Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.04.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.10.2004

obiectiv

 

"Fa ce-ti place si banii vor veni"..

Salariu: 5.000,00 USD / luna

Beneficii: tickete masa, asigurare medicala

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Confectii / Design vestimentar

Oras de lucru: Bucuresti, Braila, Galati

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2013 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: consilier clienti microintreprinderi

Responsabilitati:

Gestionarea si monitorizarea relatiilor cu clientii microintreprinderi existenti , precum si stabilirea de intalniri periodice cu acestia si cu potentiali client pentru extinderea portofoliului;
- Promovarea produselor si serviciilor bancare, cunoasterea si evaluarea concurenței din piața bancara;
- Negocierea si incheierea de noi afaceri, in conformitate cu procedurile interne ( facilitate de credit, carduri, operatiuni comerciale, conturi de depozit, etc)
- Furnizarea de informatii clientilor cu privire la orice produs sau serviciu bancar și oferirea de consiliere pentru alegerea produselor adecvate;
- Intocmirea, in cadrul negocierilor cu clientii existenti și potentiali, a documentatiei necesare pentru aprobarea creditelor cash si facilitati non-cash;
- analiza financiara a documentatiilor financiar- contabile puse la dispozitie de catre client;
- Rezolvarea oricaror alte plangeri sau doleante exprimate de catre client;
- Aducerea la indeplinire a altor sarcini solicitate de superiori.

01.01.2010 - 01.04.2013

Departament: banci

Titlu Job: director sucursala

Responsabilitati:

- Coordonarea intregii activitati a unitatii si a echipei din subordine;
- Motivarea si sustinerea echipei pentru atingerea obiectivelor propuse;
- Oferirea de feedback si coaching echipei pe care am condus-o pentru imbunatatirea abilitatilor individuale si in final pentru imbunatatirea activitatii intregii echipe;
- Stabilirea competentelor si responsabilitatilor fiecarei persoane in parte in conformitate cu fisele de post si cu abilitatile individuale;
- Asigurarea executarii corespunzatoare a serviciilor oferite in concordanta cu normele bancii;
- Recrutarea membrilor echipei din subordine;
- Analizarea si rezolvarea in limitele responsabilitatii a situatiilor ridicate de personalul unitatii, clienti, sau alte persoane fizice si juridice, in concordanta cu normele interne ale bancii;
- Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti, precum si extinderea portofoliului prin initierea intalnirilor cu potentiali clienti (persoane fizice si juridice);
- Negocierea conditiilor specifice si speciale in conformitate cu procedurile interne pentru produsele oferite (conturi curente, carduri, facilitate de credit, operatiuni comerciale etc.);
- Analizarea fiecarui pachet de credit si luarea deciziilor bazate pe standarde interne și nivelul de competenta.
Silviu Petrescu
masina, telefon, asigurare medicala, tichete de masa

01.09.2008 - 31.12.2009

Departament: banci

Titlu Job: manager de relatii cu clientii imm

Responsabilitati:

- Gestionarea si monitorizarea relatiilor cu clientii IMM existenti , precum si stabilirea de intalniri periodice cu acestia si cu potentiali client pentru extinderea portofoliului;
- Promovarea produselor si serviciilor bancare, cunoasterea si evaluarea concurenței din piața bancara;
- Negocierea si incheierea de noi afaceri, in conformitate cu procedurile interne ( facilitate de credit, carduri, operatiuni comerciale, conturi de depozit, etc)
- Furnizarea de informatii clientilor cu privire la orice produs sau serviciu bancar și oferirea de consiliere pentru alegerea produselor adecvate;
- Intocmirea, in cadrul negocierilor cu clientii existenti și potentiali, a documentatiei necesare pentru aprobarea creditelor cash si facilitati non-cash;
- analiza financiara a documentatiilor financiar- contabile puse la dispozitie de catre client;
- Rezolvarea oricaror alte plangeri sau doleante exprimate de catre client;
- Aducerea la indeplinire a altor sarcini solicitate de superiori.

01.08.2007 - 31.08.2008

Departament: marketing

Titlu Job: manager de relatii cu clientii imm

Responsabilitati:

- Gestionarea si monitorizarea relatiilor cu clientii IMM existenti , precum si stabilirea de intalniri periodice cu acestia si cu potentiali client pentru extinderea portofoliului;
- Promovarea produselor si serviciilor bancare, cunoasterea si evaluarea concurenței din piața bancara;
- Negocierea si incheierea de noi afaceri, in conformitate cu procedurile interne ( facilitate de credit, carduri, operatiuni comerciale, conturi de depozit, etc)
- Furnizarea de informatii clientilor cu privire la orice produs sau serviciu bancar și oferirea de consiliere pentru alegerea produselor adecvate;
- Intocmirea, in cadrul negocierilor cu clientii existenti și potentiali, a documentatiei necesare pentru aprobarea creditelor cash si facilitati non-cash;
- analiza financiara a documentatiilor financiar- contabile puse la dispozitie de catre client;
- Rezolvarea oricaror alte plangeri sau doleante exprimate de catre client;
- Aducerea la indeplinire a altor sarcini solicitate de superiori.

01.03.2005 - 31.07.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: economist- planificare si monitorizare productie

Responsabilitati:

In cadrul acestei companii am monitorizat productia in toate fazele, de la mostrare pana la livrarea produselor finite catre beneficiarul acestora, activitate care a presupus:
- Intermedierea comunicarii si a relatiilor de colaborare intre clientii pe care ii reprezentam si fabricile de confectii;
-Negocierea preturilor, rezervarea capacitatilor de productie pe fiecare sezon in parte, cu fiecare fabrica in parte;
-Planificarea productiei prin centralizarea, alocarea si prioritizarea comenzilor;
-Transmiterea mostrei de productie impreuna cu traducerea instructiunilor de confectionare si ambalare;
-Asigurarea e toate componentele necesare productiei sunt livrate la timp și in numar complet in fluxul de productie;
-Monitorizarea productiei in toate fazele si mentinerea legaturii cu tehnicienii si persoanele implicate, pentru rezolvarea oricarei situatii aparute in timpul productiei;
-Asigurarea ca produsele finite sunt conforme cu calitatea si cantitatea comandata de client si ca livrarile se pot efectua la datele prestabilite;
-Anual, in cele 2 sezoane de productie, intermediam si monitorizam in medie 80-100 de comenzi individuale, cumuland un total de aproximativ 1 milion de produse (sacouri si pantaloni de barbate pentru piata din Nordul Europei: Suedia, Danemarca, Finlanda, Norvegia, etc.)

24.05.2004 - 31.12.2004

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: front officer

Responsabilitati:

-Stabilirea de contacte cu potentialii clienti pentru extinderea portofoliului;
- Promovarea produselor si serviciilor bancare si cunoasterea concurentei pe piata bancara;
- Negocierea si incheierea de afaceri noi, in conformitate cu procedurile interne si/ sau de mandat: facilitati de credit, carduri, operatiuni comerciale, depozite, conturi pentru persoane fizice, etc;
- Furnizarea de informatii clientilor cu privire la orice produs sau serviciu bancar si oferirea de consiliere pentru alegerea produselor adecvate;
- Intocmirea, in urma negocierilor cu clientii existenti si potentiali , a documentatiei necesare pentru aprobarea facilitatilor de credit;
- Rezolvarea oricaror alte reclamatii sau doleante exprimate de catre clienti;
- Aducerea la indeplinire a altor sarcini solicitate de superiori.

01.07.2000 - 23.05.2004

Departament: productie

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

In cadrul acestei companii am monitorizat productia de confectii textile in toate fazele, de la mostrare pana la livrarea produselor catre beneficiarul final al acestora, activitate care a presupus:
- Comunicarea si mentinerea legaturii de afaceri cu partenerii externi ai companiei, beneficiarii produselor pe care le confectiona fabrica;
-Negocierea preturilor, rezervarea capacitatilor de productie ;
-Planificarea productiei prin centralizarea, alocarea si prioritizarea comenzilor impreuna cu Directorul de Productie;
-Transmiterea mostrei de productie impreuna cu traducerea instructiunilor de confectionare si ambalare;
-Asigurarea e toate componentele necesare productiei sunt livrate la timp și in numar complet in fluxul de productie;
-Monitorizarea productiei in toate fazele si mentinerea legaturii cu tehnicienii si persoanele implicate, pentru rezolvarea oricarei situatii aparute in timpul productiei;
-Asigurarea ca produsele finite sunt conforme cu calitatea si cantitatea comandata de client si ca livrarile se pot efectua la datele prestabilite;
In cadrul acestei companii am monitorizat productia de confectii textile in toate fazele, de la mostrare pana la livrarea produselor catre beneficiarul final al acestora, activitate care a presupus:
- Comunicarea si mentinerea legaturii de afaceri cu partenerii externi ai companiei, beneficiarii produselor pe care le confectiona fabrica;
-Negocierea preturilor, rezervarea capacitatilor de productie ;
-Planificarea productiei prin centralizarea, alocarea si prioritizarea comenzilor impreuna cu Directorul de Productie;
-Transmiterea mostrei de productie impreuna cu traducerea instructiunilor de confectionare si ambalare;
-Asigurarea e toate componentele necesare productiei sunt livrate la timp și in numar complet in fluxul de productie;
-Monitorizarea productiei in toate fazele si mentinerea legaturii cu tehnicienii si persoanele implicate, pentru rezolvarea oricarei situatii aparute in timpul productiei;
-Asigurarea ca produsele finite sunt conforme cu calitatea si cantitatea comandata de client si ca livrarile se pot efectua la datele prestabilite;
- Intocmirea documentatiei vamale.
Produsele fabricate in aceasta companiei erau : 20% - confectii textile destinate femeilor, productie interna si 80%- confectii textile de casa, productie externa, client final IKEA Suedia.

03.12.1997 - 30.06.2000

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

In cadrul acestei companii activitatea mea a fost impartita in 2 faze:
- in prima parte, pentru aproximativ 1 an de zile am lucrat ca economist in cadrul dep. Financiar- Contabil, unde am facut contabilitate primara;
- in a 2-a parte am monitorizat productia de tip lohn in toate fazele, de la mostrare pana la livrarea produselor finite catre beneficiarul acestora, activitate care a presupus:
- Comunicarea si mentinerea legaturii de afaceri cu partenerii externi ai companiei, beneficiarii produselor pe care le confectiona fabrica;
-Rezervarea capacitatilor de productie ;
-Planificarea productiei prin centralizarea, alocarea si prioritizarea comenzilor impreuna cu Directorul de Productie;
-Transmiterea mostrei de productie impreuna cu traducerea instructiunilor de confectionare si ambalare;
-Asigurarea e toate componentele necesare productiei sunt livrate la timp și in numar complet in fluxul de productie;
-Monitorizarea productiei in toate fazele si mentinerea legaturii cu tehnicienii si persoanele implicate, pentru rezolvarea oricarei situatii aparute in timpul productiei;
-Asigurarea ca produsele finite sunt conforme cu calitatea si cantitatea comandata de client si ca livrarile se pot efectua la datele prestabilite;
- Intocmirea documentatiei vamale.
Produsele fabricate in aceasta companiei erau 100% dedicate exportului in tari ca: Italia, Franta, Suedia, Anglia, Olanda etc.

studii

 

Facultati:

1992 - 1997 Facultate / Colegiu: Finante- Banci la Universitatea Al. I Cuza- Facultatea de Stiinte Economice din Iasi.
1988 - 1992 Liceu: Matematica- Fizica la Liceul Teoretic Nicolae Balcescu din Braila.

Activitati extracurriculare

- OPTIMISTA, SOCIABILA, IMPLICATA SI CU ATITUDINE POZITIVA, ORIENTATA CATRE ATINGEREA OBIECTIVELOR, CREATIVA SI CU SIMT PRACTIC;

- BUN COORDONATOR SI DEZVOLTATOR DE ECHIPE.

Premii

- curs de managementul calitatii, ISO 9001, an 1999;
- cursuri de vanzari si tehnici de vanzari in cadrul Raiffeisen Bank 2004;
- cursuri de vanzari siu tehnici de vanzari in cadrul Emporiki Bank 2009- 2011;
- curs de vorbit in public -iunie 2012;
- curs de calificare si pregatire continua in asigurari generale- Oct 2012- certificare IMA

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close