltare, am asigurat cu succes recrutarea fortei de munca.
Dupa partea de recrutare, am asigurat trainingul pe partea de tehnici de comunicare, tehnici de vanzare, vanzarea prin telefon, aplicatie, produs, dar si partea practica - efectuarea de apeluri, casca dubla, etc.
Dupa training, am analizat activitatea operatorilor, ceea ce inseamna efectuarea de evaluari pe apeluri, interventii, casca dubla si refresh pe minusurile constatate, deci in mare parte si activitate de coaching.
Ca si formator profesional, am crescut numeric, dar si calitativ activitatea din cadrul acestui call center.

01.05.2013 - 28.02.2015

Departament: management

Titlu Job: specialist bijuterie

Responsabilitati:

Pe langa atributiile unui specialist in bijuterie, am primit o serie de responsabilitati manageriale, intrucat am fost introdusa intr-un program desfasurat de companie pentru a forma manageri.
Eram singura cu drept de semnatura pe procesele de inventar. Am supervizat totodata si activitatea din bijuterie, dar am si asigurat instruirea colegilor mai noi.
In industria croazierelor, fiecare job presupune mai mult decat un job pe uscat. De la indatoriri de securitate, pana la vanzare si entertainment. Pe scurt, aveam toate atributiile unui marinar, plus atributiile unui specialist bijuterie.
Pe partea de vanzare, am atins in mod constant targetele, evaluarea primita de catre companie ma caracterizeaza ca fiind un vanzator excelent al bijuteriilor cu pret foarte ridicat de eticheta.
Pe partea de marketing, am fost evaluata ca fiind cea mai buna promotera pe partea de diamante albastre in special. Activitati de marketing - promovare, stabilire promotii, flyere, promovare incrucisata, plan de actiune, etc.
In mod constant mi s-au recunoscut abilitatile de interactionare cu pasagerii.
Vorbesc fluent engleza, spaniola, franceza, dar am si cunostinte de portugheza, germana si italiana la nivel conversational incepator.
Am asigurat instruirea personalului pe departamentul de bijuterie. Am supervizat activitatea de inventar lunar efectuata de colegii mei.
Am efectuat si activitati de birou in lipsa unuia dintre supervizorii mei directi - respectiv managerii de magazin.
Am efectuat cu brio toate trainingurile asigurate de companie: promo ambassador, parfumerie, cosmetica, vanzare, promovare, ceasuri, ceasuri fine si bijuterii fine, precum si cateva traininguri mai speciale pe partea de diamante naturale.

01.09.2011 - 31.05.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service representative

Responsabilitati:

Reprezentarea imaginii firmei, promovarea acesteia; preluare apeluri telefonice, identificare situatii si rezolvare(exemple: chestiuni legate de comercial-facturi, rest de plata, solduri, inregistrari plata, balanta, etc; dar si tehnice-troubleshooting pentru televiziunea analog sau digital, analiza problema/remediere in timpul apelului, trimitere echipa tehnica pe teren, completare fise de lucru pentru echipe, constatari avarii tehnice, etc).
Reprezint prima interactiune pe care clientul o are cu compania.
In mare parte atributiile mele tin de customer care si comercial.

01.06.2010 - 30.09.2011

Departament: management

Titlu Job: trainer

Responsabilitati:

Traininguri pe vanzare, servicii, produs, aplicatie.
Refresh pentru operatorii vechi.
Am livrat numeroase grupe de operatori. Cu toti am facut training atat pe vanzare, cat si pe servicii si produs, aplicatie.
Rata de migrare in training am avut-o de 0%, iar feedbackul a fost pozitiv atat din partea Team-Leaderului, cat si din partea persoanelor aflate in training.
Echipele intrate pe linie au avut vanzari inca din prima zi, in prima saptamana chiar, vanzarile nete pe echipele noi au depasit vanzarile nete pe echipele vechi.
Operatorii au inteles foarte bine aplicatia cu care se lucreaza, desi aceasta are un grad de dificultate ridicat.
Nu am avut operatori fara vanzari.

Dintr-o grupa in training de 20 persoane, peste 10% depasesc in prima luna chiar si operatorii vechi (raportat la vanzari nete)-incadrandu-se chiar pe pragul superior de bonusare, iar in jur de 40% sunt pe pragul de bonusare mediu. Media eficientelor echipelor formate de mine depaseste eficienta medie a operatorilor de pe departament.
Alexandru Teodorescu - Telesales Manager - 0746137437

01.05.2006 - 31.01.2008

Departament: management

Titlu Job: unit manager

Responsabilitati:

Am lucrat initial ca agent de asigurari. In scurt timp am fost promovata in functia de unit manager. Atributiile mele au variat de la prezentare produse, prospectare piata ( ca si agent ) la recrutare de personal, instruire si coordonarea echipei formate prin supavegherea activitatii si indrumare pentru agenti.
Am avut in subordine 7 agenti. Vanzarile au crescut prin executarea normei planificate de catre acestia la inceputul lunii. Nu pot preciza un raport al echipei mele la realizarile societatii pentru ca nu cunosc toate datele insa estimativ vanzarile au crescut cu aproximativ 30% in primele luni.
Schreiber Anamaria - director Generali LSF Cluj. In perioada in care am lucrat pentru Generali dna. Schreiber era directoare de agentie, deci seful meu direct. Nr. telefon : 0745365760.

studii

 

Facultati:

2005 - 2010 Masterat: Economie la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor UBB din Cluj Napoca. Licenta Economie Agroalimentara si de Mediu
Master Economia Resurselor Naturale

Premii

Certificari
Feb 2019 - Feb 2019: Inspector Resurse Umane
Diploma acreditata ANC si recunoscuta la nivel international de Inspector Resurse Umane
Feb 2019 - Feb 2019: Formator
Diploma acreditata de ANC si recunoscuta la nivel international de Formator
Feb 2009 - Feb 2009: ISO 14001 Sisteme de management de mediu
Am urmat acest curs organizat de Societatea Romana de Audit si Certificare. Am primit certificarea pentru implementarea managementului de mediu. Ulterior, am asistat activ la o implementare si un audit in cadrul unei societati multinationale.
Traininguri
May 2013 - May 2013: Sales Training - LVMH

Calificari
May 2013: Beauty Specialist - LVMH

May 2013: Promo Ambassador - LVMH

May 2013: Specialist Bijuterie - LVMH

Voluntariat
Apr 2012 - Apr 2012: Plantare copaci
M-am implicat intr-o serie de activitati ce au vizat mediul inconjurator - cea mai importanta campanie de impadurire a unei zone langa Cluj Napoca + curatirea mediului inconjurator.
Hobby-uri
Calatoriile, turismul, muzica, dans, sport, pictura, filme

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)

italiană(incepator,incepator,incepator)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close