Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.03.1986

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei mele in cadrul unei companii de renume, la a carei crestere doresc sa contribui prin activitatea mea.

Salariu: nespecificat

Beneficii: program flexibil, bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Transport / Distributie, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Constanta, Mangalia

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2015 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: consilier financiar

Responsabilitati:

• Prospectarea pietei si identificarea potentialilor clienti;
• Contactarea potentialilor clienti si planificarea intalnirilor pe teren sau in Office;
• Organizarea si participarea la prezentari la sediul clientilor;
• Gestionarea portofoliului de clienti si consolidarea relatiei cu acestia, oferirea de servicii post-vanzare;
• Indeplinirea activitatilor zilnice care vizeaza generarea de noi vanzari ale produselor companiei numai in conformitate cu nevoile clientilor;
• Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii prin servicii de consultanta financiara utilizand instrumentele puse la dispozitie de companie si respectand normele interne si procedurile bancare;
• Promovarea produselor bancare si de asigurari atat clientilor existenti cat si potentialilor clienti;
• Implementarea strategiei ING Office-ului si realizarea target-ului, atat a indicatorilor cantitativi cat si calitativi;
• Analiza zilnica si periodica a evolutiei indicatorilor relevanti pentru indeplinirea target-ului de vanzari;
• Analiza evolutiei vanzarilor si realizarea de rapoarte statistice ce au ca scop masurarea rezultatelor strategiilor de vanzare implementate;
• Informarea continua despre piata serviciilor financiar-bancare.

01.03.2012 - 30.09.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager departament rezervari, hotel fortuna ***

Responsabilitati:

• Elaborarea de pachete turistice, grile tarifare, promovarea ofertelor si serviciilor oferite de hotel;
• Elaborarea contractelor de prestari servicii cu Partenerii si mentinerea unei bune relatii de colaborare cu acestia;
• Implementarea, dezvoltarea si monitorizarea activitatii de marketing: publicitate, promovare online prin campanii de publicitate, sms, retele socializare (Facebook, Twitter, Linked-in, etc.), website-uri de rezervari online, etc.;
• Dezvoltarea si administrarea website-ului propriu al companiei prin actualizarea permanenta a informatiilor privind serviciile si tarifele oferite, prin urmarirea mentinerii unei pozitii de top in motoarele de cautare si optimizarea SEO permanenta a website-ului;
• Dezvoltarea, consilirea si mentinerea unei relatii cu clientii si potentialii client;
• Prospectarea si analiza pietei concurente in vederea optimizarii serviciilor oferite si a stabilirii de noi strategii de marketing si de vanzari;
• Evaluarea diverselor situatii critice si gestionarea lor cat mai eficient prin oferirea de solutii in conformitate cu nevoile clientilor;
• Elaborarea si intocmirea de rapoarte statistice privind analiza vanzarilor si a rezervarilor pentru realizarea de previziuni; urmarirea evolutiei indicatorilor si masurarea acestora in scopul analizarii rezultatelor strategiilor implementate;
• Gestionarea rezervarilor si supervizarea calendarului rezervarilor in planning-ul hotelului;
• Implementarea sistemul informatic de gestiune hoteliera (Fidelio V8);
• Coordonarea activitatilor zilnice ale personalului de receptie, verificarea rezervarilor, verificarea incasarilor, oferirea de asistenta;
• Recrutarea si oferirea de training noilor angajati; supravegherea personalului de receptive si urmarirea desfasurarii activitatii in conditii optime respectand norme si politicile interne ale companiei;

01.04.2010 - 31.10.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera hotel

Responsabilitati:

• M-am ocupat cu preluarea si inregistrarea rezervarilor in programul de rezervari;
• Am oferit servicii de asistenta clientilor atat la sosirea si plecarea lor (proceduri de check-in si check-out) si pe parcursul sederii lor in hotel;
• Mi-am realizat activitatile zilnice conform fisei postului si am promovat serviciile hoteliere catre clientii existenti si catre potentialii clienti;
• Printre atributiile zilnice ma ocupam de solutionarea reclamatiilor;
• Am fost responsabila de intocmirea facturilor si efectuarea operatiunilor de incasari in lei si cu carte de credit, precum si intocmirea de rapoarte necesare pentru contabilitate.

01.07.2008 - 31.03.2009

Departament: it software

Titlu Job: operator prelucrare date

Responsabilitati:

• Am fost responsabila de verificarea si prelucrarea documentelor ce urmau a fi indosariate conform procedurilor interne;
• M-am ocupat de pregatirea si indosarierea documentelor ce urmau a fi prelucrate electronic;
• Am avut ca sarcina principala operarea datelor si a informatiilor cu caracter confidential in softul companiei in scopul arhivarii electronice a acestora, respectand intructiunile si normele interne ale companiei;
• Am fost responsabila de acuratetea datelor prelucrate si de operarea acestora in termenele limita de timp stabilite conform proiectelor care imi erau alocate;

01.06.2007 - 30.11.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: casiera

Responsabilitati:

• Am efectuat operatiuni de incasare numerar si/sau carte de credit pentru produsele achizitionate de client, respectand procedurile stabilite de companie;
• M-am ocupat de intocmirea rapoartelor si a gestiunii incasarilor zilnice, respectiv raportarea acestora catre departamentul financiar-contabil;
• Mi-am desfasurat activitatea zilnica respectand normele si politicile companiei;
• Am efectuat diverse alte sarcini specifice fisei postului si am mentinut o buna relationare cu celelalte departamente pentru a-mi desfasura activitatea in conditii optime.

01.10.2006 - 31.05.2007

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: asistenta relatii clienti

Responsabilitati:

• Am promovat serviciile companiei (furnizare servicii internet) catre clienti si potentiali clienti;
• Am prospectat pieta, identificat si atras potentiali clienti;
• M-am ocupat de intocmirea documentiei necesare pentru redactarea contractelor de prestari servicii;
• Am efectuat vizite la sediul clientilor impreuna cu echipa responsabila cu instalarea echipamentelor necesare furnizarii serviciilor internet pentru a supraveghea procesul si totodata pentru a incheia contractul de prestari servicii cu clientii;
• Am fost responsabila cu dezvoltarea si mentinerea relatiei cu clientii companiei prin oferirea de suport tehnic la solicitarea acestora;
• Am fost responsabila cu incasarea contravalorii abonamentelor lunare de la clienti si intocmirea facturilor si a chitantelor conform contractului de prestari servicii;
• M-am ocupat de gestionarea incasarilor zilnice de la clienti si predarea sumelor incasate la final de zi superiorilor;

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Economie la Universitatea Ovidius Constanta din Constanta. Studii de master cu specializare in "Administrarea Afacerilor in Turism, Comert si Servicii"
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Economie la Universitatea Bucuresti din Bucuresti. Studii de licenta cu specializarea in "Administrarea Afacerilor"

Premii

Calificari
May 2015: Telesales, ING BANK

May 2015: Advanced Selling Skills, ING BANK

Jan 2015: Introducere in Retail Banking, ING BANK

Oct 2011: Brevet de turism "Manager in activitatea de turism"

Jun 2011: Inspector (Referent) de Resurse Umane

Jun 2005 - Jun 2005: Atestat de competente lingvistice - limba engleza avansat

Jun 2005 - Jun 2005: Atestat de de competente de operator calculator

Traininguri
Feb 2011 - Feb 2011: Consiliere-orientare profesionala a masteranzilor
Participare la Modulul de "Consiliere-orientare profesionala a masteranzilor" specializare turism - eliberat de S.C. Structural Consulting Group S.R.L. (2011)
Proiecte
Feb 2011 - May 2011: Acces real la piata muncii prin intreprinderea simulata
Stagiu de practica prin proiectul "Acces real la piata muncii prin intreprinderea simulata" - proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 "Investeste in oameni" (perioada februarie-mai 2011)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close