Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 16.09.1966

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.06.1997

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Lucru intr-un mediu dinamic, profesional care sa-mi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor acumulate.Utilizare acestor cunostinte in avantajul unei companii in scopul dezvoltarii afacerilor acesteia

Salariu: nespecificat

Beneficii: Salariu, bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Protectia mediului, Protectia muncii

Oras de lucru: Bucuresti, Buzau, Ploiesti, Targoviste, Breaza, Campina, Sinaia, Buftea

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2011 - prezent

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: coordonator santiere temporare si mobile

Responsabilitati:

Coordonarea departamentului HSE, pe santierele de constructii, elaborarea proocedurilor de lucru (safe work method statement, SIMOPS PLAN )

Realizari:

Coordonarea activitatii HSE la nivelul OMV-PETROM - SGS fara evenimente (respect for the eight golden rules (prohibited alcohol, risk assessment, preparation work permits, compliance with the requirements of automobiles, wearing personal protective equipment , preparing reports for incidents, emergencies, environmental protection).

27.04.2007 - 29.04.2011

Departament: protectia muncii

Titlu Job: inspector ssm / su, responsabil de mediu, rsvti, responsabil tehnic

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi:

In domeniul securitatii si sanatatii in munca:

- organizarea activitatii de sanatatea si securitatea muncii (SSM),
- identificarea pericolelor si riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/ echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/ posturi de lucru
- monitorizarea performantei de SSM, bazata pe politica si obiectivele de SSM ale agentului economic
- controlul riscurilor de SSM si imbunatatirea continua a performatei prin masuri corective si eliminarea produsului neconform
- consilierea in cadrul procesului de achizitionare a mijloacelor de lucru tehnice, de configurare a locurilor de munca, a procedurilor si a mediului de lucru, cat si in chestiuni legate de ergonomie si de evaluare a conditiilor de lucru.
- consilierea in cadrul procesului de instruire a angajatilor cu privire la riscurile de accidentare si la pericolele pentru sanatate, cat si referitor la masurile de prevenire a acestora
- organizarea, implementarea si documentarea inspectiilor la agent economic, in vederea respectarii protectiei muncii si a sanatatii si a sigurantei in munca.
- asigurarea semnalizarii de securitate si sanatate in munca
- instruirea si testarea si informarea personalului referitor la probleme de securitate si sanatate in munca
- asigurarea personalului cu echipament individual de protectie / lucru
- prevenirea accidentelor de munca si mentinerea starii de sanatate a personalului,
- coordonarea activitatilor de interventie in cazuri de necesitate
- investigarea cauzelor producerii accidentelor de munca si a imbolnavirilor
- organizarea sedintelor Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca
- elaborarea, actualizarea si monitorizarea Planului de prevenire si protectie
- elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/ sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca
- autorizarea si testarea anuala pe linie de SSM a meseriilor si profesiilor prevazute de legislatia specifica (electricieni, macaragi, legatori de sarcina, stivuitoristi, fochisti), pentru respectarea cerintei legale.
- elaborarea tematicilor pentru toate fazele de instruire (introductiv generala, la locul de munca, periodic)
- colaborarea cu serviciul de medicina muncii pentru - efectuarea controlului medical la angajare si periodic
- mentinerea evidentelor cu modificarile/ noutatile legislative
- cercetarea accidentelor de munca, intocmirea dosarelor de accident de munca
- colaborarea cu autoritatile din domeniul SSM;
-verificarea starii de functionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, precum si a sistemelor de siguranta
- informarea angajatorului, in scris, asupra neconformitatiilor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri corective si preventive.

In domeniul situatiilor de urgenta :
- coordonarea si implementarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, apararii impotriva incediilor / situatii de urgenta la nivelul agentului economic
- elaborarea documentatiei specifice obligatorii, conform Legii 307/2006
- organizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor, conform Ordinului 163 din 28 februarie 2007
- planificarea activitatii de prevenire si stingere a incendiilor in cadrul obiectivului ;
- actualizarea documentatiei specifice activitatii PSI
- instruirea in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor si instruirea in domeniul protectiei civile conform Ordinului 712 din 23 iunie 2005 completat cu OMAI 786 din 2 septembrie 2005
- controlul modului de respectare a masurilor de prevenire si stingere a incendiilor
- coordonarea activitatii de interventie in cazuri de necesitate
- monitorizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor
- instruirea salariatilor in domeniul apararii impotriva incendiilor;
- avizarea documentatiilor privind apararea impotriva incendiilor;
- investigarea contextului producerii incendiilor
- intretinerea mijloacelor tehnice de stingere si interventie din dotarea agentului economic
- depunerea documentatiei in vederea obtinerii autorizarii de securitate la incendiu insoţita de documentele vizate spre neschimbare care au stat la baza emiterii
- elaborarea si aplicarea conceptiei de aparare impotriva incendiilor
- instruire si control privind aplicarea normelor de aparare impotriva incendiilor
- intocmirea si afişarea instrucţiunilor de aparare impotriva incendiilor si planurilor de evacuare la agentul economic

In domeniul protectia mediului
- Implementarea politicii de Protectia Mediului (EHS) la nivelul companiei precum si pregatirea si sustinerea auditurilor de mediu in vederea certificarilor si recertificarilor conform normelor ISO;
- evaluarea impactul de mediu produs de magazin
-masuri de reducere impact negativ cu respectarea normelor legale
-intocmirea documentatiei pentru obtinerea avizelor de mediu
-transmiterea raportarilor periodice catre Agentia de Mediu a situatiei deseurilor
- pregatirea si coordonarea auditurilor de mediu si implementarea reglementarilor ce tine de auditul de mediu, conform directivelor interne si externe.
-informarea conduceri privind rezultatele auditurilor coordonate
-intocmirea de planuri pentru reducerea poluarii

Pe linie tehnica
- intocmirea planului de mentenanta instalatii de protectie si securitate, productie interna, utilaje de transport (motostivuitoare, electrostivuitoare) si monitorizarea derularii acestuia ( RT, RC, RK, DA)
- verificarea functionari la parametri a instalatiilor ( iluminat, ventilatie, frigo, sprinklere, evacuare ape uzate, rampi, utilaje) periodic
- intocmirea de bilanturi tehnice si monitorizarea cheltuielilor de intretinere magazin
-efectuarea controalelor zilnice, săptămanale şi lunare ale sistemelor tehnice si informare prin rapoarte tehnice
-supravegherea reparaţiilor prin firmele de service
- probe de functionare dupa fiecare revizie la instalatii
- verificare devize de reparatii ( manopera si materiale)
- intocmire procese verbale de receptie
- arhivarea documentaţiilor tehnice corespunzătoare şi a jurnalelor operaţionale
- evidenta stocului de piese de schimb
- optimizarea costurilor operaţionale şi a celor pentru intreţinere şi service
-coordonare şi răspundere pentru desfasurarea activitatiilor de mentenanta ale echipei tehnice din subordine
- evidenta probelor de functionare grup electrogen
- interventie la alarmele tehnice (frigo, caderi de tensiune)

In domeniul ISCIR
- identificarea tuturor instalaţiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR ale magazinului
- efectuarea demersurilor necesare in vederea autorizării funcţionării instalaţiilor/echipamentelor pentru care autorizarea funcţionării se face de către ISCIR, potrivit prescripţiilor tehnice aplicabile;
- inregistrarea tuturor echipamentelor/instalaţiilor deţinătorului/utilizatorului, supuse autorizării ISCIR, la inspecţia teritorială
- admiterea funcţionării instalaţiilor/echipamentelor, care se face de către operatorul RSVTI, conform prevederilor prescripţiilor tehnice aplicabile;
- efectuarea demersurilor necesare in vederea obţinerii avizului obligatoriu de instalare, pentru echipamentele/instalaţiile pentru care prescripţiile tehnice solicită acest lucru;
- verificarea existenţei documentelor insoţitoare ale instalaţiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR, conform actelor normative aplicabile;
- intocmirea şi actualizarea evidenţei centralizate pentru toate instalaţiile/echipamentele din domeniul ISCIR;
- instruirea şi examinarea anuală a personalului de deservire, atat cel autorizat de către ISCIR, ca şi cel instruit intern, in conformitate cu instrucţiunile de exploatare a instalaţiilor/echipamentelor ISCIR, puse la dispoziţie de către producători, şi cu instrucţiunile tehnologice ale liniei tehnologice in care este in incadrata instalaţia/echipamentul, puse la dispoziţie de către proiectantul liniei tehnologice;
-afişarea la loc vizibil a instrucţiunilor de exploatare a instalaţiilor/echipamentelor ISCIR
-oprirea din funcţiune a instalaţiilor/echipamentelor la expirarea scadenţei de funcţionare acordate cu ocazia ultimei verificări tehnice oficiale;
-informarea in scris a conducerii deţinătorului/utilizatorului despre planul de verificări tehnice aferent anului următor, in vederea planificării condiţiilor de pregătire a instalaţiilor/echipamentelor;
-urmărirea realizării in termen a dispoziţiilor date prin procese-verbale de verificare tehnică;
- examinarea şi vizarea registrelor de evidenţă a funcţionării instalaţiilor/echipamentelor, in termenele şi cu respectarea modalităţilor stabilite in prescripţiile tehnice aplicabile;
- pregătirea instalaţiilor/echipamentelor pentru verificări tehnice oficiale şi participarea la efectuarea acestora;
- verificarea ca instalaţiile/echipamentele din domeniul ISCIR să fie deservite de personal autorizat, conform cerinţelor prevăzute in prescripţiile tehnice aplicabile;

Pe linie de securitate
- asigurarea derularii corecte a procedurilor in caz de urgenta al angajatilor proprii cat si al firmelor de paza colaboratoare ( SSP GUARD, COBRA SECURITY, DRAGONSTAR, ALISTAR, CERBER)
- instruirea angajatilor cu privire la siguranta si securitatea in depozit
- controlul permament al sigurantei si securitatii teritoriului depozitului si al cladirii propriu-zise
- organizarea periodica de alarme pentru testarea modului de actiune in diferite situatii precum si nivelul lor de pregatire
- organizarea si dezvoltarea supravegherii video pentru asigurarea sigurantei magazinului, angajatilor si marfurilor
- verificarea activitatii firmei de paza si propunerea masurilor necesare pentru eficientizarea rezultatelor firmei de paza si minimizarea pierderilor de inventar
- respectarea principiilor interne precum si asigurarea controalelor necesare in cadrul domeniului sau de responsabilitate
- responsabil pentru managementul rampelor de gestionare marfa
- respectarea si aplicarea prevederilor legate de masurile si proceduri impotriva tentativelor de furt (plangeri penale politie)
- raportare catre Managerul National de Securitate.
- coordonarea activitatii de paza si aparare a obiectivului a dispeceratului de paza cu particularitatile acestuia, consemnul general si consemnele particulare ale tuturor posturilor, precum si variantele de actiune in caz de pericol
- control asupra nivelului de pregatire profesionala a agentilor de securitate, de executarea corecta si cu vigilenta a serviciului de catre acestia, de mentinerea ordinii si disciplinei, precum si de pastrarea instalatiilor, inventarului si a mijloacelor tehnice de paza si alarmare
- efectuarea periodica de pregatiri pe locul de munca pentru ridicarea calitatii sistemului de paza, securitate si protectie.
- Inventariere saptamanala stoc de marfa
- Verificarea activitatii firmelor de paza (interioara si exterioara) cu propuneri de masuri necesare pentru eficientizarea depistarilor cazurilor de furt si minimizarea pierderilor de inventar;
- Controlul permament al sigurantei si securitatii teritoriului depozitului si al cladirii (sistem datix de urmarire).
- Verificarea zilnica a tuturor situatiilor de urgenta produse in obiectiv si tinerea unei evidente stricte in care se explica in scris cauza evenimentului, data produceri, modul de solutionare si daunele produse, rezolutia conduceri
- Verificarea modului de aplicare a procedurii pentru daune (formulatre tipizate raport de eveniment, nota constatare, note explicative)

Realizari:

-Gestionarea bugetului alocat
- Cresterea sigurantei locurilor de munca pe linie SSM / SU in companie, fapt evidentiat in statistica judeteana a ITM locala, prin faptul ca procedurile SSM au fost implementate si aplicate si astfel nu s-au inregistrat evenimente.
- Preluarea atributiilor mai multor departamente si eficientizarea lor prin rezultate vizibile
- Reducerea DA- defectelor accidentale ale instalatiilor si implicit a cheltuielilor de intretinere prin constientizarea personalului deservent si coordonarea aplicarii planului de mentenanta utilaje, intocmai si la timp, cu simt de raspundere.
- La inventare facute in hypermarket pe grupe de marfuri, lipsurie au fost foarte mici dar si acelea descoperite intr-un timp record, prin procedurile de management al securitati implementate.

10.04.1999 - 27.04.2007

Departament: protectia muncii

Titlu Job: sef serviciu intern protectie si prevenire

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi:
- Organizarea, coordonarea şi conducerea activităţii pe linie de SSM la nivel central şi teritorial/naţional pentru intreaga organizaţie
- Actualizarea si implementarea procedurilor si regulamentelor interne privind sanatatea si securitatea in munca, conform cerinţelor Legii 319/2006 şi HG 1425/2006
- Identificarea şi evaluarea riscurilor de accidentare şi imbolnăvire profesională pentru posturile de lucru ale organizaţiei
- Actualizarea planului de protecţie şi prevenire pentru posturile de lucru ale organizaţiei
- Auditarea SMSSM
- Gestionarea relaţiei cu organele de specialitate
- Stabilirea, dispunerea şi urmărirea şi punerii in aplicare a masurilor corective in urma auditurilor organelor de specialitate
- Elaborarea şi actualizarea de instrucţiuni proprii pentru completarea şi aplicarea reglementărilor de SSM, ţinand seama de particularităţile activităţii desfăşurate in organizaţie
- Realizarea evidenţelor cu privire la locurile de muncă cu condiţii deosebite şi accidente de muncă; se asigură că locurile de muncă sunt dotate cu materialul necesar protecţiei muncii şi că nu prezintă pericole privind SSM ;
- Gestionarea şi avizarea acordării la nivel central şi teritorial/naţional pentru intreaga organizaţie
-intocmirea documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire a angajaţilor, in domeniul SSM
- Elaborarea programului de instruire - testare la nivel central şi teritorial/naţional pentru intreaga organizaţie ;
- Verificarea periodică a modului de respectare a reglementărilor SSM de către lucrători la nivel central şi teritorial/naţional pentru intreaga organizaţie
-Gestionarea relaţiei cu cabinetele de medicina muncii
- Asigură eficienţa activităţii Comitetului de securitate şi sănătate in muncă şi colaborează cu reprezentanţii sindicatului pentru realizarea programelor privind inbunătăţirea condiţiilor de muncă incluse in contractele colective de muncă
- Acordarea de consultanţă departamentelor, celor care coordoneaza diferite departamente din cadrul organizaţiei cu privire la reglementările legislative in vigoare cu privire la SSM
- Alte atribuţii şi obligaţii, aşa cum decurg ele din cerinţele Legii 319/2006 şi HG 1425/2006 şi din dispoziţiile managementului la cel mai inalt nivel
- Alte atribuţii şi obligaţii complementare (protecţia mediului, situaţii de urgenţă, utilităţi, etc) .

Realizari:

Evaluarea riscurilor de accidente şi boli profesionale, pentru fiecare post de lucru, loc de muncă şi punct de lucru, la nivel naţional
- Redactarea documentaţiei şi a bazei teoretice pentru sistemul de management al SSM

17.02.1996 - 18.09.1998

Departament: productie

Titlu Job: sef serviciu productie

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi:
- Planificarea activitatii de productie in functie de planul de productie stabilit, pentru a asigura realizarea integrala a indicatorilor cantitativi si calitativi stabiliti.
- Elaborarea politici firmei in ceea ce priveste productia.
- Organizarea si controlul activitatilor de mentinere si dezvoltare a capacitatilor de productie si al folosiri corecte si eficient a fondurilor de investitii.
- Coordonarea si asigurarea desfasurarii ritmice a procesului de productie, urmarind realizarea productiei in conformitate cu planul cerut de vanzari.
- Aprobarea instructiunile tehnologice pentru fiecare faza de productie, atat la implementarea cat si la modificarea lor, asigurand adaptarea corespunzatoare a tehnologiei la variatiile si specificul materiei prime utilizate.
- Coordonarea identificarea, introducerea si mentinerea sub control a proceselor incluse in sistemul calitatii.
- Asigurarea resurselor materiale si informationale necesare pentru implementarea politicii in domeniul calitatii.
- Conducerea procesului de asigurare a calitatii in activitatea de productie, conform procedurilor si standardelor existente.
- Organizarea sedintelor pentru armonizarea obiectivelor pe termen scurt si sincronizarea activitatilor in vederea realizarii in conditii optime a obiectivelor de productie.
- Elaborarea proiectul planului de investitii, in conformitate cu prevederile bugetului, in scopul imbunatatirii gradului de ocupare a capacitatilor de productie existente si crearii de noi capacitati.
- Urmarirea incheierii si derularii contractelor pentru noile investitii .
- Coordonarea realizari si puneri in functiune la termen a noilor capacitati de productie.
- Stabilirea, conform structurii organizatorice, responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.

04.03.1991 - 03.09.1996

Departament: inginerie

Titlu Job: mecanic sef

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi:

- intocmirea planului de mentenanta instalatii si utilaje(strunguri, raboteze, freze) din Depou si Remize si monitorizarea derularii acestuia ( RT, RC, RK, DA)
- intocmirea de bilanturi tehnice si monitorizarea cheltuielilor de intretinere instalatii
-efectuarea controalelor zilnice, săptămanale şi lunare ale sistemelor tehnice si informare prin rapoarte tehnice
-administrarea sistemelor conform planului de intreţinere stabilit
- arhivarea documentaţiilor tehnice corespunzătoare şi a jurnalelor operaţionale
- răspundere privind gestionarea pieselor de schimb
- optimizarea costurilor operaţionale şi a celor pentru intreţinere şi service
-coordonare şi răspundere pentru desfasurarea activitatiilor de mentenanta ale atelierului meco-energeric
- coordonarea activitatii din centrala termica a Depoului

11.07.1988 - 13.08.1999

Departament: protectia mediului

Titlu Job: inspector ssm, responsabil mediu

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi SSM:
- Monitorizarea continua si analizarea periodica a implementarii strategiei si politicii in domeniul SSM;
- Stabilirea obiectivelor si tintelor in domeniul SSM si asigurarea ca rezultatele sunt consecvente cu strategia;
- Elaborarea programelor de management SSM si urmarirea realizarii acestora;
- Planificarea, organizarea, coordonarea si controlul activitatii si sarcinilor responsabililor SSM pentru asigurarea conformarii integrale cu cerintele legale si de reglementare in domeniul SSM si SU ;
- Monitorizarea si masurarea performantei organizatiei in domeniul SSM (incidente, accidente, neconformitati, actiuni corective/ preventive, controale operationale etc.);
- Planificarea, efectuarea si raportarea auditului intern in domeniul SSM conform standardelor de referinta;
- Asigurarea comunicarii interne eficace intre niveluri si functii diferite si a comunicarii relevante cu partile externe interesate ( clienti, subcontractanti, furnizori, organisme de inspectie/ control /autorizare etc.);
- Gestionarea judicioasa a resurselor alocate, evaluarea capabilitatilor de proces, realizarea indicatorilor de performanta , identificarea si evaluarea riscurilor potentiale;
- Intocmirea si sustinerea rapoartelor periodice pentru analiza efectuata de management.

In domeniul protectia mediului
- Implementarea politicii de Protectia Mediului (EHS) la nivelul organizatiei precum si pregatirea si sustinerea auditurilor de mediu in vederea certificarilor si recertificarilor conform normelor ISO;
- evaluarea impactul de mediu produs de STATIA INTRETINERE REPARATII VAGOANE
-masuri de reducere impact negativ cu respectarea normelor legale
-intocmirea documentatiei pentru obtinerea avizelor de mediu
-transmiterea raportarilor periodice catre Agentia de Mediu a situatiei deseurilor
- pregatirea si coordonarea auditurilor de mediu si implementarea reglementarilor ce tine de auditul de mediu, conform directivelor interne si externe.
-informarea conduceri privind rezultatele auditurilor coordonate
-intocmirea de planuri pentru reducerea poluarii

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Masterat: INDUSTRIA PETROLIERA la UNIVERSITATEA DE PETROL SI GAZE din PLOIESTI.
1989 - 1995 Facultate / Colegiu: Instalatii de foraj si exploatare zacaminte petrol - gaze - apa la Facultatea ,,FORAJUL SONDELOR SI EXPLOATAREA ZACAMINTELOR “ din cadrul Universitatii ,,PETROL-GAZE “Ploiesti din PLOIESTI. Tipul calificarii : Inginer mecanic - Diploma obtinuta: Diploma de licenta -

Premii

- Perioada 05.02.2007 - 06.03.2007
- HSEQ FORMATOR AUTORIZAT
- Absolvent al cursurilor de legislatie de protectia muncii
- Diploma obtinuta: Atestat in domeniul protectiei muncii
- Tipul calificarii: Inspector protectia muncii

- Perioada 19.03.2001 - 23.03.2001
- INCDPM Bucuresti
- Absolvent al cursurilor de formare ,, Factorii de risc proprii executantului, sarcini de munca si mijloace de productie
- Diploma obtinuta: Diploma de absolvire

- Perioada 05.11.2001 - 09.11.2001
- INCDPM Bucuresti
- Absolvent al cursurilor de formare ,, Factorii de risc proprii mediului de munca
- Diploma obtinuta: Certificat de absolvire

- Perioada 13.11.2006 - 16.11.2006
- SOCIETATEA ROMANA PENTRU ASIGURAREA CALITATII (SRAC) QUALITY ASSURANCE
- CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE PRAHOVA
- Absolvent al cursurilor de formare auditori interni pentru sistemele de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001
- Diploma obtinuta: Certificat de absolvire

- Perioada 13.12.2004 - 17.12.2004
- PRISMA SRL FORMATOR AUTORIZAT
- Absolvent al cursurilor de formare auditori interni pentru sistemele de management integrat calitate - mediu ISO 9001, ISO 14001, ISO 19011
- Diploma obtinuta: Certificat de absolvire

- Perioada 27.02.2006 - 01.03.2006
- CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE PRAHOVA
- Absolvent al cursului ,, Structura noului sistem legislativ in domeniul protectiei muncii
- Diploma obtinuta: Atestat de absolvire

- Perioada 09.03.09 -27.03.09
- HSEQ PLOIESTI FORMATOR AUTORIZAT
- Absolvent al cursurilor de prevenire si stingerea incendiilor
- Diploma obtinuta: certificat de competenta
- Tipul calificarii: Cadru tehnic cu atributii in domeniul prevenirii si stingerea incendiilor

- Perioada 23.06.2008 - 11.07.2008
- AUSTING BUCURESTI FORMATOR AUTORIZAT
- Absolvent al programului de initiere in domeniul situatiilor de urgenta
- Diploma obtinuta: certificat de absovire
- Tipul calificarii: servant pompier

- Perioada 11.06.2008 - 04.07.2008
- AUSTING BUCURESTI FORMATOR AUTORIZAT
- Absolvent al programului de initiere in domeniul apararii civile
- Diploma obtinuta: certificat de absovire
- Tipul calificarii: inspector protectie civila

- Perioada 7.03.2008 - 07.04.2008
- ISCIR BUCURESTI CENTRU DE FORMARE PROFESIONALA
- Domeniul studiat : controlul cazanelor, recipientelor sub presiune, si instalatilor de ridicat
- Tipul calificarii : operator responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor
- Diploma obtinuta: Diploma de absolvire

- Perioada 21.01.2008 - 28.03.2008
- DIOGHENIS PLOIESTI FORMATOR AUTORIZAT
- Absolvent al cursurilor de formare masinist la masini mobile pentru transporturi interioare
- Diploma obtinuta: certificat de calificare profesionala
- Tipul calificarii: masinist la masini mobile pentru transporturi interioare

- HSEQ FORMATOR AUTORIZAT
Curs postuniversitar EVALUATOR DE RISC 180 ore

- Curs COORDONATOR SANTIERE TEMORARE SI MOBILE 90 ORE

- Curs FORMATOR

- CURS POSTUNIVERSITAR AUDITOR DE MEDIU 180 ore

- CURS PROTECTIA MEDIULUI - GESTIUNEA DESEURILOR

- CURS SEF SERVICIU PSI- SERVICIU PRIVAT PSI

- CURS SPECIALIST MANAGEMENTUL DESEURILOR



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close