 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 20.12.1990 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:01.09.2011 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Sunt o persoană deschisă, cu care este foarte ușor de colaborat, comunicativ, proactiv și un bun rezolvator de probleme. Sunt mereu deschis la învățarea de noi lucruri / tehnologii, gata să mă dezvolt atât pe plan personal, cât și profesional. Un spirit strategic și organizatoric cu atenție distributivă.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Altele, Productie, Cercetare - dezvoltare, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta Oras de lucru: Brasov, STRAINATATE Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2014 - prezent Departament: internet / e-commerce Titlu Job: call center: agent relatii clienti Responsabilitati: Suport tehnic în scris prin intermediul canalului de Chat Web și Mobile, E-mail (prin completarea formularului de asistență disponibil pe www.vodafone.ro) și pe pagina oficială de Facebook a Vodafone România pentru următoarele situații:
- Configurarea conexiunii la internet pe telefoane mobile și tablete;
- Crearea / configurarea căsuțelor de e-mail ale utilizatorilor Google și accesarea lor pe sistemele de operare IOS, Android, Windows Phone și Blackberry;
- Gestionarea problemelor legate de accesările și configurațiile căsuțelor de e-mail ale domeniilor clientilor;
- Ghidarea clienților în utilizarea panoului Web Admin al domeniilor nou achiziționate;
- Rezolvarea erorilor de conectare și erorilor de Windows apărute la conectarea modemurilor și routerelor comercializate de către Vodafone;
- Verificarea comenzilor online plasate de către clienți (dacă au fost urmați corespunzător pașii pe care clientul trebuie să-i facă pentru a plasa o comandă nouă);
- Explicarea facturilor clienților;
- Suportul acordat clienților în ceea ce priveste campaniile desfăsurate în aplicația MyVodafone;
- Configurarea conturilor MyVodafone asociate numerelor de telefon ale clienților;
- Oferirea tuturor informațiilor solicitate de către clienți în legătură cu serviciile și produsele comercializate de către Vodafone prin intermediul magazinului online;
De asemenea, ofer suport și prin intermediul altor canale de comunicare: Softpedia, Forum Vodafone și ofer răspunsuri cu privire la review-urile oferite de către clienți in Magazinul Play și în App Store, pentru aplicațiile MyVodafone și Vodafone TV.
Realizări:
▪ am reușit să avansez într-o zonă mai largă de asistență (pornind numai prin asistență telefonică și trecând la secțiunea de asistență pentru reclamații scrise);
▪ Cursul Vodafone intern pentru social media;
▪ obținerea unei diplome și a unui premiu în bani pentru rezultate remarcabile, profesionalism și disponibilitate în fața clienților. |
|
01.10.2013 - 30.09.2014 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: operator pe utilaje de imbuteliere Responsabilitati: - Gestionarea unei echipe de muncitori responsabili pentru ambalarea și transportul produsului final către locul de depozitare;
- Manipularea și instalarea mai multor echipamente utilizate pentru îmbutelierea produselor lactate;
- Supravegherea întregului proces de îmbuteliere și etichetare, de la produsul brut până la starea finală de vânzare a mărfii;
- am făcut parte dintr-o echipă responsabilă de configurarea camerei termostatului și finalizarea procesului de transformare a laptelui în iaurt. |
| studii | |
|
Facultati: 2009 - 2013 Facultate / Colegiu: Inginerie Alimentara la 01.10.2009-15.07.2013 UNIVERSITATEA „LUCIAN BLAGA” DIN SIBIU FACULTATEA DE ŞTIINŢE AGRICOLE INDUSTRIE ALIMENTARA ȘI PROTECȚIA MEDIULUI SPECIALIZARE: CONTROLUL ȘI EXPERTIZA PRODUSELOR ALIMENTARE din Sibiu.
Premii Certificari
Feb 2017 - Mar 2017: CISCO CCNA 1
▪ configurare de bază și configurare router cisco;
▪ comutare: VLAN (Virtual LsAN), MLS (Multi-Layer Switching), VTP (VLAN Trunking Protocol) și Layer 2 Ethernet;
▪ Configurație ACL (Lista de control acces);
Hobby-uri
pescuit, Drumeții și drumeții montane, baschet, fotbal, tenis de masă, înot, alergare, ciclism
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|