Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.02.1983

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Doresc un job in care sa imi pot valorifica experienta acumulata in vederea indeplinirii cu succes a atributiilor specifice postului.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: casier comercial

Responsabilitati:

- incasarea contravalorii produselor;
- pastrarea unei atitudini profesionale pe tot parcursul zilei;
- curatenie in jurul caselor de marcat;

01.04.2016 - 30.09.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Responsabilitatile postului:
-stabilirea unei baze de date personale a potentialilor clienti;
-contactarea telefonica a clientilor ( investitori pe piata de capital ) si stabilirea intalnirilor;
-promovarea serviciilor companiei ( intermedierea vanzarilor/cumpararilor deactiuni pe diferite burse internationale, in special pe NYSE);
-efectuarea de Canvas/Anti-sales/Sales;
-stabilirea unei bune colaborari cu clientii si fidelizarea acestora;
-semnarea contractelor de intermediere a tranzactiilor bursiere;
-intocmirea si prezentarea rapoartelor zilnice, care includeau ( telefoane efectuate, numarul de Canvas/Anti-sales/Sales efectuate, numarul de intalniri stabilite si numarul de contracte incheiate).

01.12.2014 - 30.06.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

-receptionarea marfurilor conform facturilor si sesizarea in scris a neregulilor
constatate;
-aranjarea produselor pe rafturi, fara deteriorarea acestora;
-marcarea cu preturi a produselor din magazin , conform catalogului;
-verificarea periodica a stocurilor din magazin;
-cunoaterea tuturor produselor si utilitatea acestora;
-manipularea marfurilor;
-prezentarea ofertelor promotionale ale firmei potentialilor clienti;
-vanzarea produselor firmei atat la clientii existenti cat si la posibilii noi clienti;
-incasarea contravalorii produselor din shop

01.03.2014 - 30.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: revizor gestiune

Responsabilitati:

- Coordonarea unei echipe de pana la 40-50 de pickeri;
- Verificarea acuratetii produselor pickuite cu ajutorul programului MIOMS;
- Ambalarea produselor verificate in urma pickuirii, conform standardelor companiei si conform fiecarei firme de curierat;
- Introducerea cantitatilor, ambalajelor si numarului de colete in sistemul MIOMS;
- Predarea coletelor catre diferite gestiuni;
- Completarea fiselor de lucru, care cuprindeau: Numele revizorului, Numarul de colete per comanda, Ora la care Revizorul a inceput ambalarea produselor in colete, Ora la care aceste colete au fost predate catre receptie;
- Emiterea de bonuri fiscale si facturi pentru toate coletele expediate catre clienti;
- Participarea la diferite training-uri in cadrul companiei;
- Participarea la receptia marfurilor trimise catre magazin/depozitul nostru;
- Participarea activa la inventare;
- Verificarea planogramelor si corectarea lor unde era nevoie;

01.11.2012 - 31.08.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

-receptionarea marfurilor conform facturilor si sesizarea in scris a neregulilor
constatate;
-aranjarea produselor pe rafturi, fara deteriorarea acestora;
-marcarea cu preturi a produselor din magazin , conform catalogului;
-verificarea periodica a stocurilor din magazin;
-cunoaterea tuturor produselor si utilitatea acestora;
-manipularea marfurilor;
-prezentarea ofertelor promotionale ale firmei potentialilor clienti;
-vanzarea produselor firmei atat la clientii existenti cat si la posibilii noi clienti;
-incasarea contravalorii produselor din shop
bonusuri lunare, concediu anual platit

01.10.2011 - 31.08.2012

Departament: au pair / babysitter / curatenie

Titlu Job: operator- curatenie industriala

Responsabilitati:

• Folosirea substantelor chimice si echipamentelor de curatenie de putere inalta
• Curatarea,spalarea sub presiune,lustruirea si dezinfectarea zonelor desemnate,echipamentelor sau cladirilor,la standardele de protectie,igiena si curatenie recomandate.

01.07.2010 - 31.07.2011

Departament: altele

Titlu Job: manager-pr

Responsabilitati:

In calitate de Manager PR ,m-am ocupat de:- promovarea serviciilor firmei;
-asigurarea locatiilor diverselor evenimente;
-coordonarea echipei de hostesse, actori, dansatori,dj;
-organizarea mai multor evenimente [ vernisaje,lansari de carte,concerte,teatru,prezentari de moda,simpozioane,lansari de produse, lansari show-room,aniversari( nunti , botezuri, zile onomastice ), etc.];
-asigurarea bunei desfasurari a evenimentelor;
-amenajarea locatiilor in functie de tipul evenimentului

01.11.2009 - 01.04.2010

Departament: altele

Titlu Job: agent paza

Responsabilitati:

In cadrul acestei societati am lucrat in calitate de agent de paza,intr-o sucursala a bancii Millennium, printre responsabilitatile mele numarandu-se : asigurarea securitatii
si integritatii bunurilor aflate in incinta obiectivului ,angajatilor si clientilor bancii; asigurarea ordinei si linistei in cadrul obiectivului; completarea zilnica a proceselor verbale de predare-primire catre directorul sucursalei, a bunurilor aflate in sucursala.Activitatea mea se desfasura in cadrul unui program de 8 ore pe zi.

01.01.2009 - 31.10.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: broker financiar

Responsabilitati:

-stabilirea unei baze de date personale a potentialilor clienti;
-contactarea telefonica a clientilor ( investitori pe piata de capital ) si stabilirea intalnirilor;
-promovarea serviciilor companiei ( intermedierea vanzarilor/cumpararilor deactiuni pe diferite burse internationale, in special pe NYSE);
-efectuarea de Canvas/Anti-sales/Sales;
-stabilirea unei bune colaborari cu clientii si fidelizarea acestora;
-semnarea contractelor de intermediere a tranzactiilor bursiere;
-deschiderea de conturi de tranzactionare in cadrul Bancii Comerciale a Cehiei,precum si intr-unul din cele mai renumite conturi de tranzactionare ( PENSON ) deschise la JP Morgan Chase;
-intocmirea si prezentarea rapoartelor zilnice, care includeau ( telefoane efectuate,numarul de Canvas/Anti-sales/Sales efectuate, numarul de intalniri stabilite si numarul
de contracte incheiate).
Cea mai mare realizare personala in cadrul companiei a fost , incheierea unui contract de intermediere in valoare de 112.000 USD.
Antonio Petrescu , Junior Manager





01.10.2008 - 31.12.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

In calitate de angajat al firmei am avut de indeplinit urmatoarele indatoriri :
-asigurarea gestiunii fizice a stocului de marfa;
-operarea in stoc a miscarilor de marfa;
-pastrarea documentelor justificative legate de stocuri;
-efectuarea lunara a inventarului stocului de marfa;
-participarea activa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei;
-raportarea superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic;
-oferirea informatiilor despre stocuri;
-respectarea legislatiei de gestiune a stocurilor;
-introducerea marfii in stoc pe baza documentelor de intrare;
-efectuarea operatiunilor de intrare in stoc a marfii;
-efectuarea receptiei fizice a marfii la intrarea in magazia firmei;
-verificarea documentelor la introducerea NIR-ului si semnalarea eventualelor neconcordante;
-inregistrarea, prelucrarea si pastrarea informatiilor referitoare la situatia stocurilor;
-raportarea lunara a rezultatelor activitatii de gestiune a stocului;
-utilizarea eficienta a spatiul de depozitare a marfurilor;
-asigurarea miscarii stocurilor;
-efectuarea transferurilor de marfa din stocul central in substocuri si retur;
-pastrarea evidentei documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi;
-emiterea avizelor de expeditie pentru marfurile ce paraseau firma, in conditiile prevazute de lege;
-supravegherea completarii de catre clienti a documentelor fiscale conform legislatiei;
-listarea documentele fiscale ce insotesc marfa si transmiterea lor clientului;
-predarea marfii catre client conform documentelor emise;
-ambalarea si securizarea marfii in vederea livrarii;
-transmiterea catre superiorul ierarhic a oricarei reclamatii privind expeditiile de marfa.

01.07.2007 - 31.12.2008

Departament: altele

Titlu Job: manager-pr

Responsabilitati:

In calitate de Manager PR ,m-am ocupat de:- promovarea serviciilor firmei;
-asigurarea locatiilor diverselor evenimente;
-coordonarea echipei de hostesse, actori, dansatori,dj;
-organizarea mai multor evenimente [ vernisaje,lansari de carte,concerte,teatru,prezentari de moda,simpozioane,lansari de produse, lansari show-room,aniversari( nunti , botezuri, zile onomastice ), etc.];
-asigurarea bunei desfasurari a evenimentelor;
-amenajarea locatiilor in functie de tipul evenimentului

01.11.2006 - 14.09.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Responsabilitatile postului meu au fost urmatoarele:
-receptionarea marfurilor conform facturilor si sesizarea in scris a neregulilor
constatate;
-aranjarea produselor pe rafturi, fara deteriorarea acestora;
-marcarea cu preturi a produselor din magazin , conform catalogului;
-verificarea periodica a stocurilor din magazin;
-cunoaterea tuturor produselor si utilitatea acestora;
-manipularea marfurilor;
-prezentarea ofertelor promotionale ale firmei potentialilor clienti;
-vanzarea produselor firmei atat la clientii existenti cat si la posibilii noi clienti;
-incasarea contravalorii produselor din shop si a carburantilor de la pompe;
-introducerea facturilor in nomenclator;
-efectuarea comenzilor catre firmele de distributie.

01.06.2006 - 01.09.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: barman - ospatar

Responsabilitati:

Responsabilitatile si sarcinile aferente postului meu in cadrul companiei au fost :
- deservirea bauturilor alcoolice si nealcoolice conform retetarului propriu al unitatii;
- politetea si profesionalismul in servirea clientilor;
- pastrarea igienei si a curateniei la locul de munca;
- dozarea judicioasa a bauturilor servite in conformitate cu retetarul aprobat;
- admninistrarea corecta a stocului de bauturi;
- inregistrarea vanzarilor;
- intocmirea listei de vanzare de peste zi;
- intocmirea inventarului ori de cate ori era nevoie in conformitate cu legislatia in vigoare.

01.01.2006 - 01.07.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: ajutor gestionar

Responsabilitati:

Activitatea mea s-a desfasurat in cadrul depozitului si a presupus urmatoarele atributii:
- efectuarea lunara a inventarului stocului de marfa;
- participarea activa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din depozitul firmei;
- raportarea superiorului ierarhic a oricarei neconcordante intre stocul fizic si cel scriptic;
- oferirea informatiilor despre stocuri altor departamente ale firmei;
- utilizarea eficienta a spatiului de depozitare a marfurilor;
- ambalarea si securizarea marfii in vederea livrarii;
- intocmirea necesarului de materiale folosite pentru expeditia marfii;
- transmiterea catre superiorul ierarhic a oricarei reclamatii privind expeditiile de marfa.

01.06.2005 - 31.12.2005

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: cash slot / slot attendant

Responsabilitati:

Activitatea mea s-a desfasurat in cadrul salii situate in sectorul 6 si presupunea activitatea de slot attendant, precum si cea de cash slot.
In calitate de slot attendant, sarcinile mele au fost
urmatoarele :
- deservirea clientilor si supravegherea salii;
- explicarea regulilor de joc;
- mentinerea relatiilor cu clientii prin permanente informari;
- verificarea bunei intretineri a aparatelor electronice;
- controlul asupra modului de folosire a materialelor publicitare;
- completarea slipurilor in functie de calculul denominatiei.
Atributiile si sarcinile in calitate de cash slot au fost :
- deservirea clientilor din punct de vedere financiar;
- intocmirea actelor necesare pentru evidenta casieriei: balante, solduri, numerar;
- controlul asupra modului de folosire a evidentelor financiare;
- verificarea slipurilor completate de catre Slot Attendant.

01.11.2004 - 31.05.2005

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar, vanzator-gestionar

Responsabilitati:

Activitatea mea s-a desfasurat in cadrul restaurantului, situat in
sectorul 6 si a constat in :
-preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista;
-acordarea atentiei cuvenite si asigurarea unor servicii ireprosabile clientilor;
-cunoasterea meniului astfel incat sa pot oferi in orice situatie informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi;
-servirea exemplara a clientilor;
-indeplinirea altor sarcini curente atribuite de catre superiorul direct;
-asumarea responsabilitatii pentru corectitudinea intocmirii si incasarii facturilor;
-raspunderea pentru calitatea serviciilor oferite.

Realizari:

Tinand cont de faptul ca la aceea data in cadrul restaurantului activam doar 2 ospatari, fiecare ospatar efectuand singur o tura de aproximativ 16 ore, consider ca indeplinirea sarcinilor mentionate mai sus cu succes si fara ajutor, in cadrul unor evenimente festive, a reprezentat cea mai mare realizare a mea in cadrul firmei.

01.11.2002 - 08.11.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: operator masina asamblare arcuri/vanzator-gestionar

Responsabilitati:

In perioada noiembrie 2002 - mai 2003 , am lucrat in calitate de operator masina asamblat arcuri. Sarcinile caracteristice postului meu, fiind urmatoarele :
-respectarea cu strictete a ordinei si disciplinei la locul de munca;
-respectarea programului de lucru si folosirea eficienta a timpului de lucru;
-folosirea cu simt de raspundere a echipamentelor tehnice incredintate,preocupandu-ma permanent de buna lor functionare;
-indeplinirea la timp a comenzilor atribuite, cu respectarea cerintelor de calitate pentru produsele executate;
-controlarea calitatii produselor executate;
-evitarea risipei de materiale, combustibili, energie, etc, precum si inlaturarea oricarei neglijente in pastrarea si administrarea bunurilor;
-evitarea scoaterii din functiune, modificarea sau schimbarea dispozitivelor de securitate ale masinilor, utilajelor si utilizarea corecta a acestor dispozitive;
-aducerea la cunostinta sefului de sectie a oricarei situatii care constituie un pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala;
-aducerea la cunostinta sefului de sectie accidentele suferite de persoana proprie sau de alte persoane care lucreaza in societate;
-oprirea lucrului la aparitia unui pericol iminent de producere a unui accident si informarea de indata a sefului de sectie;
-insusirea si respectarea prevederilor legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca, precum si masurile de aplicare a acestora;
-oferirea informatiilor solicitate de organele de control si de cercetare in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
-purtarea echipamentului individual de protectie conform scopului pentru care a fost acordat;
-supravegherea masinilor aflate in functiune;
-neparasirea locului de munca in timpul programului, fara anuntarea in prealabil a sefului ierarhic;
-mentinerea ordinei si curateniei la locul de munca;
-afisarea intr-o tinuta decenta si o comportare corecta in cadrul relatiilor de serviciu;
-indeplinirea corecta si la termenul stabilit a altor sarcini trasate de conducerea unitatii.

In perioada mai 2003-octombrie 2004, am lucrat in calitate de vanzator-gestionar, in cadrul unui stand de prezentare si desfacere a produselor companiei. Atributiile mele au fost :
-receptionarea marfurilor conform facturilor si sesizarea in scris a neregulilor constatate;
-aranjarea produselor pe rafturi, fara deteriorarea acestora;
-marcarea cu preturi a produselor din magazin , conform catalogului;
-verificarea periodica a stocurilor din magazin;-cunoaterea tuturor produselor si utilitatea acestora;
-manipularea marfurilor;
-prezentarea ofertelor promotionale ale firmei potentialilor clienti;
-vanzarea produselor firmei atat la clientii existenti cat si la posibilii noi clienti;
-asigurarea gestiunii fizice a stocului de marfa;
-operarea in stoc a miscarilor de marfa;
-pastrarea documentelor justificative legate de stocuri;
-efectuarea lunara a inventarului stocului de marfa;
-participarea activa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei;
-raportarea superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic;
-respectarea legislatiei de gestiune a stocurilor;
-introducerea marfii in stoc pe baza documentelor de intrare;
-efectuarea operatiunilor de intrare in stoc a marfii;
-efectuarea receptiei fizice a marfii la intrarea in magazia firmei;
-verificarea documentelor la introducerea NIR-ului si semnalarea eventualelor neconcordante;
-efectuarea transferurilor de marfa din stocul central in substocuri si retur;
-pastrarea evidentei documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi;
-oferirea informatiilor despre stocuri;
-inregistrarea, prelucrarea si pastrarea informatiilor referitoare la situatia stocurilor;
-raportarea lunara a rezultatelor activitatii de gestiune a stocului;
-utilizarea eficienta a spatiul de depozitare a marfurilor;
-asigurarea miscarii stocurilor;
-emiterea avizelor de expeditie pentru marfurile ce paraseau firma, in conditiile prevazute de lege;
-supravegherea completarii de catre clienti a documentelor fiscale conform legislatiei;
-listarea documentele fiscale ce insotesc marfa si transmiterea lor clientului;
-predarea marfii catre client conform documentelor emise;
-ambalarea si securizarea marfii in vederea livrarii;
-transmiterea catre superiorul ierarhic a oricarei reclamatii privind expeditiile de marfa.

01.03.2001 - 31.07.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

In calitate de reprezentant vanzari al companiei am avut urmatoarele responsabilitati:
-dentificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale;
-intocmirea ofertelor de produse;
-acordarea asistentei din punct de vedere tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
-negocierea, incheierea si asigurarea executarii contractelor si acordurilor comerciale;
-tinerea evidentei contabile primare si intretinerea relatiilor cu clientii din portofoliu;
In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participam la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Masterat: Banci si piete Financiare la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti. Masterand anul I
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Finante-Banci la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti. Absolvent al facultatii Finante-Banci cu diploma de licenta.
1997 - 2001 Liceu: Economie la Liceul Agricol "Pamfil Seicaru" din Ciorogarla. Absolvent al liceului cu diploma de bacalaureat in Contabilitate,Planificare si Statistica Agricola.

Activitati extracurriculare

-excelente abilitati de comunicare;
-capacitate de relationare interpersonala;
-atentie la detalii;
-flexibilitate;
-capacitate de lucru in conditii de stres;
-adaptare la responsabilitatile individuale cat si la lucrul in echipa;
-creativitate;
-sociabilitate;
-dinamism;
-buna organizare;
-profesionalism.

Premii

Mentiune obtinuta in cadrul Olimpiadei de Geografie, faza pe judet, desfasurata in anul 2001, in comuna Popesti-Leordeni.
Atestat de contabilitate,planificare si statistica in agricultura, obtinut in urma unui examen de verificare a cunostintelor, pe care l-am sustinut in anul 2002, in cadrul liceului "Pamfil Seicaru".

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close