Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.08.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.09.2006

obiectiv

 

Punerea in practica a experientei acumulate dar si dezvoltarea acesteia, cu scopul de a cladi o cariera care are o baza teoretica solida, intarita de experienta acumulata prin practica.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2016 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Analizarea dosarelor si gestionarea activitatii de recuperare a creantelor;
Redactarea si sustinerea actiuni pentru chemarea în judecata a debitorilor;
Coordonarea relatiei cu executorii judecatoresti parteneri; si asigurarea ca actiunile pe care acestia trebuie sa le realizeze in cazurile predate. Efectuarea la timp si in conformitate cu procedurile si legislatia in vigoare in materia executarii silite;
Formularea intampinari pentru contestatiile la executare;
Responsabilitatea de rezultate obtinute in dosarele de executare silita, efectuarea de deplasari la debitori impreuna cu executorii judecatoresti si urmarirea demersurile efectuate in dosarele de executare etc;
Efectuarea rapoartelor privitoare la rezultatele obţinute;
Asigurarea actionarii cazurilor alocate in acord cu cerintele calitative si in termenele stabilite cu superiorul direct;
Urmarea procedurilor specifice actiunilor in instanta pentru cererile de investire, de executare, de partaj si pentru orice alte cazuri;
Mentinerea relatiei cu departamentele interne implicate.

01.03.2014 - 31.05.2015

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Sarcinile, atributiile si responsabilitatile:
• Elaborarea de regulamente, hotarari, ordine si instructiuni referitoare la desfasurarea activitatii in cadrul firmei in conformitate cu legislatia in vigoare.
• Reprezentarea intereselelor si apararea drepturilor legitime ale firmei in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina.
• Asigura consultanta si informarea permanenta a conducerii firmei cu privire la modificarile legislative.
• Acordarea de asistenta, consultanta si reprezentare juridica firmei si angajatilor.
• Redactarea, avizarea si contrasemnarea actelor juridice, verificarea identitatii partilor, consimtamantului, continutului si datelor pentru actele incheiate ce privesc firma.
• Verificarea privind legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare.
• Preocuparea permanentata de actualizarea a bazei informationale legislative a firmei.
· Analizarea si avizarea contractele incheiate intre firma si furnizori si adaptarea lor conform intereselor companiei, utilizand legislatia in vigoare.
· Asigura suport legal cu privire la corectitudinea si modul de realizare a planurilor de tranzactii si a strategiilor elaborate.
- Monitorizarea zilnica a legislatie prin programul Indaco lege 4 si comunicarea modificarilor relevante (prin comparatie word prevederile anterioare si prevederile noi) catre departamentele relevante a societatii;
- Am gestionat programului Helpdesk si repartizarea solicitarilor dupa zone.
- Analizarea si avizarea contractelor incheiate prin licitatie (SEAP) intre societate si autoritatile contractante (ex: Spitale, Centre Medicale etc.) si adaptarea acestora conform intereselor companiei, utilizand legislatia in vigoare a achitiziilor publice.
- Redactarea cererilor de inscriere la masa credala pentru clienti intrati in procedura de insolventa, totodata monitizarea dosarului pe parcursul intregii proceduri.
- Redactare cereri de executare pt BO refuzate catre executorii judecatoresti, instanta (conf. legislatiei in vigoare).

01.09.2012 - 31.12.2013

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

- asigurarea consultantei juridice pentru toate departamentele societatii;
- asigurarea recuperarilor creantelor societatii (notificari si somatii), cereri de chemare in judecata, reprezentare in instanta;
- asigurerea asistentei juridice in fata oricaror organe jurisdictionale;
-vizarea documentelor privind legalitatea deciziilor emise de conducerea societatii;
-avizarea tuturor documentele cu caracter de norme si regulamente care reglementeaza activitatea societatii;
- urmarirea aparitiei actelor normative specifice domeniului de activitate al societatii si informarea conducerii si departamentelor implicate, asupra acestora ;
- intocmirea formalitatilor prevazute de lege in cazul modificarii actului constitutiv si in cazul adoptarii hotararilor generale ale actionarilor, asigurand inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului;
- participarea la negocierea contractelor in care societatea urmeaza sa devina parte si elaboreaza proiecte de astfel de contracte;
- redactarea cererilor de chemare in judecata, intampinari, plangeri contraventionale, plangeri penale, convocari la conciliere, memorii, sesizari, adrese etc.
- reprezinta interesele societatii in fata instantelor judecatoresti, executorilor judecatoresti, notarului, autoritatilor si institutiilor publice;
- gestionarea documentelor cu caracter juridic;
- alte sarcini din aria de activitate a postului.
Odata cu ocuparea postului am avut ca principale sarcini recuperarea creantelor, nivelul acestora scazand cu peste 40% prin negocieri directe si scrisori de instiintare. O buna parte din datornici fiind in momentul acesta in diferite stadii ale procesului de recuperare (instiintare, somare, executare).
Prin activitatea depusa am eficientizat depunerea de inregistrari si modificari catre ONRC dar si catre alte institutii, astfel incat compania in acest moment este in deplina concordanta cu legislatia in vigoare.

01.09.2008 - 31.08.2010

Departament: juridic

Titlu Job: grefier

Responsabilitati:

` Participarea la şedinţele de judecată;
• Intocmirea conceptelor pentru citarea părţilor din proces;
• Intocmirea proceselor verbale pentru sedintele de judecată;
• Intocmirea actelor de procedură dispuse de completul de judecată;
• Completarea borderourilor şi predarea corespondenţei pentru expediere;
• Completarea condicilor sedinţelor de judecată;
• Comunicarea hotărârilor judecătoreşti;
• Tehnoredactarea hotărârilor judecătoreşti, încheierilor de şedinţă şi a altor lucrări repartizate de conducerea instanţei;
• Transcrierea înregistrarilor audio a şedinţelor de judecată;
• Punerea dosarele la dispoziţia publicului şi ţinerea evidenţei persoanelor care primesc dosarele spre studiu;
• Pregătirea dosarele pentru şedinţele de judecată şi asigurarea circulaţiei acestora în cadrul instanţei, precum şi trimiterea lor la alte instanţe;
• Informarea persoanelor care au calitatea de părţi ori sunt împuternicite de acestea, asupra datelor solicitate din dosarele în care acestea sunt direct interesate.
Modele noi de incheieri, citatii, procese verbale si titluri executorii. Am realizat proiectul prin care toti functionarii publici au fost obligati sa adopte tinuta obligatorie in sala de judecata.
Am facut proiectul privind reamenajarea birourilor grefierilor si a salilor de judecata (implementarea unui sistem audio- video) pentru a ajunge la standarde moderne, banii fiind obtinuti din bugetul judecatoriei, iar eu fiind desemnata sa ma ocup de impartirea bugetului in functie de obiectivele propuse.

studii

 

Facultati:

2007 - 2011 Facultate / Colegiu: Drept la Universitatea Libera Internationala din Moldova din Chisinau.
2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Drept la Colegiul de managment Economie si Drept din Chisinau.

Activitati extracurriculare

Abilitatea de a trata eficient situatiile limita,de a invata lucruri noi foarte repede, buna coordonare si prioritizare a taskurilor in functie de necesitatile superiorului dar si de acoperirea indatoririlor functiei.

Premii

1. Licentiat in drept penal
2. Cursuri de PC.
3. Cursuri de implemantare a sistemului audio-video in sedintele de judecata.
4. Curs de Abilitati de Management pentru Secretare, Asistenti Administrativi si Personal de Asistenta.
5. Curs Expert Achizitii Publice (S.E.A.P), CERTIFICAT + DIPLOMA.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close