Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.09.1984

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obiectivul meu general este sa lucrez intr-un mediu profesionist, cu oameni competenti, sa capat/aplic/dezvolt abilitati, sa-mi indeplinesc responsabilitatile eficient, sa contribui cu idei si sa adaug valoare companiei intr-un proces de evolutie continua astfel incat sa fiu recompensat pe masura valorii investite.

Salariu: nespecificat

Beneficii: In functie de job si/sau companie

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Marketing, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Pitesti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2011 - 01.05.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: chief marketing officer

Responsabilitati:

- Crearea şi menţinerea relaţiilor pe termen lung cu hotelierii şi grupuri hoteliere de brand în scopul consilierii on-line (strategii preţuri şi promovare);
- Crearea şi aplicarea strategiilor de marketing în scopul impulsionării vânzărilor;
- Formarea echipei de operatori: recrutare (selecţie, intervievare, angajare, formare)
- Training, coordonare şi evaluare a echipei de operatori;
- Creşterea ratei de conversie şi creşterea cifrei de afaceri prin negocierea preţurilor şi creşterea calităţii vânzării în call-center;
- Controlul si gestiunea incasarilor lunare.

Rezultate:
Peste 30 de contracte semnate cu hoteluri si lanturi hoteliere, peste 400 de hoteluri cu tarife renegociate si implicit o parte din ele contracte regnegociate, recrutarea echipei de 5 operatori din care 4 cu retentie pana in momentul de fata, cresterea ratei de conversie de la 16% la 27% in extrasezon

01.06.2009 - 01.07.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: call-center travel agent

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor telefonice cu privire la cererile clienţilor pentru cazare în România, pe tipul de turism business, relaxare sau tranzit, oferind soluţii optime de acomodare acordând atenție sporită la criteriile solicitate de clienți (preţ, raport calitate/preţ, localizare, facilităţi, etc.);
- Cercetare & dezvoltare portofoliu: contactarea telefonică a potenţialilor parteneri pentru a stabili relaţii de business; adăugarea de noi hoteluri pentru a dezvolta portofoliul platformei de rezervări, bazat pe analiza şi previziunea cererii pieţei turismului on-line prin negocierea termenilor proprii contractuali;
- Organizare grupuri si evenimente business;
- Actualizare şi renegociere tarife;
- Gestiune facturi, recuperări creanţe: operarea modificărilor situaţiilor transmise de hotelieri privind rezervările prin sistemul nostru, verificarea rezervărilor şi recuperarea debitului restant din piaţă datorat de către hotelierii “răi platnici” sau a plăţilor întârziate, stabilind noi termene de plată şi chiar sistarea rezervărilor şi promovarea negativă a locaţiilor debit restant;

Rezultate:
Peste 60 de contracte semnate, cel puţin 10 grupuri de peste 50 de persoane organizate, mii de clienţi mulţumiţi, probleme adiacente rezolvate.

01.01.2008 - 01.09.2008

Departament: publicitate

Titlu Job: coordonator marketing

Responsabilitati:

- dezvoltarea portofoliului de locatii (spatii de publicitate);
- crearea si mentinerea relatiilor de afaceri cu administratorii si/sau presedintii asociatiilor de locatari;
- monitorizarea campaniilor publicitare;
- coordonarea/supervizarea echipei tehnice;
- identificarea potentialilor clienti;
- crearea si implementarea strategiilor de marketing

Rezultate:
- am semnat 28 de contracte in 5 luni de activitate ceea ce a condus la dezvoltarea portofoliului de locatii;
- am creat planul de marketing si am implementat strategii de marketing in scopul dezvoltarii firmei;
- am monitorizat campania publicitara Jupiter City si am asigurat desfasurarea acesteia in conditii optime de prezentare;
- am coodonat echipa tehnica formata din 2 membri

01.03.2007 - 01.12.2007

Departament: publicitate

Titlu Job: sales executive

Responsabilitati:

- gestionarea portofoliului de clienti; - prospectarea pietei
- identificarea potentialilor clienti; - crearea relatiilor de afaceri pe termen lung; - crearea conceptelor de publicitate; - negocierea clauzelor contractuale; - monitorizarea contractelor in derulare; - corectura revistei; supervizarea distributiei si plasamentul optim al revistelor in spatii cu flux maxim de populatie

Rezultate:
- am gestionat si mentinut relatiile de afaceri cu 14 clienti VIP
- am coordonat si supervizat 3 membri in echipa de distributie
- am obtinut impreuna cu echipa standardul BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor perioada iulie-decembrie 2007)
- am organizat un proiect de recrutare si selectie pentru pozitia de Director Executiv si Agent Vanzari pe durata a 4 saptamani de unde am selectionat cele mai potrivite persoane corespunzatoare cu descrierea acestor posturi.

01.08.2004 - 01.12.2005

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: brand manager

Responsabilitati:

- implementarea imaginii promovată internațional, la nivel local în organizație;
- crearea conceptelor pentru proiecte și conferințe conform planului anual;
- crearea materialelor de promovare și implementarea imaginii conform manualului de brand pentru toate proiectele și conferințele organizate
- promovarea organizației din punct de vedere al identității atât pe plan extern (universități, companii, studenți, etc) cât și pe plan intern, membrilor acesteia.
- transmiterea mesajelor de comunicare advertorială eficient și menținerea imaginii benefică organizației prin calitatea conceptelor și materialelor dezvoltate

Rezultate:
- am coordonat echipe, am participat la organizarea de evenimente, conferințe și proiecte
- experiența profesională, experiența de lucru cu oamenii, experianța într-un mediu multicultural cu interacțiune internațională, experiența într-un sistem organizațional segmentat pe departamente similar sistemului unei companii

studii

 

Facultati:

1999 - 2003 Liceul Teoretic "Ion Barbu", sectiunea: Matematica-Informatica Intensiv
2003 - 2004 Universitatea din Pitesti, facultate : Matematica-Informatica, Sectiunea: informatica
2004 - 2008 Universitatea din Pitesti, facultatea: Stiinte Economice si Administrative, sectiunea: Managementul Firmei , Absolvent promotia 2008

Activitati extracurriculare

abilitati de prezentare
abilitati in marketing/vanzari
lucru in echipa
managementul proiectelor
empatie
comunicare
creativitate

Premii

mai 2003 liceu : atestat in programare PC (Turbo Pascal, Fox, Windows)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close