Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.12.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.12.2001

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Altele, Constructii / Instalatii, Arhitectura / Design interior, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Agricultura, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2008 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: consilier juridic /manager proiect/ expert achizitii publice

Responsabilitati:

Asigurarea respectarii tuturor prevederilor contractuale agreate între parţi,
Participarea ca membru în echipe de proiect pentru proiecte cu finanţare din fonduri europene,
Acordare de consultanţă juridică și de management în cadrul proiectelor în care am fost implicată,
Gestionarea resurselor proiectelor in care am fost implicata,
Monitorizarea modului de derulare a activităţilor proiectului, prin permanenta raportare la sumele alocate în acest scop prin bugetul acestuia si activitatilor derulate,
Identificarea eventualelor probleme care pot apărea în implementare, propunând în acelaşi timp măsurile corective ce se impun,
Am contribuit împreună cu membrii echipei de proiect la elaborarea raportărilor tehnice şi financiare solicitate de către autoritatea contractantă, prin contractul de finanţare,
Participarea ca expert cooptat in cadrul comisiilor de evaluare a ofertelor,
Asigurarea respectării principiilor şi prevederilor legislaţiei în domeniul achiziţiilor publice, in cadrul proiectelor in care am fost implicată,
Formularea răspunsurilor la solicitările de clarificare transmise de către potenţiali ofertanţi în urma derulării diferitelor proceduri de atribuire a contractelor de achiziţie publică ce s-au desfasurat in cadrul proiectelor in care am fost implicata,
Intocmirea şi publicarea anunţurilor aferente procedurilor de achiziţie publică,
Intocmirea şi transmiterea invitaţiilor de participare şi comunicărilor către ofertanţi,
Asigurӑ suport pentru Responsabilul contracte in desfӑșurarea tuturor activitӑților de monitorizare și gestionare a contractelor încheiate în cadrul proiectului,
Participarea la activităţile ce ţin de startul, încheierea, coordonarea şi controlul proiectului, Realizarea de situaţii privind achiziţiile desfasurate în cadrul proiectelor, identificarea diferenţelor favorabile/nefavorabile şi participarea la elaborarea notificarilor şi a actelor adiționale de transfer a sumelor între linii/capitole bugetare în funcție de necesitaţile proiectului, etc.
Responsabil Achizitii publice în ceea ce priveşte partea de ofertant a companiei, utilizare sistemului SEAP, gestiune catalog de produse/servicii, utilizare semnătura electronică, elaborarea contestațiilor, expert cooptat în evaluarea ofertelor din partea diverselor Autoritații contractante, intocmirea documentațiilor pentru participarea la procedurile de atribuire inclusiv formularea rӑspunsurilor la solicitarile de clarificӑri.

01.06.2007 - 31.08.2008

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: consilier juridic &office manager

Responsabilitati:

Redactare acte juridice (contracte, acorduri, parteneriate);
Realizarea activitaţilor juridico -administrativ /financiare ;
Acordare de consultanţă juridică în dreptul muncii, dreptul comercial;
Reprezentarea companiei în faţa instanţei sau altor organisme cu atribuţii administrativ-jurisdicţionale;
Reprezentarea societăţii în raporturile cu Oficiul Registrului Comerţului şi autorităţile bancare;
Asigurarea suportului juridico-administrativ pentru organizarea statutara a sedintelor adunarii generale etc.

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Masterat Comunicare managerială şi Resurse Umane la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din Bucuresti.
2003 - 2007 Facultate / Colegiu: consilier juridic / drept la Facultatea de Stiinte Juridice si Administrative, Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir”, Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jun 2017 - Jun 2017: Curs Project Management Fundamentals
Edu-differentiate yourself, RMC Project Management , Inc. – Authorized Training Provider
Feb 2017 - Feb 2017: Curs Business Analysis Fundamentals
Edu-differentiate yourself, RMC Project Management , Inc. – Authorized Training Provider
Mar 2015 - Dec 2016: Expert cooptat in domeniul achizitii publice
Ca parte a activităţii în cadrul companiei S.C. Flexability Management S.R.L. am fost implicată în procesul de evaluare a contractelor de servicii avand ca obiect:
- Executie lucrari constuctii drumuri ( perioada mai 2016-prezent);
- Executie lucrari de constructii înfiinţare sistem canalizare ape uzate şi staţie de epurare, înfiinţare reţea de alimentare cu apă (captare subterană, depozitare, tratare) împrejmuiri (perioada iunie 2015-august 2015);
- Executie lucrari de constructii sistem public centralizat de canalizare a apelor uzate menajere si statie de epurare a efluentului uzat menajer (perioada aprilie 2015 – septembrie 2015).
In perioada octombrie - decembrie 2016 am elaborat Strategia anuală de achiziții publice Anul 2017, Unitatea Administrativ Teritorială Comuna DASCĂLU,Județul Ilfov, insotita de Planul anual de Achizitii publice.
Proiecte
Mar 2015 - Nov 2015: Proiect „Educaţie universitară competitivă în domeniul managementului de program”, ID 140627, finanţat prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013, Axa prioritară 1 „Educaţia şi formarea profesională în sprijinul creşterii economice şi dezvoltării societăţii bazate pe cunoaştere”, Domeniul major de intervenţie 1.2 „Calitate în învăţământul superior”, - functia expert monitorizare şi control;

Apr 2012 - Dec 2013: “MASTER PRACTICA - Facilitarea inserţei și adecvării rapide la piaţa muncii a masteranzilor din domeniul economie și afaceri internaţionale prin stagii de practică relevante și de calitate” cod SMIS 81742 finanţat prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane Axa prioritară 2 „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.1“Tranziţia de la școală la viaţa activă”
Functia Manager proiect Partener 1.
Aug 2011 - Oct 2013: „Antreprenoriatul la Feminin” cod SMIS 59924, finanţat prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane Axa prioritară 6 „Promovarea incluziunii sociale”, Domeniul major de intervenţie 6.3 „Promovarea egalităţii de șanse pe piaţa muncii”
Functia responsabil contracte.
Calificari
Sep 2012: Curs de utilizare SEAP

Oct 2011: Director de program

Feb 2010: Expert achiziţii publice

Feb 2010: Microsoft Office Project Professional 2007

Oct 2009: Manager proiect

Sep 2009: Expert Accesare Fonduri Structurale şi de Coeziune Europene

Mar 2009: Auditor in Domeniul Calitatii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close