Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.01.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.03.2010

obiectiv

 

Ca si obiectiv profesional urmaresc sa excelez in cariera intr-o companie bine organizata si sa imi dezvolt abilitatile.

Salariu: nespecificat

Beneficii: dezvoltarea carierei, ascensiune in firma, experienta

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, IT Software, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 23.08.2005

experienta profesionala

 

01.07.2014 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: consilier clientela companii mici

Responsabilitati:

RESPONSABILITATI:

Identifica si atrage noi clienti
Analizeaza piata si identifica clientii potentiali, intra in relatie cu acestia si urmareste atragerea lor la banca;
Colaboreaza cu toti consilierii de clientela, Responsabilii / Directorii de agentii si Directorii Expressgrup pentru atragerea de noi clienti;
Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti alocat
Urmăreşte optimizarea rentabilităţii la nivelul propriului portofoliu
Contacteaza si stabileste intalniri cu clientii in vederea prezentari produselor si serviciilor bancii, precum si a documentatiei necesare solicitarii unui angajament
Primeste documentele necesare de la client in vederea intrarii in relatie cu banca, analizeaza si efectueaza rapoarte de intalnire
Negociaza cu clientii conditii derogatorii, in limita mandatelor aprobate si in concordanta cu rentabilizarea relatiei cu clientii
In vederea acordarii de angajamente, primeste documentatia necesara, inclusiv raportul de evaluare a garantiilor, efectueaza consultarile necesare in bazele de risc interne si externe si remite documentele, spre analiza, analistului de credit; daca este cazul, asigura completarea documentatiei, in colaborare cu Analistul de credit
Calculeaza punctajul calitativ aferent contrapartidelor cu angajamente si urmareste actualizarea semestriala a acestuia
Asigura gestionarea relatiilor cu clientii: primeste hotararea de aprobare, informeaza clientul asupra conditiilor de aprobare, asigura semnarea contractelor de credit si de garantie etc.
Urmareste realizarea setarii in sistem a angajamentelor si a conditiilor derogatorii
Pe parcursul desfasurarii contractului de credit, primeste de la clienti cererile de tragere si documentele justificative si le remite analistului de credit
Urmareste realizarea platilor din credit conform documentelor justificative
Efectueaza, in colaborare cu analistul de urmarire si la termenele stabilite, verificari periodice ale garantiilor, stocurilor, investitiilor realizate/in curs, etc
Urmareste cartoteca, identifica si contacteaza clientii din portofoliu care inregistreaza restante, in vederea recuperarii acestora
Urmareste rambursarea creditelor pentru clientii din portofoliu si reinnoirea facilitatilor de creditare
Identifica necesitatile si proiectele de viitor ale clientilor, consiliaza si propune clientilor din portofoliu solutii financiare adecvate sau ii indruma catre interlocutori de specialitate din banca.
Urmareste cresterea gradului de echipare cu produse si servicii specifice si cresterea volumului activitatii desfasurate de client cu banca.
Urmareste respectarea conditiilor stabilite cu clientii pentru acordarea de conditii derogatorii
Fidelizeaza clientii prin calitatea primirii, consilierii si a produselor si serviciilor oferite.
Redacteaza rapoarte de activitate cu privire la numarul de produse vandute, tipuri de produse, nr de vizite, etc.
Participa la actiunile de animare comerciala ale bancii si la orice manifestare ce ar putea sa prilejuiasca intalnirea cu clienti sau prospecti.

01.10.2005 - 29.02.2008

Departament: banci

Titlu Job: operator ghiseu universal

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Asigura promovarea si vanzarea produselor, serviciilor simple catre clientii persoane fizice;
- Efectueaza operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii persoane fizice si juridice;
- Primeste si verifica documentele aferente operatiunilor ordonate de clienti;
- Asigura gestionarea numerarului pentru postul sau de lucru.

01.02.2005 - 30.06.2014

Departament: banci

Titlu Job: consilier persoane fizice

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu
-Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale ;
-Consiliaza clientii din portofoliu
-Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client
-Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor a caror responsabilitate o are
-Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite
-Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, consiliaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii
-Actualizeaza fisele clientilor
-Redacteaza rapoarte de activitate,
-Urmareste indeplinirea obiectivelor anuale privind numarul si gradul de echipare a clientilor din portofoliile alocate
-Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti
-Transmite catre conducere raportari periodice pentru vanzarile din cadrul campaniilor nationale si locale
-Pregateste si analizeaza dosarele de credit
-Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate
-Contacteaza clientii din portofoliu care inregistreaza debite
-Cauta si atrage noi clienti
-Aplica politica comerciala a bancii

studii

 

Facultati:

2005 - 2007 Masterat: Finante - Banci la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2001 - 2005 Facultate: Finante-Asigurari la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
1997 - 2001 Liceu / Școală profesională: Matematica -Fizica la Liceul Teoretic Calatis din Mangalia.

Premii

Certificari
Nov 2017 - Dec 2017: Curs SQL
Absolute School– Bucuresti, Cus acreditat de Ministerul Muncii si Educatiei

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close