de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.07.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.02.2012

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Timisoara, Targu Jiu

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2014 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: consilier clienti retail

Responsabilitati:

Principalele responsabilităti:
• Asigură promovarea şi vanzarea produselor, serviciilor simple către clienţii persoane fizice
şi juridice;
• Gestioneaza portofoliul de clienti si urmareste consolidarea relatiei cu acestia,prin oferirea de
servicii de calitate;
• Proceseaza informatiile necesare pentru a face prima verificare in vederea acordarii produselor
de creditare,verifica corectitudinea informatiilor din dosarul clientului pentru a nu exista riscul de
fraudare;
• Se informeaza continuu despre piata serviciilor financiar-bancare si despre produsele/serviciile
din portofoliul bancii;
• Solicita recomandari clientilor din portofoliu;
• Contacteaza clientii potentiali si planifica intalniri pe teren sau in sediul bancii.

24.09.2012 - 01.08.2013

Departament: banci

Titlu Job: operator ghiseu universal

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati:
Asigura promovarea si vanzarea produselor, serviciilor simple catre clientii persoane fizice;
Efectueaza operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii persoane fizice si juridice;
Primeste si verifică documentele aferente operatiunilor ordonate de clienti;
Asigura gestionarea numerarului pentru postul sau de lucru.

01.07.2009 - 08.11.2011

Departament: banci

Titlu Job: coordonator administrativ

Responsabilitati:

Coordonarea activitatilor administrative din Sucursala,avand ca scop desfasurarea in conditii optime a procesului muncii astfel :
• Efectuarea platilor in numerar si tinerea evidentei acestora in registru de casa,
• Transmiterea catre Sediul Central ,Departament Contabilitate toate documentele privind incasari,plati efectuate atat in numerar cat si prin transfer bancar,
• Intocmirea si depunerea pentru obligatiile privind impozitul pe venitul din salarii la nivel local,ordine de plata si declaratiile aferente,
• Asigura existenta si pastrarea in siguranta a mijloacelor fixe si obiectelor de inventar la nivel local,
• Asigurarea suportului pentru pastrarea evidentei absentelor si concediilor angajatilor sucursalei,realizarea /verificarea fiselor de pontaj si transmiterea la sfarsitul fiecarei luni departamentului Reserse Umane,
• Verificarea dosarelor de credit in cadrul procesului de tragere a creditelor si introducerea lor in sistemul informatic,
• Semnarea tuturor dosarelor de credit si contractelor de garantii,toate notificarile ,somatiile,adresele trimise clientilor cu privire la anumite aspecte ale activitatii de creditare.

19.05.2008 - 30.06.2009

Departament: banci

Titlu Job: ofiter bancar suport operatiuni - back office

Responsabilitati:

Realizeaza suport pentru activitatile de interfata directa ci clientii bancii,respectiv introducerea in sistemul informatic a operatiunilor ordonate de catre clienti precum :
Plati nationale interbancare;
Plati de trezorerie;
Bilete la ordin intrabancare (plati/incasari);
Bilete la ordin interbancare (plati/incasari);
Cecuri interbancare (plati/incasari);
Cecuri intrabancare (plati/incasari);
Verificarea clientilor la CIP,CRB si la Biroul de credit ;
Inregistrarea in sistemul informatic al bancii operatiuni legate de comisioanele pentru consultarile CIP,comisioanele pentru anularea platilor nationale;
Asigura un flux rapid si eficient al operatiunilor astfel incat acestea sa fie pregatite in timp util pentru procesul de compensare conform Sistemului Electronic de Plati.

01.06.2007 - 31.05.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: sef tura

Responsabilitati:

• Raspunde de gestiunea magazinului, atat marfa, cat si mobilier si accesorii;
• Efectueaza in sistemul informatic documentele de inchidere de zi;
• Promoveaza si vinde produsele destinate vanzarii;
• Verifica avizele de insotire a marfii si sesizeaza eventualele neconcordante;
• Informeaza superiorul din sediul central al societatii despre aceste neconcordante;
• Depunerea numerarului incasat din vanzarile zilei precedente la banca unde are cont deschis societatea.
• Participa activ la efectuarea inventarelor periodice.

18.02.2004 - 23.05.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: sef unitate

Responsabilitati:

Coordonarea activitatilor administrative din cadrul societatii avand ca scop desfasurarea in conditii optime a procesului muncii astfel :
• Mentinerea unui ambient la standarde profesionale in cadrul societatii;
• Efectuarea platilor in numerar si tinerea evidentei acestora in registrul de casa;
• Realizarea fiselor de pontaj;
• Efectuarea inventarelor periodice conform legislatiei in vigoare;
• Verificarea avizelor de insotire a marfii si sesizarea eventualelor neconcordante;
• Informarea administratorul societatii despre aceste neconcordante.
• Coordonarea aprovizionarii la timp a unitatii cu diverse bunuri si servicii,respectand procedurile privind achizitiile.

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate / Colegiu: Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea din Petrosani din Petrosani.
1997 - 2001 Liceu: Chimie-biologie la Colegiul National "George Cosbuc " Motru din Motru.

Facultati in straiatate

-

Premii

Certificari
Apr 2014 - Apr 2014: Certificat de absolvire "Comunicare in limba engleza " obtinut in aprilie 2014

May 2012 - Jul 2012: - Certificat de absolvire a programului de calificare profesională în domeniul asigurărilor generale al Institutului de management în asigurări,absolvit în iulie 2012.

May 2012: - Certificat de absolvire a programului de calificare profesională în domeniul asigurărilor generale al Institutului de management în asigurări,absolvit în iulie 2012.

Apr 2012 - May 2012: - Operator introducere,validare şi prelucrare date absolvit în mai 2012.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close