Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.04.1982

obiectiv

 

"Succesul in afaceri presupune pregatire,disciplina si munca multa. Dar daca nu esti speriat de aceste lucruri, oportunitatile sunt mereu foarte mari." David Rockefeller

Salariu: 1.200,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2012 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

•Coordonarea departamentului financiar contabil ,trezorerie si departamentul de inventariere;
•Intocmirea raportari lunare ,intocmire P&L,buget, Cash flow, intocmirea bilantului, declaratiilor 300,100,112,calculul impozitului pe profit;
•Calcularea lunara si inregistrarea in contabilitate a dobanzilor pentru imprumuturile primite
•Calcularea si inregistrarea in contabilitate reevaluarea tuturor garantiilor de chirie acordate(63 la nr), si a soldurilor de furnizori externi;
•Inregistrarea in contabilitate a evaluarii activelor pe baza rapoartelor de evaluare intocmite de Evaluator ;
•Scaderea din gestiune a componentelor de mijloacelor fixe vandute si inregistrarea acestora in contabilitete(mentionez ca firma se afla in faliment si conform legii 85/2006 aceasta a procedat la valorificarea tuturor activelor societatii, pentru acoperirea datoriilor)
•Verificarea tuturor documentelor inregistrate in contabilitate(facturi vanzari, facturi cumparari,casa banca,deconturi)
•Intocmirea si verificarea tabelului cuprinzand creantele inregistrare impotriva averii societatii in faliment.
•Colaborare cu avocatii societatii si punerea la dispozitia acestora, a documentelor
solicitate,participarea alaturi de avocati la luarea anumitor demersuri;
verificarea periodica a fiselor sintetice pe platitor si reglarea daca este cazul a diferentelor;
•Calculculeaza si inregistreaza in contabilitate diverselor provizioane constituite.
•Verificarea si Inregistrarea lunara a diferentelor de inventar si inregistrarea lor in contabilitate
•Tine legatura cu institutiile statului.
•Responsabila pentru supravegherea procesului de audit extern
•Responsabil pentru supravegherea procesului de rambursare a TVA
•Recrutarea, treinuirea supravegherea și evaluearea departamentulului

01.08.2010 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: senior contabil

Responsabilitati:

•Coordonarea departamentului financiar contabil alaturi de Contabilul Sef( circa 40 angajati);
•Raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul
•societatii.
•Intocmirea raportari lunare ,intocmire P&L,buget, Cash flow, intocmirea bilantului, declaratiilor 300,100,112,calculul impozitului pe profit, pentru toate societatile din grup.
•Inregistreaza amortizarea lunara a mijloacelor fixe aflate in patrimonial societatilor din grup;
•Verifica corecta inregistrare in contabilitate a facturilor de vanzare, a facturilor de cumparare servicii si mijloace fixe,a registrului de casa, banca si a deconturilor;
•Calculculeaza si inregistreaza in contabilitate diverselor provizioane constituite.
•Calcularea si inregistrarea in contabilitate a reevaluarii tuturor garantiilor de chirie acordate, si a soldurilor de furnizori externi;
•Calcularea lunara si inregistrarea in contabilitate a dobanzilor pentru imprumuturile primite;
•Inregistrarea in contabilitate a contractelor de leasing financiar cat si a facturilor lunare primate de la firma de leasing.
•Verificarea si Inregistrarea lunara a diferentelor de inventar si inregistrarea lor in contabilitate
•Supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
•Asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare pentru fiecare societate la termenele
stabilite de legislatia in vigoare;
•Intocmeste evaluari asupra activitatii desfasurate de personalul din subordine
•Reprezinta societatea in cazurile incredintate prin delegare;
•Participarea la intocmirea raportari lunare ,verificarea veniturilor si cheltuielilor pe centrea de
cost,
•Inregistrarea lunara a desaccarii conturilor de cheluieli si venituri in avans(471, 472)
•Reconcilierea tranzactiilor si soldurilor intercompany
Realizari:
•Implementarea softului de contabilitate ,operational si trezorerie(Charisma
ERP)(pentru toate societatile) Raspunde de corectitudinea rapoartelor generate de sistemul informatic si corectarea acestora
cand este cazul.
•Verificarea tuturor rapoartelor contabile, operationale si
trezorerie.

01.09.2009 - 01.08.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: senior contabil

Responsabilitati:

•Intocmirea raportari lunare ,intocmire P&L,buget, Cash flow, intocmirea bilantului, declaratiilor 300,100,112,calculul impozitului pe profit, pentru toate societatile din grup.
•Verifica corecta inregistrare in contabilitate a facturilor de vanzare, a facturilor de cumparare servicii si mijloace fixe,a registrului de casa, banca si a deconturilor;
•Inregistrarea lunara a desaccarii conturilor de cheluieli si venituri in avans(471, 472)
•Supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
•Verifica corecta inregistrare in contabilitate a facturilor de vanzare, a facturilor de cumparare servicii si mijloace fixe,a registrului de casa, banca si a deconturilor;
•Inregistreaza amortizarea lunara a mijloacelor fixe aflate in patrimonial societatii;
•Scaderea din gestiune a mijloacelor fixe vandute si inregistrarea acestora in contabilitete
•Inregistrarea contractelor de lease-back si facturile lunare aferente acestuia.
•Verificarea si Inregistrarea lunara a diferentelor de inventar si inregistrarea lor in contabilitate
•Calculculeaza si inregistreaza in contabilitate diverselor provizioane constituite.
•Calcularea si inregistrarea in contabilitate a reevaluarii tuturor conturilor in valuta cat si a soldurilor de furnizori externi;
•Participarea la intocmirea raportari lunare ,verificarea veniturilor si cheltuielilor pe centrea de
cost,
•Urmarirea si verificarea sacdentarului pentru plati.
•Calcularea si inregistraeea in contabilitate a dividentelor de plata/platite catre asociati, si intocmirea decalratiei catre administartia financiara.(100)


Realizari:
• Perfectionarea sistemului informatic, contabil,operational si de trezorerie(ERP)
•Verificarea corectitudinii rapoartelor generate de sistemul informatic si corectarea acestora
cand este cazul.
• Numar de oameni din subordine 5 (gestionar, casier,trezorerie,contabil,operational-derulare
contracte client)

02.04.2008 - 30.08.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

• Urmareste inregistrarile la zi a operatiunilor in contabilitate;
• Inregistrarea lunar operatiunile legate de mijloace fixe, obiecte de inventar,consum de material consumabile, descarcarea de gestiune a marfurilor;
• Urmareste inregistrarile la zi a operatiunilor de casa, deconturi, banca, facturile de furnizor si cele de client;
• Intocmeste Declaratiile lunare (TVA, obligatii de plata la bugetul de stat, precum si restul declaratiilor catre Administratia Financiara);
• Verifica operatiunile efectuate din punct de vedere contabil si fiscal
• Verifica existenta contractelor in baza facturilor emise catre clienti sau primate de la furnizori si respectarea termenelor din documente;
• Participa prin sondaj la inventarierea lunara si se asigura de intocmirea listelor de inventariere si corectitudinea acestora.
• Coordoneaza inchiderea de luna, verificand corectitudinea operatiunilor efectuate;
• Intocmeste raportarile semestriale si anuale catre directorul financiar sau banci.
• Intocmeste lunar balantele de verificare sintetice si analitice, a jurnalelor de vanzari si cumparari cu TVA
• Urmareste depunerea raportarilor semestriale si anuale la Administratia Financiara si la registrul Comertului;
• Se asigura de buna desfasurare a activitatii departamentului, pastrand un climat bun atat cu colegii, cat si cu tertele personae cu care intra in contact;
• Participa la operatiunile de control din partea diverselor organe ale statului pe probleme fiscal-contabile(rambursare TVA)
• Urmareste capacitatea de plata a societatii saptamanal si raporteaza directorului financiar;
• Asigura plata la termen a sumelor ce sunt obligatia firmei fata de bugetul de stat, alte obligatii fata de terti, anuntand directorul general de diverse diferente aparute;
• Urmareste derularea contractelor speciale;
• Colaborare cu avocatii societatii in punerea la dispozitia acestora, a documentelor solicitate,participarea alaturi de avocati la luarea anumitor demersuri
• Participarea la dezvoltarea si implementarea metodologiei de lucru(firma nou infiintata) atat a serviciului contabil cat si a gestiunii , achizitiilor , serviciului de vanzare( casierii restaurantului ) .

Realizari:

• Numar de oameni in subordine:12(contabili, gestionari, casieri restaurant si casier sediu)

10.05.2007 - 28.01.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

• Tine evidenta contabila la zi a operatiunilor legate de client
• Participa periodic la inventarierea lunara
• Participa la inchiderea de luna, verificand corectitudinea operatiunilor efectuate(verificare jurnala vanzari si cumparari);
• Intocmeste periodic situatia clientilor neincasati / incasati
• Emite facturile pentru clienti si se asigura de corectitudinea sumelor facturate in conformitate cu contractele semnate;
• Participa la realizarea bugetului pe evenimente,mese organizate;
• Inregistrareain softul de contabilitate a retetelor intocmite de bucatarul sef
• Inregistrareain softull de contabilitate a facturilor de marfa (nir);
• Se ocupa cu pregatirea de analize si rapoate cerute de managementul companiei in ceea ce priveste furnizorii (situatia furnizorilor neachitati/ achitati);
• Verifica deconturile conform avansurilor si ca documentele din deconturi sa contina toate elementele pentru a fi considerate documente justificative;
• Tine evidenta contabila a operatiunilor de deconturi, banca, achizitii prin deconturi, precum si alte operatii contabile;

Realizari:

• Responsabila cu reactualizarea/imbunatatirea bazei de date cu privire la articole , materii prime si preturi(reactualizate) in programul de gestiune al firmei si in programul casei de marcat a restaurantului "expresoft" a acestora,recalcularea tuturor preturilor de productie;prin aceasta s-a crescut profitul firmei cu 5%,

01.08.2006 - 10.05.2007

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager raion -alimente proaspete

Responsabilitati:

• Conducerea, coordonarea şi controlul optim a activităţilor şi a angajaţilor departamentului;
• Implementarea politicii de vânzări a firmei;
• Motivarea şi dezvoltarea profesională a angajaţilor;
• Realizarea corecta a inventarelor periodice şi asigurarea unor rezultate optime;
• Urmarirea aprovizionării corecte şi la timp a departamentului
• Menţinerea nivelului optim al costurilor.( Urmarirea costurilor (cu marfa, personalul-nr de ore lucrete in functie de fluxul de clienti,cu utilitatile)si diminuarea acestora.)
• Aplicarea prevederilor legale în vigoare, specifice, de lucru si de sanatate si securitate in munca;
• Asigurarea fara compromisuri a prospetimii tuturor produselor
• Urmarirea la zi a facturilor de furnizori,
• Participa la inventarierea lunara si se asigura de intocmirea corecta a listelor de inventariere
• Verificarea stocurilor( prin sondaj)si asigurarea ca acestea corespund cu intrarile si iesirile inregistrate in programul de gestiune,Verificarea corectitudini inregistrarilor in programul de gestiune a intarilor si iesirilor de marfa.

10.01.2001 - 01.08.2006

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

• Urmarirea la zi a facturilor de furnizori, precum si alte operatii contabile;
• Se ocupa cu pregatirea de analize si rapoate cerute de managementul companiei
• Intocmeste raportarile lunare asupra cheltuielilor si verifica datele in conformitate cu cele din sistem;
• Participa la inchiderea de luna, verificand corectitudinea operatiunilor efectuate;
• Tine evidenta contabila la zi a operatiunilor de casa, achizitii note intrare receptie,predarea incasarilor zilnice conform procedurilor;
• Verificarea procedurilor de lucru, a aspectelor practice si tehnice.
• Coordonare a oamenilor, productiei si echipamentelor.
• Identificarea necesitatilor de instruire ale echipei,
• Coordonarea activitatii restaurantului, direct responsabil de ceea ce se intampla in restaurant in timpul schimbului.
• Motivarea şi dezvoltarea profesională a angajaţilor;
• Realizarea corecta a inventarelor periodice şi asigurarea unor rezultate optime;
• Urmarirea aprovizionării corecte şi la timp a restaurantului.
• Menţinerea nivelului optim al costurilor.( Urmarirea costurilor (cu marfa, personalul-nr de ore lucrete in functie de fluxul de clienti,cu utilitatile)si diminuarea acestora.)

Realizari:

-am condus o echipa de aproximativ 30 oameni

studii

 

Facultati:

• Liceul "Dumitru Motoc"- Bucuresti
• Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara "Dumitru Motoc"
-Specializare:"Controlul calitatii alimentelor"
• Facultatea de Inginerie Economica si Management in Alimentatie Publica si Agroturism"
-Master in Inginerie Economica si Management

Activitati extracurriculare

COMUNICARE EFICIENTA
- vorbesc clar si la obiect;
- conving cu usurinta pe ceilalti sa adopte punctul meu de vedere;
-explic lucrurile astfel incat sunt inteles cu usurinta.
-persoana deschisa si catre alte metode de lucru,dornica de a invata toteauna ceva nou.
-ma integrez repede si ma pot adapta orcarei cerinte.
LUCREZ BINE IN ECHIPA
- ma inteleg bine cu diferite tipuri de oameni;
- sunt deschis la ideile celorlalti;
- sunt loial;
- imi respect promisiunile;
REZOLV EFICIENT PROBLEMELE
-preintmpin problemele
- studiez dificultatile din mai multe puncte de vedere;
- incerc sa rezolvi singur problemele, nu le las pe seama altora;
- invet din propriile greseli.

SUNT UN BUN ORGANIZATOR
- sunt capabil sa planific activitatea astfel incat lucrurile importante sa fie rezolvate primele;
- respect termenele stabilite;
- pot coordona oameni si resurse.

MA ADAPTEZI USOR
- sunt deschis la noi idei;
- nu mi-e teama sa incerc noi metode de rezolvare a lucrurilor;
- invat repede;
- fac fata schimbarilor fara probleme

Premii

•Atestat-controlul calitatii alimentelor
•Diploma atestata de compania Mc Donald's "manager"
•urs de "contabil"atestat de ministerul munci
•In prezent:-cursuri Limba Engleza

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close