Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.04.1988

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Publicitate, Turism / Hotel staff, Merchandising / Promoteri, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - 31.08.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: contabil junior

Responsabilitati:

-Efectuarea inregistrarilor contabile primare, indosarierea cronologica si arhivarea documentelor
primare, a contractelor,a confirmarilor de sold, a corespondentei si a altor documente financiar
contabile;
-Gestionarea produselor si efectuarea inventarelor lunare precum si prezentarea situatiilor
inventarelor catre administrator
-Mentinerea relatiei intre firma si clienti,furnizori,institutii bancare;
-Cooperarea alaturi de directorul economic asupra corectitudinii informatiei prezentate in situatiile
financiare

01.04.2015 - 30.06.2015

Departament: altele

Titlu Job: manager-operator pariuri sportive

Responsabilitati:

-Asigurarea unei calitati sporite pentru interactiunea cu clientii prin cunoasterea produselor si oferirea
de informatii despre acestea si minimizarea plangerilor clientilor sau rezolvarea prompta a acestora.
-Acceptarea si validarea tichetelor de pariere;
-Evidenta contabila a operatiunilor de incasari si plati, gestionarea numerarului si intocmirea zilnica a documentelor financiar-contabile;
-Furnizarea de informatii utile clientilor despre oferta si regulamentul de joc

01.10.2013 - 31.03.2015

Departament: productie

Titlu Job: contabil junior

Responsabilitati:

-Inregistrarea notelor contabile zilnice ( casa extrase banca)
-Efectuarea inchiderilor lunare si anuale
-Intocmirea declaratiilor lunare catre Administratia Financiara
-Intocmirea de situatii financiare
-Relatiile cu banca, efectuarea de plati, schimburi valutare
-Intocmirea statelor de salarii , a declaratiilor lunare aferente si a notelor contabile
-Evidenta mijloacelor fixe
-Evidenta si contabilizarea contractelor de leasing financiar
-Intocmirea si evidenta dosarelor de personal

01.04.2013 - 31.10.2013

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Organizarea sedinetelor sau a altor tipuri de intalniri oficiale ale Administratorului
-Pregatirea diverselor rapoarte, analize si statistici la cererea Administratorului
-Intocmirea facturilor fiscale, chitante, instrumente de plata, contracte.
-Mentinerea unei relatii active atat cu clientii cat si cu furnizorii
-Asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail,curier
-Contabilitate primara-registru de casa, note de receptie, facturi, avize, chitante, bonuri de
consum, deconturi

01.10.2012 - 31.03.2013

Departament: imobiliare

Titlu Job: agent imobiliar

Responsabilitati:

-Prospectarea pietei imobiliare impreuna cu identificarea, vizionarea si promovarea
proprietatilor pe segmentul rezidential de lux
- Contactarea clientilor, oferirea de consultanta imobiliara acestora;
- Gestionarea portofoliului de clienti si oferte;
- Suport in negocierea contractelor de inchiriere/vanzare;
- Asistarea si urmarirea procesului de inchiriere/vanzare;
- Mentinerea unei bune relatii cu clientii si fidelizarea acestora

01.11.2009 - 31.01.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: hr ispector

Responsabilitati:

-Initierea in organizarea recrutarii, selectiei si formarii de personal ;
- Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului;
- intocmirea dosarelor de pensionare a angajatilor;
- Intocmirea statului de salarii si a declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat;
- Operarea in programul Revisal;

01.09.2008 - 31.10.2010

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea
corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
-Convocarea si organizarea de evenimente / conferinte;
- Organizarea diverselor activitati administrative si de protocol.
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- Actualizarea bazei de date documente
-Urmarirea facturilor si a platilor,gestiunea stocului, evidente si rapoarte

01.03.2006 - 31.05.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil primar

Responsabilitati:

-Efectuarea inregistrarilor contabile primare, indosarierea cronologica si arhivarea
documentelor primare, a contractelor,a confirmarilor de sold, a corespondentei si a altor
documente financiar contabile;
-Emiterea de documente bancare(file CEC,BO,OP etc);
-Mentinerea relatiei intre firma si clienti,furnizori,institutii bancare;
-Cooperarea alaturi de directorul economic asupra corectitudinii informatiei prezentate in
situatiile financiare

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Administrarea Afacerilor-Management si Marketing in Turism la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din BUCURESTI.
2007 - 2010 Facultate / Colegiu: ECONOMIA COMERTULUI, TURISMULUI SI SERVICIILOR-ADMINISTRAREA AFECERILOR la UNIVERSITATEA OVIDIUS din CONSTANTA.

Premii

: -2006-certificate of attendance, GREENWICH ,School of English, Anglia
- 2007-certificat de competente profesionale:”tehnician in activitati financiare
si comerciale” , Constanta.
- 2009-certificat de absolvire-ispector resurse umane, Constanta
carnet de conducere: categoria B



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close