Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.06.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.06.1994

Stagiu militar: da

obiectiv

 

SITUAREA PE UN TREND ASCENDENT PROFESIONAL MOTIVAREA JOBULUI CONFORM PERSEVERENTEI ANGAJATULUI Tipul de post urmarit:Full Time Salariul actual (euro):Confidential Salariu dorit (euro):Confidential Orasele urmarite:Hunedoara /Deva Domeniile urmarite:Management,Administratie,Achizitii publice,Banci,Financiar contabilitate,Relatii publice,Resurse umane,Instalari, Reparatii si intretinere, Serviciu clienti, Vanzari , Cablaje / Automotive , Inginerie / Tehnologie Jobul dorit: Ocuparea unei functii publice de executie vacante / Referent Financiar /Operator Facturare/Agent vanzari/Verificator /Lucrator Comercial /Electrician intretinere si reparatii instalati si echipamente electrice/Operator subansamble \aparataje complexe Mobilitate:in tara si in strainatate Dispus la calatorii:Pana la 100% din program situarea pe un trend ascendent profesional conform performantei,competentei asimilate si consolidate de traidinguri profesionale avand un suport solid prin renumeratie corespunzatoare abilitatilor,competentelor asimilate si implementate .

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Beneficii: -un mediu de lucru profesional,la standarde ridicate -trainguri,laptop,telefon ,masina de servici

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Relatii publice, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Productie, Telecomunicatii, Controlul calitatii, Service / Reparatii, Management

Oras de lucru: Deva, Hunedoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari, operator facturare, gestionar magazin

Responsabilitati:

Domeniu activitate :vanzarea,facturarea produselor din gamele hidro,termo si electrice si desfasurare de activitati in depozitul filialei.
Relatia cu clientii
Mentinerea unei relationari cu toti clientii sau potentiali client,asigurarea satisfacerii clientilor prin colaborarea permanenta in vederea onorarii comenzilor in timp corecta si la timp ,suficienta a servire ,modul de abordare si tratare a clientilor,vanzarea produselor in conformitate cu obiectivele privind cresterea vanzarilor si contracararea concurentei . Rezolvarea promta a tuturor problemelor si reclamatiilor intocmai a tuturor circularelor si procedurilor emise in cadrul si actualizarea bazei de date cu principali colaboratori pe plan rapoartelor de activitate zilnica ,saptamanala, tuturor documentelor fiscale (chitante,facturi , avize etc.)
Raspunderea de respectarea normativelorde incasare a contravalorii facturilor fiscale achitate numerar ,bilete la ordin, file cec avalizate pentru persoane fizice , juridice (facturarea in baza unor contracte de furnizare cu plata la termen si plafon de credit disponibil )cu contracte multiple cu garantii bancar ,fidelizarea clientilor ocazionali , fideli, permanenti cu carduri cu valori numerice de reducere in functie de valoarea cumparata din cadrul societatii .Emiterea facturilor de penalitati in cazul celor cu contracte, daca se depaseste termenul scadent in cazul in care nu respecta conditile contractuale ,raspunderea de inchiderea zilnica a casei fiscale ,intocmirea documentelor aferente rapoarte zilnce ,registre incasari casa,registre incasari banca, borderou incasari ,situatii lunare etc. Raspunderea de intreaga gestiune a tuturor documentelor si cele cu regim special si arhivarea acestora .Transferul dintr-o gestiune in alta, stornarea facturilor fiscale .Asigurarea unei bune relationari cu potentialii clienti in vederea emiterii facturilor fiscale in baza unor bonuri de pregatire marfa intocmite de personalul de vanzare .Colaborarea cu operatorii transport (atat cei ai societati cat si cei ai societatilor de transport colaboratoare )in vederea preluarii marfurilor si predarii retururilor unor informatii tehnice si comerciale corecte cu privire la produsele comercializate,intocmirea documentelor in vederea emiterii ofertelor de preturi,tehnice
RELATIA CU CLIENTII:
>mentine o buna relationare cu toti clentii existenti sau potentiali ;
>asigura servirea ireprosabila a clientilor astrel incat acestia sa fie multumiti ,onorand comenzile acestora in timp util;
>actioneaza permanent, utilizand toate resursele companieiastfel incat sa raspunda cerintelor clientilor ;
COMPORTAMENT
>sustine organizatia in vederea indeplinirii obiectivelor ;
>comunica si colaboreaza departamental si interdepartamental pentru rezolvarea problemelor ;
>este proactiv,deschis la schimbare si face sugestii pentru imbunatatirea activitatii ;
>respecta si sustine valorile societatii (respect,comunicare ,integritate,responsabilitate,recunoasterea si sustinerea celorlalti,imbunatatire continua ,atitudine pozitiva,initiativa ).
COMPETENTE
>absolvent al unei institutii de invatamant liceal ;
>minim 6 luni experienta in domeniul vanzarii si gestionarii de marfa ;
>cunoasterea gamelor de produse comercializate de societate ;
>abilitati in relationare si comunicare ;
RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
>respectarea circuitelor documentelor care se intocmesc in activitatea de aprovizionare cu marfuri ,precum si acelor care se intocmesc in activitatea de vanzare directa;
>respecta regulile stabilite pentru organizarea depozitului filialei,delimitarea zonelor de asezare a marfurilor in rafturi,etichetarea locatiilor si pastrarea ordini in depozit;
>raspunde de efectuarea activitatii de receptionare a marfurilor sosite de la depozitul central,direst de la furnizori sau prin importul direct al marfurilor la filiala ,prin numararea produselor si compararea cu datele din documentele insotitoare ,semneaza si stampileaza documentele de intrare , separa produsele la care observa defecte sau neconformitati si informeaza Directorul filialei pentru a putea fi inscrisa in procesul verbal de receptie ;
>raspune de transportarea marfurilor la locatiile de depozitare si respecta zonele de depozitare stabilite,tinand cont de indicatiile producatorului ,existente pe ambalajul produselor ;
>pregateste marfurile solicitate de clienti ,raspunde de preluarea din locatii si de a pregati numai produsele cu ambalaj original si nedeteriorat ,scoate produsele din raft astfel incat sa evite deplasarea sau alunecarea produsului respectiv sau al celorlalte produse, raspunde de respectarea tuturor regulilor referitoare la pregatirea produselor care se livreaza in conditii speciale ,ceramica ,confectii etc;
>in cazul produselor cu valabilitate limitata ,raspunde de livrarea cu prioritate a celor cu termen de valabilitate mic pentru epuizarea stocului inainte de expirarea termenului de valabilitate ;
>anunta Directorul filialei in cazul in care in cursul activitatilor de pregatire si verificare constata diferente intre stocul scriptic cu cel fizic ,produse defecte sau neconformitati ;
>raspunde de intretinerea produselor din magazin ,curatarea zilnica a acestora , inlocuirea celor degradate ,amplasarea produselor noi si promovarea acestora ,intretinerea cosurilor din magazin ,existenta etichetelor pe cosuri si laimentarea produselor ori de cate ori este nevoie ,intretinerea tejghelelor in buna stare si expunerea corespunzatoare a produselor in acestea ;
>raspunde de intocmirea bonurilor de pregatire marfa pentru clientii care doresc sa achizitioneze produse ,verifica datele inscrise in bon impreuna cu clientul;
>raspunde de prezentarea unor informatii tehnice si comerciale corecte cu privire la produsele expuse in magazin vizitatorilor,intocmeste documentele necesare in vederea emiterii unei oferte ;
>raspunde de depozitarea corecta a marfurilor in zona alocata celor pastrate in custodie pentru clienti si mentine toate procesele verbale de custodie ;
>raspunde de separarea produselor neconforme
identificate in cursul activitatii de pregatire si verificare ,precum si asezarea acestora in spatiu delimitat ;
>raspunde de utilizarea corecta a card-urilor societatii,inclusiv cardurile emise pentru clienti si raspunde financiar pentru eventuale pagube aduse companiei din folosirea incorecta ,nereala a card-urilor;
>are obligatia de a participa la cursurile de instruire si perfectionare organizate de societate in vederea dezvoltarii profesionale si aplicarii cunostintelor dobandite in activitatea de vanzare ,raspunde pentru participarea la cursurile de instruire si perfectionare la testele periodice organizate de Academia Romstal,precum si de imbunatatirea rezultatelor obtinute la testele o-line pe site-ul Academiei ;
>raspunde de utilizarea si gestionarea mijloacelor fixe luate in primire conform regulilor stabilite ,precum si a celor de folosinta comuna .
RESPONSABILITATI LEGATE DE ACTIVITATEA DE VERIFICARE MARFA :
>raspunde de verificarea tuturor marfurilor incluse in documentele de livrare emise in cadrul filialei,raspunde pentru eliberarea de marfuri neverificate catre clienti si pentru orice neconformitate constatata ulterior intre stadiul fizic si cel scriptic pentru marfurile verificate de el in baza doocumentului semnat la predarea produselor ;
>verifica in prezenta clientului ,marfurile inscrise in documentele de livrare din punct de vedere cantitativ si calitativ,precum integritatea si conformitatea produselor fragile ;
>dupa verificarea marfurilor facturate pentru clienti,raspunde de semnarea si stampilarea cu verificat a exemplarelor albastre si rosii a facturilor,solicita semnarea de catre client a facturii ;
>raspunde de emiterea garantiilor produselor
echipamentelor care beneficiaza de punere in functie sau garantie pe produs si se preda clientului ;
>raspunde de preluarea retururilor produselorde a clienti in baza facturilor fiscale si a bonului de retur ,cu acordul Directorului filialei ;
RESPONSABILITATI SECUNDARE LEGATE DE ACTIVITATEA DE FACTURARE
>raspunde de intocmirea facturilor fiscale pentru clienti,in baza bonurilor de pregatire ,solicita clientilor complectarea datelor delegatului si semnarea facturilor,verifica daca delegatul are drept de utilizare al card-ului prezentat,apoi introduce seria cardului si reducerea solicitata de client;
>raspunde de respectarea regulilor stabilite la incasarea facturilor aferente diferitelor modalitati de plata,verifica si raspunde pentru corectitudinea datelor inscrise in filele cec si ordinele de plata prezentate de beneficiari,in baza carora acestia achizitioneaza echipamente ;
>raspunde pentru incasarea contravalorii facturilor incasate in numerar,emiterea chitantei inseriate ,pentru suma incasata si inscrierea in numarul chitantei in campul incasari la emiterea facturilor ;
>pentru facturile emise in baza contractelor de furnizare cu plata la termen si a contractelor de furnizare cu plata la termen si plafon de credit ,verifica plafonul de credit disponibil,diferenta intre plafon si datoriile clientului ,precum si modalitatea de plata si garantia existenta ,in cazul facturilor la care exista un termen de plata aprobat ,inscrierea in campul scadenta corect ;
>raspunde de intocmirea si emiterea facturilor stornate in conditiile stabilite de prcedurile de lucru ;
>emite facturi pentru marfa livrata reprezentantelor Romstal,respectand conditiile acordate acestora ;
>raspunde de gestionarea corecta a tuturor facturilor si avizelor de expeditie si de arhivare a acestora ;
>pastreaza confidentialitatea informatiilor legate de incasari ,sume in casa ,platii etc;furnizeaza aceste date numai Directorului filialei si conducerii societatii;
RESPONSABILITATI SECUNDARE LEGATE DE ACTIVITATEA DE VANZARE IN SHOWROOM:
>raspunde de intocmirea comenzilor de livrare
pentru clienti care solicita livrarea marfurilor la domiciliu;
>asigura intretinerea produselor din expozitie,etichetarea corecta a produselor,afisarea corecta a preturilor ,inlocuirea celor degradate,amplasarea produselor noi si promovarea acestora;
>afiseaza campaniile promotionale in expozitie , in baza documentelor emise de conducerea societatii;
>raspunde pentru transmiterea de informatii corecte si concrete catre directia Marketing cu privire la concurenta si cerinte noi de produse ,primite din partea clientilor ;
>promoveaza activitatea de vanzare in rate ,oferind tuturor clientilor ,potentialilor clienti informatii despre conditile de acordare a creditelor pentru achizitii de prduse in rate;
>respecta standardele de imagine,amenajare,expunere, si depozitare,propune imbunatatirea acestor standarde;
RESPONSABILITATI SECUNDARE LEGATE DE ACTIVITATEA COMERCIALA:
>raspunde de vanzarea produselor comercializate de companie si participa la realizareatargetului de vanzari pe filiala;
>identifica in permanenta clientii noi societatii de instalatii,instalatori,firme de constructii care au potential de colaborare cu societatea si propune Directorului filiala incheierea decontracte de intermediere si promovare ,precum si emiterea card-urilor pentru acesti clienti;
>mentine in permanenta relatia cu clientii alocatii,clienti permanenti,societati de instalatii,constructii si consemneaza discutiile purtate la fiecare contactare a acestor clienti;

01.07.2013 - 31.10.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial produse alimente de baza /proaspete / raion preparate ,congelate - mezeluri / carne

Responsabilitati:

2013-07 - 2014-10
METRO CASH&CARRY ROMANIA cultura organizationala orientata catre valorile umane, de planificarea strategica orientata catre viitor si nu in ultimul rand de dezvoltarea continua a companiei pe piata de profil si contactul cu lumea intreaga. Noi cautam intotdeauna oameni motivati, orientati catre performanta si care sunt entuziasti sa lucreze in acest domeniu.
Domeniul de activitate:retailerului german Metro AG,promoveaza,vinde,factureaza,gestioneaza,consiliaza,programe de consultarii, colabooratori ai acestora ,,La doi pasi,,se lucreaza in sistem franciza,consultanta in gastronomie,pregatire.consultanta HACCP ,fidelizarea clientiilor cu carduri Silver & Gold de top cat si ceilanti,numeroase avantaje.Departamente:Consiliere clienti,birotica,papetarie,mobilier,textile casa,articole sezoniere,incaltaminte,articole constructii,electronica IT/Media ,alimente de baza,detergenti, camping sport,scule,unelte bricolaj,copii,bucatarie profesionala,conexe,bauturi,dulciuri,cosmetice,curatenie,carne proaspata,mezeluri,preparate congelate,delicatese,peste,legume -fructe,plante si flori la standarde profesionale,Servicii, companii & birouri Restaurante & cantine,Hoteluri & pensiuni,Cafenele & cofetarii,Revanzatori
Mentinerea unei relationari cu toti clientii sau potentiali client,asigurarea satisfacerii clientilor prin colaborarea permanenta in vederea onorarii comenzilor in timp util.Informarea corecta si la timp ,suficienta a clientilor.Buna servire ,modul de abordare si tratare a clientilor,vanzarea produselor in conformitate cu obiectivele companiei.Promovarea privind cresterea vanzarilor si contracararea concurentei . Rezolvarea promta a tuturor problemelor si reclamatiilor clientiilor.Respectarea intocmai a tuturor circularelor si procedurilor emise in cadrul societatii.Sarcinii:Expunerea,complectarea marfii in rafturi ,paleti respectand termenul de expirare mai rapid in fata marfurilor cu termen de expirare mai indepartat(principiul FIFO).
Vizualizarea,actualizarea in permanenta a etichetelor de pret la raft,gondole,vitrine.Controlul in permanenta a produselor calitate,aspect,termen de valabilitate,expunere in zona de vanzare sau locuri special amenajate de depozitare.Efectueaza receptii,retururi de marfa ,cantitativ si calificativ ,verifica actele insotitoare,foaie parcurs,avize,patch list,termograma,sigilile tirului de marfa,declaratii de conformitate,respecta procedura de lucru.Ambaleaza cantareste,eticheteaza produsele din raionul aferent,asigura expunerea produselor conform procedurilor de aranjare a marfurilor.Respecta normele de implementare si aplicare ale sistemului de analiza a riscurilor punctelor critice de control(HACCP).Respectarea conditilor de depozitare(temperatura ,umiditate etc.)Scoaterea de la raft ,gondola a produselor care urmeaza a expira cu cateva zile,depozitarea in zona speciala frigorifica vanzarea acestora se face pe nota credit cu discount urmand a se face corectii,retur sau confiscare la furnizor la aceste produse alimentare.Actulalizarea GAP ,termenele de valabilitate a produselor ,pentru centralizare urmand a se face comenzi de marfa la fiecare furnizor. Participa activ la actiunile promotionale si plasarile speciale aferente acestora.Furnizarea de date pentru realizarea studiilor de piata(comparatii de pret).

01.03.2012 - 30.06.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari -gestionar-casier-vanzator-colaborator organizari evenimente festive nunti botezuri

Responsabilitati:

Domeniul de activitate:promovarea,vanzarea,facturarea,gestionarea produselor din gama suvenir traditional romanesc,cristal boemia,sticla lucrata,pictata manual vaze,boluri,fructiere,argintari icoane,figurine,servici diferite,statuete,cutii bijuterii,icoane si tablouri lucrate manual din piele naturala format 3D,seturi birou din lemn mahon,seturi suporti lumanari,diverse produse personalizate,gablonturi,seturi accesorii barbati,dame,fantani arteziene,tacamurii colerate cu evenimente organizare nunti,botezuri,aranjamente sali,aranjamente florale,felicitari,marturii etc.
Atributii principale:asigurarea comunicarii cu clientii magazinului a punctului de vanzare,prezentarea produselor,mentimerea mediului ambiant cat mai placut organizarea cadrului general de deschidere si inchidere a activitatii magazinului,mentinerea stocurilor si necesarul de monetar de rezerva ,verificarea stocurilor cu vanzarile,intocmirea documentelor specifice activitatii de vanzare, receptia produselor destinate vanzarii realizand urmatoarele operatii:pregateste spatii pentru descarcare ,verifica documentele de insotire,verifica mijoacele de transport si ambalare ,participa la receptia cantitativa,calitativa a produselor.
Responsabilitati principale:respectarea disciplinei financiare privind incasarile si platile in numerar
Respectarea plafonului de casa,asigurarea stocurilor si necesarului de monetar de rezerva ,sa urmaresc conditiile de valabilitate,pastrare,depozitare,manipulare,administrare a produselor ,aplicarea stricta a regulilor de comert privind vanzarea produselor si corecta gestionare a acestora.

01.04.2011 - 31.01.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati / Realizari - Consileaza clientii in scopul identificarii produselor adaptate nevoilor lor - Informeaza clientii cu privire la noile tehnologii aparute pe piata electrocasnicelor - Vanzarea produselor electronice si electrocasnice. - Activitati administrative (mercantizarea marfurilor, curatentie, distribuirea materialelor publicitare etc.) Onestitate Scopul nostru depaseste cu mult vanzarea de produse electronice si electrocasnice, cautarile noastre sunt spre NEVOILE tale identificate in PRODUSE si SERVICII. Astfel - sinceritatea, onestitatea si corectitudinea - de ambele parti este o valoare si conditie obligatorie pentru a ne indeplini scopurile.Orientare spre client Consultantii nostri de vanzari dispun de un nivel ridicat de pregatire tehnica si profesionalism pentru a raspunde cat mai bine, flexibil si obiectiv solicitarilor tale legate de PRODUSELE si SERVICIILE ZASS ELECTROCENTER. - Pentru a avea parte de cat mai multe beneficii! Promovarea noului ca si responsabilitate Compania are o preocupare permanenta spre identificarea si promovarea produselor cu un grad mare de inovatie astfel incat rezultatul final sa fie un grad mai mare de satisfactie al clientului final precum si imbunatatirea stilului de viata.Adaptarea produselor la toate nevoile Noul concept de magazine Zass Electrocenter este rezultatul experientei de 11 ani al companiei in retail-ul din Romania. Clientul nostru poate gasi in aceste magazine o gama perfect adaptata necesitatilor sale, pentru noi fiind importanta nevoia clientului indiferent de stare sociala, nivel de venituri, educatie sau profesie. Implicare 100% Eforturile noastre continue de a satisface cat mai bine nevoile tale, ne-au ajutat ca astazi sa-ti putem oferi nu doar simple produse, ci si servicii complete , unele dintre ele UNICE in magazinele de profil din Romania: - Prima recomandare; - Montaj gratuit la domiciliu - Banii inapoi garantat - Discount de buna vecinatate - Transport gratuit la domiciliu - Negociere direct in magazin Orientarea spre client este obiectivul principal al fiecarui departament din companie.
Relationarea potentialilor clienti ,abordarea acestora,mentinerea unei relatii,satisfacatoare de ambele parti,deducerea unei vanzarii ascendente
Director general -Beregszaszy Gabriel
Sef Magazin -Beregszaszy Claudia Tel. 0372758307
Beregszaszy Mihai
TRAINGURI,BONURI MASA,MEDIU DE LUCRU LA STANDARDE OCCIDENTALE

01.01.2008 - 31.10.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: operator facturare - referent contabil-verificator - lucrator comercial

Responsabilitati:

- Responsabilitati si competente : Relatia cu clientii
Mentinerea unei relationari cu toti clientii sau potentiali client,asigurarea satisfacerii clientilor prin colaborarea permanenta in vederea onorarii comenzilor in timp util.Informarea corecta si la timp ,suficienta a clientilor.Buna servire ,modul de abordare si tratare a clientilor,vanzarea produselor in conformitate cu obiectivele companiei.Promovarea privind cresterea vanzarilor si contracararea concurentei . Rezolvarea promta a tuturor problemelor si reclamatiilor clientiilor.Respectarea intocmai a tuturor circularelor si procedurilor emise in cadrul societatii.Intocmirea si actualizarea bazei de date cu principali colaboratori pe plan local.Intocmirea rapoartelor de activitate zilnica ,saptamanala,lunara.Evidenta tuturor documentelor fiscale (chitante,facturi , avize etc.) Raspunderea de respectarea normativelor de incasare a contravalorii facturilor fiscale achitate numerar ,bilete la ordin, file cec avalizate pentru persoane fizice , juridice (facturarea in baza unor contracte de furnizare cu plata la termen si plafon de credit disponibil )cu contracte multiple cu garantii bancar ,fidelizarea clientilor ocazionali , fideli, permanenti cu carduri cu valori numerice de reducere in functie de valoarea cumparata din cadrul societatii .Emiterea facturilor de penalitati in cazul celor cu contracte, daca se depaseste termenul scadent in cazul in care nu respecta conditile contractuale ,raspunderea de inchiderea zilnica a casei fiscale ,intocmirea documentelor aferente rapoarte zilnce ,registre incasari casa,registre incasari banca, borderou incasari ,situatii lunare etc. Raspunderea de intreaga gestiune a tuturor documentelor si cele cu regim special si arhivarea acestora .Transferul dintr-o gestiune in alta, stornarea facturilor fiscale .Asigurarea unei bune relationari cu potentialii clienti in vederea emiterii facturilor fiscale in baza unor bonuri de pregatire marfa intocmite de personalul de vanzare .Colaborarea cu operatorii transport (atat cei ai societati cat si cei ai societatilor de transport colaboratoare )in vederea preluarii marfurilor si predarii retururilor conforme.Prezentarea unor informatii tehnice si comerciale corecte cu privire la produsele comercializate,intocmirea documentelor in vederea emiterii ofertelor de preturi,tehnice.
Relatia cu clientii

Mentinerea unei relationari cu toti clientii sau potentiali client,asigurarea satisfacerii clientilor prin colaborarea permanenta in vederea onorarii comenzilor in timp util.Informarea corecta si la timp ,suficienta a clientilor.Buna servire ,modul de abordare si tratare a clientilor,vanzarea produselor in conformitate cu obiectivele companiei.Promovarea privind cresterea vanzarilor si contracararea concurentei . Rezolvarea promta a tuturor problemelor si reclamatiilor clientiilor.Respectarea intocmai a tuturor circularelor si procedurilor emise in cadrul societatii.Intocmirea si actualizarea bazei de date cu principali colaboratori pe plan local.Intocmirea rapoartelor de activitate zilnica ,saptamanala,lunara.Evidenta tuturor documentelor fiscale (chitante,facturi , avize etc.)
Raspunderea de respectarea normativelorde incasare a contravalorii facturilor fiscale achitate numerar ,bilete la ordin, file cec avalizate pentru persoane fizice , juridice (facturarea in baza unor contracte de furnizare cu plata la termen si plafon de credit disponibil )cu contracte multiple cu garantii bancar ,fidelizarea clientilor ocazionali , fideli, permanenti cu carduri cu valori numerice de reducere in functie de valoarea cumparata din cadrul societatii .Emiterea facturilor de penalitati in cazul celor cu contracte, daca se depaseste termenul scadent in cazul in care nu respecta conditile contractuale ,raspunderea de inchiderea zilnica a casei fiscale ,intocmirea documentelor aferente rapoarte zilnce ,registre incasari casa,registre incasari banca, borderou incasari ,situatii lunare etc. Raspunderea de intreaga gestiune a tuturor documentelor si cele cu regim special si arhivarea acestora .Transferul dintr-o gestiune in alta, stornarea facturilor fiscale .Asigurarea unei bune relationari cu potentialii clienti in vederea emiterii facturilor fiscale in baza unor bonuri de pregatire marfa intocmite de personalul de vanzare .Colaborarea cu operatorii transport (atat cei ai societati cat si cei ai societatilor de transport colaboratoare )in vederea preluarii marfurilor si predarii retururilor conforme.Prezentarea unor informatii tehnice si comerciale corecte cu privire la produsele comercializate,intocmirea documentelor in vederea emiterii ofertelor de preturi,tehnice
RELATIA CU CLIENTII:
>mentine o buna relationare cu toti clentii existenti sau potentiali ;
>asigura servirea ireprosabila a clientilor astrel incat acestia sa fie multumiti ,onorand comenzile acestora in timp util;
>actioneaza permanent, utilizand toate resursele companieiastfel incat sa raspunda cerintelor clientilor ;
COMPORTAMENT
>sustine organizatia in vederea indeplinirii obiectivelor ;
>comunica si colaboreaza departamental si interdepartamental pentru rezolvarea problemelor ;
>este proactiv,deschis la schimbare si face sugestii pentru imbunatatirea activitatii ;
>respecta si sustine valorile societatii (respect,comunicare ,integritate,responsabilitate,recunoasterea si sustinerea celorlalti,imbunatatire continua ,atitudine pozitiva,initiativa ).
COMPETENTE
>absolvent al unei institutii de invatamant liceal ;
>minim 6 luni experienta in domeniul vanzarii si gestionarii de marfa ;
>cunoasterea gamelor de produse comercializate de societate ;
>abilitati in relationare si comunicare ;
RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
>respectarea circuitelor documentelor care se intocmesc in activitatea de aprovizionare cu marfuri ,precum si acelor care se intocmesc in activitatea de vanzare directa;
>respecta regulile stabilite pentru organizarea depozitului filialei,delimitarea zonelor de asezare a marfurilor in rafturi,etichetarea locatiilor si pastrarea ordini in depozit;
>raspunde de efectuarea activitatii de receptionare a marfurilor sosite de la depozitul central,direst de la furnizori sau prin importul direct al marfurilor la filiala ,prin numararea produselor si compararea cu datele din documentele insotitoare ,semneaza si stampileaza documentele de intrare , separa produsele la care observa defecte sau neconformitati si informeaza Directorul filialei pentru a putea fi inscrisa in procesul verbal de receptie ;
>raspune de transportarea marfurilor la locatiile de depozitare si respecta zonele de depozitare stabilite,tinand cont de indicatiile producatorului ,existente pe ambalajul produselor ;
>pregateste marfurile solicitate de clienti ,raspunde de preluarea din locatii si de a pregati numai produsele cu ambalaj original si nedeteriorat ,scoate produsele din raft astfel incat sa evite deplasarea sau alunecarea produsului respectiv sau al celorlalte produse, raspunde de respectarea tuturor regulilor referitoare la pregatirea produselor care se livreaza in conditii speciale ,ceramica ,confectii etc;
>in cazul produselor cu valabilitate limitata ,raspunde de livrarea cu prioritate a celor cu termen de valabilitate mic pentru epuizarea stocului inainte de expirarea termenului de valabilitate ;
>anunta Directorul filialei in cazul in care in cursul activitatilor de pregatire si verificare constata diferente intre stocul scriptic cu cel fizic ,produse defecte sau neconformitati ;
>raspunde de intretinerea produselor din magazin ,curatarea zilnica a acestora , inlocuirea celor degradate ,amplasarea produselor noi si promovarea acestora ,intretinerea cosurilor din magazin ,existenta etichetelor pe cosuri si laimentarea produselor ori de cate ori este nevoie ,intretinerea tejghelelor in buna stare si expunerea corespunzatoare a produselor in acestea ;
>raspunde de intocmirea bonurilor de pregatire marfa pentru clientii care doresc sa achizitioneze produse ,verifica datele inscrise in bon impreuna cu clientul;
>raspunde de prezentarea unor informatii tehnice si comerciale corecte cu privire la produsele expuse in magazin vizitatorilor,intocmeste documentele necesare in vederea emiterii unei oferte ;
>raspunde de depozitarea corecta a marfurilor in zona alocata celor pastrate in custodie pentru clienti si mentine toate procesele verbale de custodie ;
>raspunde de separarea produselor neconforme
identificate in cursul activitatii de pregatire si verificare ,precum si asezarea acestora in spatiu delimitat ;
>raspunde de utilizarea corecta a card-urilor societatii,inclusiv cardurile emise pentru clienti si raspunde financiar pentru eventuale pagube aduse companiei din folosirea incorecta ,nereala a card-urilor;
>are obligatia de a participa la cursurile de instruire si perfectionare organizate de societate in vederea dezvoltarii profesionale si aplicarii cunostintelor dobandite in activitatea de vanzare ,raspunde pentru participarea la cursurile de instruire si perfectionare la testele periodice organizate de Academia Romstal,precum si de imbunatatirea rezultatelor obtinute la testele o-line pe site-ul Academiei ;
>raspunde de utilizarea si gestionarea mijloacelor fixe luate in primire conform regulilor stabilite ,precum si a celor de folosinta comuna .
RESPONSABILITATI LEGATE DE ACTIVITATEA DE VERIFICARE MARFA :
>raspunde de verificarea tuturor marfurilor incluse in documentele de livrare emise in cadrul filialei,raspunde pentru eliberarea de marfuri neverificate catre clienti si pentru orice neconformitate constatata ulterior intre stadiul fizic si cel scriptic pentru marfurile verificate de el in baza doocumentului semnat la predarea produselor ;
>verifica in prezenta clientului ,marfurile inscrise in documentele de livrare din punct de vedere cantitativ si calitativ,precum integritatea si conformitatea produselor fragile ;
>dupa verificarea marfurilor facturate pentru clienti,raspunde de semnarea si stampilarea cu verificat a exemplarelor albastre si rosii a facturilor,solicita semnarea de catre client a facturii ;
>raspunde de emiterea garantiilor produselor
echipamentelor care beneficiaza de punere in functie sau garantie pe produs si se preda clientului ;
>raspunde de preluarea retururilor produselorde a clienti in baza facturilor fiscale si a bonului de retur ,cu acordul Directorului filialei ;
RESPONSABILITATI SECUNDARE LEGATE DE ACTIVITATEA DE FACTURARE
>raspunde de intocmirea facturilor fiscale pentru clienti,in baza bonurilor de pregatire ,solicita clientilor complectarea datelor delegatului si semnarea facturilor,verifica daca delegatul are drept de utilizare al card-ului prezentat,apoi introduce seria cardului si reducerea solicitata de client;
>raspunde de respectarea regulilor stabilite la incasarea facturilor aferente diferitelor modalitati de plata,verifica si raspunde pentru corectitudinea datelor inscrise in filele cec si ordinele de plata prezentate de beneficiari,in baza carora acestia achizitioneaza echipamente ;
>raspunde pentru incasarea contravalorii facturilor incasate in numerar,emiterea chitantei inseriate ,pentru suma incasata si inscrierea in numarul chitantei in campul incasari la emiterea facturilor ;
>pentru facturile emise in baza contractelor de furnizare cu plata la termen si a contractelor de furnizare cu plata la termen si plafon de credit ,verifica plafonul de credit disponibil,diferenta intre plafon si datoriile clientului ,precum si modalitatea de plata si garantia existenta ,in cazul facturilor la care exista un termen de plata aprobat ,inscrierea in campul scadenta corect ;
>raspunde de intocmirea si emiterea facturilor stornate in conditiile stabilite de prcedurile de lucru ;
>emite facturi pentru marfa livrata reprezentantelor Romstal,respectand conditiile acordate acestora ;
>raspunde de gestionarea corecta a tuturor facturilor si avizelor de expeditie si de arhivare a acestora ;
>pastreaza confidentialitatea informatiilor legate de incasari ,sume in casa ,platii etc;furnizeaza aceste date numai Directorului filialei si conducerii societatii;
RESPONSABILITATI SECUNDARE LEGATE DE ACTIVITATEA DE VANZARE IN SHOWROOM:
>raspunde de intocmirea comenzilor de livrare
pentru clienti care solicita livrarea marfurilor la domiciliu;
>asigura intretinerea produselor din expozitie,etichetarea corecta a produselor,afisarea corecta a preturilor ,inlocuirea celor degradate,amplasarea produselor noi si promovarea acestora;
>afiseaza campaniile promotionale in expozitie , in baza documentelor emise de conducerea societatii;
>raspunde pentru transmiterea de informatii corecte si concrete catre directia Marketing cu privire la concurenta si cerinte noi de produse ,primite din partea clientilor ;
>promoveaza activitatea de vanzare in rate ,oferind tuturor clientilor ,potentialilor clienti informatii despre conditile de acordare a creditelor pentru achizitii de prduse in rate;
>respecta standardele de imagine,amenajare,expunere, si depozitare,propune imbunatatirea acestor standarde;
RESPONSABILITATI SECUNDARE LEGATE DE ACTIVITATEA COMERCIALA:
>raspunde de vanzarea produselor comercializate de companie si participa la realizareatargetului de vanzari pe filiala;
>identifica in permanenta clientii noi societatii de instalatii,instalatori,firme de constructii care au potential de colaborare cu societatea si propune Directorului filiala incheierea decontracte de intermediere si promovare ,precum si emiterea card-urilor pentru acesti clienti;
>mentine in permanenta relatia cu clientii alocatii,clienti permanenti,societati de instalatii,constructii si consemneaza discutiile purtate la fiecare contactare a acestor clienti;
SCOPUL POSTULUI:
>vanzarea produselor comercializate de companie la un nivel inalt calitativ al serviciilor prestate catre client;
Evaluari periodice a performantei:
A - Sarcini si responsabilitati majore
B - Obiective si indicatori de performanta
C - Abilitati si aptitudini


Relationarea cu clienti permanenti ,fisa de colaborare,mentinerea in permanenta a unei colaborari ,mereu aproape de nevoia clientului ,rezolvarea cat mai concreta a solicitarilor acestora ,siguranta colaborarilor cu firmele duce implicit la realizari.In paralel relationarea ,convingerea clientilor ocazionali care vin in magazin,perceptia de siguranta ,ca au luat un produs de calitate ,i sa acordat consultanta in domeniul interesat,multumirea ca a facut alegerea potrivita si cu siguranta acestia vor reveni in magazin ,eventual vor recomanda si celor apropiati/cunoscuti buna colaborare cu personalul si buna impresie si multumire ca a ales prosusul/produsele cele mai bune.
SC ROMSTAL IMEX SRL
DIRECTOR FILIALA- DEVA
NYULAS ATTILA

TRAINGURI,BONURI MASA,MEDIU DE LUCRU LA STANDARDE OCCIDENTALE

30.08.2005 - 21.01.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari referent vanzari, contabil- facturare lucrator comercial

Responsabilitati:

- Responsabilitati si competente : Relatia cu clientii

Mentinerea unei relationari cu toti clientii sau potentiali client,asigurarea satisfacerii clientilor prin colaborarea permanenta in vederea onorarii comenzilor in timp util.Informarea corecta si la timp ,suficienta a clientilor.Buna servire ,modul de abordare si tratare a clientilor,vanzarea produselor in conformitate cu obiectivele companiei.Promovarea privind cresterea vanzarilor si contracararea concurentei . Rezolvarea promta a tuturor problemelor si reclamatiilor clientiilor.Respectarea intocmai a tuturor circularelor si procedurilor emise in cadrul societatii.Intocmirea si actualizarea bazei de date cu principali colaboratori pe plan local.Intocmirea rapoartelor de activitate zilnica ,saptamanala,lunara.Evidenta tuturor documentelor fiscale (chitante,facturi , avize etc.)

Realizari:

Ducand o politica progresiva,metodica,bine structurata realizarile apar pe masura.

01.07.1993 - 31.08.2003

Departament: inginerie

Titlu Job: electrician intretinere si reparati instalatii si echipamente electrice

Responsabilitati:

Domeniul: Inginerie / Tehnologie
Responsabilitati: -Responsabilitati : Perfectionarea in utilizarea documentatiilor
tehnice de specialitate in instalatile electrice (scheme electrice,
jurnal de cabluri,instructiuni de punere in functie si exploatare a
instalatiilor electrice ,norme de protectie a muncii conform
tehnologiei specifice s-a colaborat la punerea in functie cu diverse
firme Ansaldo - Franta - Telemecanique in conceperea ,
dimensionarea si verificarea schemelor diferitelor instalatii
actionarea electrica a diferitelor utilaje mecanic-electric-hidraulic,
instalatii de iluminat , montarea demontarea ,demontarea
transformatoarelor de joasa tensiune cu puteri 0.25kw-137kw
instalatii electrice de iluminat etc.Internentii la instalatie
echipamentele electrice tehnologice.
Domeniul: Inginerie / Tehnologie
Responsabilitati: -Responsabilitati : Perfectionarea in utilizarea documentatiilor
tehnice de specialitate in instalatile electrice (scheme electrice,
jurnal de cabluri,instructiuni de punere in functie si exploatare a
instalatiilor electrice ,norme de protectie a muncii conform
tehnologiei specifice s-a colaborat la punerea in functie cu diverse
firme Ansaldo - Franta - Telemecanique in conceperea ,
dimensionarea si verificarea schemelor diferitelor instalatii
actionarea electrica a diferitelor utilaje mecanic-electric-hidraulic,
instalatii de iluminat , montarea demontarea ,demontarea
transformatoarelor de joasa tensiune cu puteri 0.25kw-137kw
instalatii electrice de iluminat etc.Internentii la instalatie
echipamentele electrice tehnologice.
Recomandare persoana ,Sectia Turnare Continua -in cadrul combinatului siderurgic /Hunedoara inginer sef proces tehnic /electric - Popescu Liviu , am colaborat excelent.
salariu motivant,cota alimetatie,mediu de lucru cu un personal calificat la standarde occidentale,transport asigurat

studii

 

Facultati:

2016 - 2019 Facultate: Economie - Administrarea Afacerilor Economia Comertului,Turismului si Serviciilor la Universitatea ,,Lucian Blaga,, din Sibiu - Facultatea de Stiinte Economice ULBS din Sibiu. Domeniul Administrarea Afacerilor
Specialitatea Economia Comertului,Turismului si Serviciilor
Licentiat in anul 2019 Specialitatea Economia Comertului ,Turismului si Serviciilor
1994 - 1997 Liceu / Școală profesională: Electrotehnica la Liceul Industrial Metalurgic Nr.1 Hunedoara din Hunedoara. Liceul Industrial Metalurgic Nr.1 Hunedoara ,Absolvent cu diploma de bacalaureat
Liceu / Scoala profesionala, Electrotehnica
1997-2000 Liceu
Instalatii si echipamente electrice ,intretinere si reparatii ,joasa tensiune
Domeniul: Mentenanta Instalatii , Inginerie Tehnologie , Productie
1994 - 1997
Absolvent cu diploma de bacalaureat ,absolvent cu diploma de profil in meseria de Electrician de intretinere si reparati instalati si echipamente electrice ,durata scolarizare ani 1994 /1997 ,experienta profil in cadrul firmei Sc Siderurgica Sa perioada anilor 1993 -2003

Premii

Traininguri
Oct 2018 - Jan 2019: Vanzari active
Modalitati de vanzare activa ,consiliere nevoi ale clientilor ,oferire de solutii complete conform acestor nevoi ale clientiilor
Certificari
Jan 2008 - Dec 2010: Cursuri/Training-uri
Cursuri/Training-uri
-2008 Training / Cursuri Tehnici de vanzare avand urmatoarele
-2008 aspecte din activitatea zilnica de vanzari : pasii procesului de vanzare,Abordarea clientului, Pregatirea vanzarii-tehnica de intrebari care trebuie evitate, Prezentarea beneficilor,demonstratii, Tratarea obiectivelor, Incheierea vanzarii, Tipuri de clienti permanenti,ocazionali.
Alte abilitati: - Cunostinte profesionale solide , capacitate de a
coordona, rezistent la efort intelectual, abilitati de negociator
responsabilitate,dinamic,tenace,intreprinzator, spirit intuitiv si empatic ,
bun organizator, abilitati de comunicare , relationare,viteza de
dactilografie , contabilitate primara,disciplinat,perseverant,comunicativ.
PC : - Tehnoredactarea computerizata in WORD
- Utilizarea programului de calcul tabelar EXCEL
- Utilizarea programului WORD
- Utilizare INTERNET
- Utilizare PROGRAM GESTIUNE CRISOFT facturare,gestiune,ofertare
produse
- Utilizare PROGRAM GESTIUNE NAVIGATOREXPERT X5
facturare ,gestiune

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close