Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.12.1990

obiectiv

 

Dezvolatarea continua a carierei ,precum si imbunatatirea permanenta a aptitudinilor si a educatiei. -Mentinerea unui inalt nivel al muncii sub presiune -Deosebit simt al raspunderii -Adoptarea gradata si metodica a orcarei problema indiferent de gradul de dificultate -Capacitatea de a comunica la toate nivelurile relationale,organizare ,lucru in echipa -Aptitudini deosebite in relatiile interperosnale si in comunicarea eficienta,abilitatea de a lucra efectiv cu un spectru foarte larg in cadrul diferitelor situatii.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Telecomunicatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2014 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: comisie inventariere

Responsabilitati:

Inventarierea si operarea la nivel de serie tuturor echipamentelor aflate in patrimoniul Societatii conform deciziei interne care au indicator de transabilitate (SN, IMEI, MAC), prin folosirea modulului de inventariere din aplicatia interna.Se preda Supervizorului de Inventariere listele de prezenta, formularele completate si fisierul final cuprinzand diferentele de inventar generate de aplicatie.

01.03.2014 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator procesare si validare date , scanare si arhivare acte

Responsabilitati:

Preluarea, operarea cu acuratete si arhivarea corecta si in termenele stabilite prin procedurile si instructiunile de lucru specifice departamentului a documentelor semnate de catre clienti,in scopul actualizarii bazelor interne de date privind statutul clientior(noi sau existenti).
Solutionarea corecta si in termenul stabilit a situatiilor privitoare la informatiile de natura comerciala existente in baza de date pe conturile clientilor ( date identificare client, adresa faturare, adresa instalare si pachete servicii, data punere in functiune servicii).Verificarea si inregistrarea datelor in calculator, scanarea si distribuirea actelor pe email,rezolvarea Tiketelor cu probleme intampinate de client, colaborarea si pastrarea unei bune relatii cu celelalte departamente.Efectuarea apelurilor telefonice in vederea vanzarii unor servicii sau produse.
Disponibilitatea si indeplinirea sarcinilor in vederea solutionarii situatiilor semnalate din timpul delegatiilor.

01.02.2011 - 31.01.2013

Departament: altele

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

-Intampinarea pacientilor si oferirea informatiilor solicitate de catre acestia:
-Receptionarea si redirectionarea apelurilor telefonice ,transmitearea mesajelor persoanelor solicitate
-Completarea formurlarelor specifice
-Inregistrarea datelor in calculator
-Incasarea sontravaloriilor servicilor medicale
-Ajut la rezolvarea problemelor ridicate de pacienti ,oferindu-le solutii corespunzatoare
-Clasarea si arhivarea diverselor documente,distribuirea si clasarea corespondentei ,transmiterea de fax
-Intocmirea necesarului de materiale consumabile pentru buna desfasurare a a ctivitatii cabinetului si comandarea consumabilelor necesare (papetarie,protocol)
-Efectuarea de comenzi catre diferiti furnizori.

01.01.2010 - 01.11.2010

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator call-center

Responsabilitati:

-Efectuarea de apeluri telefonice catre persoanele fizice si juridice ,in vederea descrierii serviciilor si stabilirii de intalniri
-Efectuarea de apeluri telefonice in vederea vanzarii unor servicii sau produse
-Identificarea su urmarirea potentialilor clienti
-Respecatrea obiectivelor stabilite
-Actualizarea bazei de date

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Facultate: Management turistic si comercial la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Uman/Stiintele Naturii la Colegiul National Nicolae Titulescu din Pucioasa.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close