Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.05.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.02.2008

obiectiv

 

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Import - export, Au pair / Babysitter / Curatenie

Oras de lucru: Iasi, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2007 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: consilier pentru afaceri europene

Responsabilitati:

-Elaborarea şi implementarea de proiecte pentru modernizarea administraţiei publice la nivel local;
- Organizare de activităţi menite să conducă la cunoaşterea de către autorităţile administraţiei publice locale şi cetăţeni a programelor cu finanţare externă iniţiate şi susţinute de Uniunea Europeană şi de alte organisme internaţionale;
- Colaborarea pe linie de integrare europeană cu o serie de primării şi servicii publice deconcentrate din judeţul Iaşi astfel: diseminare informaţii pe teme europene, sprijin în derularea activităţilor din domeniul integrării europene;
-Gestionarea şi monitorizarea, prin evidenţă centralizată, a activităţii de relaţii şi colaborări internaţionale a Instituţiei Prefectului; realizarea de traduceri si interpretarieri în cadrul întâlnirilor la cel mai înalt nivel;
-Monitorizarea acordurilor şi protocoalelor externe de colaborare, asociere şi înfrăţire la nivel judeţean, a proiectelor derulate de instituţiile şi autorităţile locale cu fonduri europene/ internaţionale;
-Elaborarea şi monitorizarea planului de măsuri judeţean anual în conformitate cu documentele programatice referitoare la integrarea europeană, în colaborare cu reprezentanţii serviciilor publice deconcentrate şi ai autorităţilor administraţiei publice locale;
-Realizarea documentaţiei de fundamentare a proiectelor de Hotărâri de Guvern iniţiate la nivel local şi monitorizarea permanentăa alocărilor bugetare la nivelul judeţului;
-Elaborarea şi implementarea de proiecte pentru modernizarea administraţiei publice la nivel local;
- Organizare de activităţi menite să conducă la cunoaşterea de către autorităţile administraţiei publice locale şi cetăţeni a programelor cu finanţare externă iniţiate şi susţinute de Uniunea Europeană şi de alte organisme internaţionale;
- Colaborarea pe linie de integrare europeană cu o serie de primării şi servicii publice deconcentrate din judeţul Iaşi astfel: diseminare informaţii pe teme europene, sprijin în derularea activităţilor din domeniul integrării europene;

Realizari:

-Elaborarea şi implementarea de proiecte pentru modernizarea administraţiei publice la nivel local (ex. “Agentul de Dezvoltare Locala” - proiect finanţat prin Fondul de Modernizare a Administratiei Publice Locale - proiect prin care 10 primării de la nivelul judeţului Iaşi au fost dotate cu ehipamente IT/birotică şi au beneficiat de crearea si operaţionalizarea postului de Agent de Dezvoltare Locală);
- Organizare de activităţi menite să conducă la cunoaşterea de către autorităţile administraţiei publice locale şi cetăţeni a programelor cu finanţare externă iniţiate şi susţinute de Uniunea Europeană şi de alte organisme internaţionale (ex.: redactor coordonator revista “Satul ieşean – sat European”, caravana “Fermier în Europa”);
- Colaborarea pe linie de integrare europeană cu o serie de primării şi servicii publice deconcentrate din judeţul Iaşi astfel: diseminare informaţii pe teme europene, sprijin în derularea activităţilor din domeniul integrării europene;

01.03.2004 - 01.01.2007

Departament: functii publice

Titlu Job: consilier de integrare europeanĂ - cu loc de munca la institutia prefectului jud. iaşi

Responsabilitati:

-Implementare la nivel local a programelor naţionale de integrare europeană;
-Monitorizarea respectării la nivelul judeţului a angajamentelor luate de România pentru integrarea în Uniunea Europeană şi transmiterea de rapoarte şi informări privind stadiul îndeplinirii măsurilor cuprinse în planurile de acţiuni pentru implementarea la nivel local a acquis-ului comunitar;
-Elaborarea şi implementarea de proiecte pentru modernizarea administraţiei publice la nivel local;
-Acordarea de consultanţă tehnică şi monitorizarea implementării proiectelor câştigătoare la nivel judeţean (14) din cadrul FMAPL;
-Consultanţă privind programele europene, oportunităţilor de finanţare şi management de proiect acordată societăţii civile, administraţiei publice locale şi instituţiilor deconcentrate
-Redactarea de buletine informative cu privire la activitatea de integrare europeană, finanţări
-Diseminarea de informaţii privind integrarea europeană cu ajutorul mass-media, communicate de presă, dar şi prin prezentarea directă a acestor programe autorităţilor publice locale şi instituţiilor publice în cadrul întâlnirilor periodice (comisii consultative)

Realizari:

-Elaborarea şi implementarea de proiecte pentru modernizarea administraţiei publice la nivel local;
-Acordarea de consultanţă tehnică şi monitorizarea implementării proiectelor câştigătoare la nivel judeţean (14) din cadrul FMAPL;
-Consultanţă privind programele europene, oportunităţilor de finanţare şi management de proiect acordată societăţii civile, administraţiei publice locale şi instituţiilor deconcentrate

01.01.2002 - 28.02.2004

Departament: import - export

Titlu Job: declarant vamal (cumul de funcţii)

Responsabilitati:

-clasificarea şi evaluarea mărfurilor pe baza Sistemului armonizat de clasificare şi a reglementărilor vamale,
-întocmirea documentaţiei necesare pentru vămuirea mărfurilor,
-consilierea şi asistarea clienţilor în vederea obţinerii autorizaţiilor necesare,
-întocmirea formalităţilor pentru plata sumelor datorate,
-întocmirea formalităţilor pentru vămuirea mărfurilor prin completarea şi semnarea declaraţiei vamale în detaliu (denumire armonizată – SAD - Single administration document),
-reprezentarea clienţilor în relaţia cu vama,
-asigurarea respectării legislaţiei, politicilor şi procedurilor vamale în vigoare;

01.07.1999 - 01.01.2002

Departament: achizitii

Titlu Job: Şef departament import - export

Responsabilitati:

Managementul activităţii de import–export şi a relaţiilor cu clienţii la toate nivelele:
- conceperea de oferte,
- negocierea contractelor,
- întocmirea şi traducerea de contracte şi documente vamale - facturi externe, specificaţii, note contabile justificative pentru vamă (atât pt. cea română cât şi pt. cea britanică),
- întocmirea fişelor reexportului (documente justificative), rapoarte cu privire la livrări, producţie, cifre de croire către partenerii externi (Londra),
- completarea CMR, carnetelor TIR, DIV, DVV, efectuarea rezervărilor pentru transport etc;
Relaţii strânse de lucru cu departamentul contabilitate: întocmit necesarul de cheltuieli, deconturi, rapoarte cu privire la încasările valutare către bancă, gestiunea valorică şi cantitativă a intrărilor şi ieşirilor de materiale;

studii

 

Facultati:

UNIVERSITATEA “Alexandru Ioan Cuza” Iaşi/ Facultatea de Ştiinţe Economice/ 1998-1999
MASTER în ECONOMIE – specializarea “Tehnici şi uzanţe în comerţul intra-european”
Media anilor de studiu: 10
Cursuri: Corespondenţă comercială în limba engleză, Drept comercial internaţional (in engleză), Dreptul Uniunii Europene, Tratatele Uniunii Europene, Instituţiile şi istoricul Uniunii Europene, Integrare Europeană, Uniunea Economică şi Monetară

UNIVERSITATEA “Alexandru Ioan Cuza” Iaşi/ Facultatea de Ştiinţe Economice/ 1994-1998
DIPLOMA de ECONOMIST – specializarea RELAŢII ECONOMICE INTERNAŢIONALE
Media anilor de studiu - 10
Diploma de “Şef de promoţie”- acordată de Universitatea “Al. I. Cuza” Iasi, Facultatea de Ştiinţe Economice – 1998;
Cursuri de: Limba engleză, Limba franceză, Limba italiană, Proiecte economice europene, Management strategic, Corespondenţă comercială în limba engleză şi franceză, Diplomaţie, Psihologie, Pedagogie, Limbaje de programare, Drept comercial, Drept civil şi administrativ, Analiza economico-financiară a activităţii de comerţ exterior, Tehnici de plată şi finanţe internaţionale, Contabilitatea comerţului exterior, Marketing internaţional, Transporturi internaţionale, Management strategic, Management şi tehnici de comerţ exterior, Comerţ internaţional şi politici comerciale, Statistică, Finanţe, Monedă şi credit, Contabilitate financiară ş.a..

Activitati extracurriculare

Abilităţi de coordonare şi comunicare: în calitate de şef compartiment import – export la S.C. Gold Revoli SRL am iniţiat şi dezvoltat contacte de afaceri şi relaţii cu diferiţi clienţi, în principal din Marea Britanie;
În aceeaşi calitate mi-am coordonat cu succes echipa reuşind atingerea obiectivelor organizaţionale şi comerciale;
În calitate de consilier de integrare în cadrul prefecturii Iaşi am coordonat realizarea şi dezvoltarea de parteneriate şi elaborarea unui proiect pentru modernizarea şi dezvoltarea administraţiei publice locale a nouă comune din judeţul Iaşi – proiect finanţat prin F.M.A.P.L.

Abilităţi de mediere şi comunicare: lucrez la graniţa dintre administraţia locală şi societatea civilă, prin oferirea de consultare, prin organizarea de conferinţe, dezbateri publice, seminarii şi alte tipuri de manifestaţii publice, prin încheierea de parteneriate etc.;

Abilităţi interculturale: am beneficiat de experienţa de lucru într-un mediu intercultural prin faptul că am fost desemnată să mă ocup de activitatea de relaţii internaţionale a Prefecturii (organizarea întâlnirilor conducerii prefecturii cu înalte oficialităţi de peste hotare, organizarea de misiuni economice şi de schimb de experienţă în noile state membre ale UE);

Lucru în echipă: am lucrat şi m-am integrat în diferite echipe (echipe de proiect, sociale)

Premii

Iunie 2004 – Septembrie 2004
Diplomă de participare la cursul "Programarea şi implementarea asistenţei de pre-aderare pentru Programul Phare CES şi tranziţia către Fondurile Structurale" (“Programming and implementing the pre-accession assistance for the Phare – Social and Economic Cohesion Programme and the transition to the Structural Funds”)
Curs organizat de Ministerul Integrării Europene Romania & Formez Consulting Italy,
Module de curs: Pregătirea şi dezvoltarea proiectului, Evaluarea şi selecţia proiectului, Aranjamente financiare, Implementarea proiectului, Analize economico-financiare şi evaluarea riscului.

Iulie 2006
Diplomă de absolvire a cursului în limba engleză - "Introducere în Administraţia Publică" (“Introduction to Public Administration”)- organizat în Tetovo Macedonia de către Southeast European University (SEE) Tetovo & Academic Training Association Netherlands
(instructor: Prof. Carl D. Ekstrom, Ph. D., profesor de Public Administration, Iowa State University, USA)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close