Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.12.1976

Permis conducere:  Cat.B,C,E, Data obtinerii:17.10.1996

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Financiar-contabil Audit Banci Resurse Umane

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Resurse umane / Psihologie, Paza si protectie / Militar, Turism / Hotel staff, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consilier antifrauda&financiar

Responsabilitati:

Prevenire si combatere frauda financiar~fiscala

01.09.2015 - 31.03.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist&hr manager

Responsabilitati:

Economist - HR Manager in cadrul departamentului financiar-contabil

Responsabilitati :

- Gestionarea dosarelor de personal ale salariatilor, cu respectarea prevederilor legale;
- Operarea in REVISAL a miscarilor de personal, cu respectarea termenelor legale de raportare;
- Actualizeaza in programele informatice finaciar- contabile a modulului de resurse umane, salarii;
-Planificarea si tinerea evidentei concediilor de odihna, medicale, fara plata, etc.
- Intocmirea si actulizarea impreuna cu sefii de departamente a fiselor posturilor;
-Asigurarea necesarului de personal prin recrutare internă şi externă;
-Negocierea contractelor de angajare şi urmărirea respectarii clauzelor acestora;
-Elaborarea instrumentelor de formalizare a politicilor de personal: organigrama, ROI, manualul angajatului, proceduri de lucru etc.;
-Conceperea procedurilor şi a altor documente specifice firmei in probleme de relaţii de muncă;
-Dezvoltarea politicii generale de Compensaţii & Beneficii la nivel de firma;
-Responsabilitati pentru acurateţea şi calitatea ştatului de plată şi a activităţilor de administrare a angajaţilor, în conformitate cu legislaţia locală şi cerinţele companiei;
-Verificarea şi avizarea documentelor de personal cu referire la nivelurile salariale: ştate de plată, declaraţii lunare către instituţiile de stat, adeverinţe de salariat, decizii de transfer, cuantumul bonusurilor şi al altor drepturi cu impact asupra remunerării salariaţilor
-Colaborarea cu institutiile statului pe probleme legate de activitatea proprie, Inspectia Muncii, Inspectoratul Teritorial de Munca, Agentia Locala si Agentia Municipala de Somaj etc.
-Reprezentarea societatii la controalele efectuate de reprezentatii organelor de control din domeniul
- Elaborarea si implementarea procedurilor si politicilor de resurse umane;
- Asigurarea conditiilor necesare pentru cursuri pregatire profesionala angajitilor companiei;
-Operare evidente specifice activitatii de RU (procese de recrutare, angajari si incetari CIM, calificari, etc.) si efectueaza raportari pe baza acestora;

Recrutare:

- Comunicarea cu managerii implicati in procesul de recrutare si selectie si determinarea cerintele speciale ale pozitiilor vacante
- Pregatirea, redactarea si urmarirea documentatiei referitoare la procesul de selectie si recrutare, conform politicii de recrutare
- Coordonrea si monitorizarea procesului de publicare interna si externa (prin intermediul tuturor mediilor de comunicare disponibile) a anunturilor
- Receptionarea aplicatiilor interne si externe ale candidatilor
- Efectuarea screening-ului preliminar al tuturor aplicatiilor primite si se asigura ca aplicatiile selectate pentru interviu corespund fisei postului si profilului candidatului din punct de vedere al calificarii profesionale, a abilitatilor, experientei si cunostintelor
- Organizarea si sustinerea interviurilor (inclusiv cele telefonice) preliminare
- Alcatuirea short-list-ului pe baza caruia candidatii vor fi intervievati si de catre managerul angajator
- Verifica referintele candidatului
- Participarea la interviul final impreuna cu managerul implicat si ofera feedback asupra abilitatilor candidatului
- Participa la procesul de decizie in ceea ce priveste candidatul cei mai potrivit
- Anunta candidatil despre rezultatul final al interviului ia care au participat
- Monitorizeaza standardele si practicile generate de recrutare si propune solutii de imbunatatire a procesului.

Financiar-contabil:

-Patriciparea efectiva la intocmirea, controlul documentelor financiar - contabile pana la nivel de bilant;

- Procesare calcul salarial pentru clientii alocati : operare si verificare pontaje, drepturi salariale (concedii odihna, concedii medicale si alte tipuri de concedii, prime, sporuri, retineri), configurare si livrare rapoarte specifice si la cerere; intocmire rapoarte statistice-INS;
- Generare note contabile, fisiere plati, declaratia 112.
- Evidenta, verificare si intocmire comanda tichete de masa;
- Gestionarea solicitarilor (in scris si telefonic) privind legislatia muncii pentru clientii alocati;
- Intocmirea si depunerea: la CNPAS a dosarelor pentru obtinerea formularului A1, la ORI a dosarului necesar obtinerii certificatului de inregistrare pentru personalul detasat in Romania, la Agentia de Administrare Fiscala a declaratiei 224 si a dosarului pentru obtinerea certificatului privind impozitul platit in Romania de catre persoanele fizice nerezidente, la CASMB a cererilor pentru recuperarea sumelor platite din FNUASS;
- Administrare de personal: intocmire contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii, adeverinte, transmitere REVISAL.

01.01.2015 - 30.09.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane, economist

Responsabilitati:

Responsabilitati:

Organizarea, coordonarea si controlul desfasurarii intregii activitatii salariale si de administrare de personal a societatii in conformitate cu normele legale in vigoare si a contractului colectiv de munca; intocmire rapoarte statistice-INS; intocmire si depunere fise fiscale; intocmirea dosarelor de pensionare; eliberare diverse adeverinte necesare salariatilor;
- Intocmire si actualizare Regulament Intern; participarea la negocierea contractului colectiv de munca; actualizarea grilei de salarizare;
- Elaborarea si revizuirea fiselor de post;
- Intretinerea relatiei cu institutiile de stat (ITM, ANOFM, CPMB); - Participarea la controalele pe probleme de salarizare efectuate de reprezentanti ai institutiilor de stat abilitate;
-Patriciparea efectiva la intocmirea, controlul documentelor financiar - contabile pana la nivel de bilant.

01.09.2014 - 31.01.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

Responsabilitati:

- Planifica, organizeaza si supervizeaza activitatile de resurse umane
- Organizeaza si coordoneaza intreg procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea intreprinderii
- Asigura anuntarea la AJOFM a locurilor vacante, precum si in presa, in incinta intreprinderii si stabileste data concursului
- Participa la trierea CV-urilor, intervievarea si testarea candidatilor si se asigura de corecta desfasurare a concursurilor scrise; comunica rezultatele candidatilor, facand parte din comisia de incadrare si promovare a personalului
- Asigura interpretarea corecta si aplicarea politicilor de personal ale firmei
- Urmareste si raspunde de activitatea de stimulare a personalului, prin premii si sanctionarea persoanelor, conform normelor legale si prevederilor CCM
- Planifica si coordoneaza orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in organizatie, urmarind la anumite perioade evolutia acestora, din punct de vedere a performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii
- Elaboreaza Programul de instruire conform solicitarilor sefilor de compartimente si raspunde de organizarea cursurilor de perfectionare interne si externe, conform acestuia
- Tine evidenta documentatiei necesare a activitatii biroului, privind salarizarea, asigurarile sociale, fluctuatia de personal, angajari, promovari, transferuri, plecari din societate
- Controleaza activitatea de evidenta a carnetelor de munca, inregistrarea tuturor actelor la ITM, a contractelor individuale de munca, prestari servicii, evidenta concediilor medicale, pontajul, verifica corecta intocmire a dosarelor de pensionare, conform legislatiei in vigoare
- Coordoneaza realizarea si implementarea unui sistem de evaluare a performantelor profesionale ale angajatilor
- Coordoneaza activitatea de reactualizare a fiselor de post
- Coordoneaza activitatea de evidenta militara, aparare civila si BDS, precum si pe cea de protectie a muncii
- Realizeaza si raporteaza o serie de situatii cerute de conducerea societatii, privind structura personalului pe diverse categorii de varsta, sex, socio-profesionale, fluctuatia de personal, absenteismul, cauzele acestora, etc.
- Coordoneaza activitatea de organizare la nivel de societate, urmarind modificarile in structura la organigrama si RI
- Participa la solutionarea conflictelor de munca si plangerilor angajatilor si mentine o legatura stransa cu reprezentantii sindicatelor
- Elaboreaza proceduri de lucru in cadrul biroului, privind principalele activitati de resurse umane (recrutare si selectie, planificarea resurselor umane, instruire, evaluarea performantelor profesionale) si se asigura de respectarea acestora de catre intreg personalul biroului
- Rezolva prompt cererile venite din partea celorlalti angajati si le trateaza nediscriminatoriu
- Coopereaza cu ceilalti angajati ai biroului si ai societatii, colaboreaza cu onestitate cu acestia
- Mentine la standardele unei bune functionari, aparatele din dotare si anunta orice defectiune Oficiului de Calcul
- Executa calitativ si la termen sarcinile de serviciu
- Pastreaza confidentialitatea rezultatelor obtinute
- Vegheaza la respectarea normelor de tehnica securitatii muncii
- Respecta normele de securitate, impuse de societate
- Se achita la timp de toate responsabilitatile ce-i revin pe domeniul financiar-contabil
- Respecta programul de lucru, conform normelor interne ale societatii
- Respecta metodologiile de lucru ale domeniului sau de activitate si procedurile de sistem si de lucru, existente in cadrul societatii si urmareste ca intreg personalul din subordine, sa le cunoasca si sa le respecte
- Analizeaza periodic indicatorii calitatii proprii compartimentului si urmareste implementarea actiunilor corective
- Efectueaza instructajul periodic, in domeniul protectiei muncii si PSI
- Urmareste repartizarea elevilor practicanti, pe locuri de munca
- Realizeaza studii de previziune privind dinamica Departamentului de Resurse Umane din cadrul companiei
- Consiliaza managerii privitor la relatiile cu angajatii, problemele juridice ale negocierilor cu liderii sindicali etc.
- Consiliaza managerii pentru perfectionarea pregatirii profesionale
- Stabileste un contact permanent cu reprezentantii angajatilor
- Supervizeaza respectarea normelor de protectia muncii si comunicarea rezultatelor controalelor managerilor
- Supervizeaza intretinerea bazei de date a angajatilor
- Participa in echipa de expertizare a accidentelor de munca

01.04.1999 - 31.10.1999

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Economist stagiar directia financiar-contabila

01.09.1996 - 30.09.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist - antifrauda

studii

 

Facultati:

2005 - 2007 Masterat: Managementul Resurselor Umane la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Manager Resurse Umane
1997 - 2001 Facultate: Economia si Gestiunea Productiei Agricole si Alimentare la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Economist
1991 - 1995 Liceu / Școală profesională: electrician automatizari la Liceul eletrotehnic din Plopeni. Electrician automatizari

Premii

Certificari
Jan 2014 - Jul 2014: Ministerul Administratiei si Internelor
specialist antifrauda
Calificari
Oct 1996: Atestat administrator; Electrician automatizari.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close