Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.03.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.07.2009

obiectiv

 

Vreau sa gasesc un loc de munca cu posibilitati de avansare pentru ca vreau sa imi construiesc o cariera bazandu-ma pe inteligenta, ambitia, motivatia si cunostintele acumulate pana acum. Desi experienta mea este in domeniul hotelier, sunt dispusa sa invat lucruri noi, imi plac provocarile si ma adaptez la situatii noi, de aceea cred ca un job ca asistent manager ar fi foarte potrivit pentru mine.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Beneficii: Contract de munca, posibilitati de avansare. Optional: transport

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Protectia muncii, Merchandising / Promoteri, Traduceri

Oras de lucru: Constanta, Mangalia

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Ca si consilier vanzari, responsabilitatea este mare deoarece, pe langa completarea registrului de casa si de gestiune, eu ajut si asist clientii in alegerea unei rame si alegerea tipului de lentile. Numarul de clienti este mare, dar si satisfactia jobului este mare atunci cand clientii sunt multumiti.

01.05.2016 - 31.08.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Check-in, check-out, efectuarea de rezervari prin fax, telefon, e-mail, rezolvarea problemelor, asigurarea unui sejur linistit si placut, informarea managementului cu privire la numarul clientilor, probleme aparute si rezolvate, dorintele clientilor si eventualele sugestii.
Florescu Alexandra - sef de receptie
Beneficii: Transport

01.11.2015 - 30.04.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator magazin second hand

Responsabilitati:

Am făcut comenzi de marfa cand a fost nevoie, am verificat stocul pentru a vedea ce marfa este nevoie sa comand, am verificat oferte si am facut o pagina de facebook pentru magazin.

01.06.2015 - 30.11.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: sef receptie

Responsabilitati:

Responsabilitati: supravegherea receptiei, solutionarea problemelor aparute, intocmirea rapoartelor, verificarea datelor introduse.
Realizari: am luat initiativa, mi-am testat si depasit limitele, am invatat tehnici de leadership, am invatat sa comunic mai bine cu colegii.

01.02.2015 - 30.06.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Pregatirea primirii clientilor si inregistrarea lor; inregistratea consumurilor clientilor; rezolvarea reclamatiilor; completarea documentelor specifice receptiei; efectuarea operatiunilor de facturare; efectuarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul hotelului; urmarirea facturarii serviciilor; comunicarea cu celelalte departamente ale hotelului; pastrarea valorilor; activarea si dezactivarea cheilor magnetice; inchiderea zilei hoteliere; pregatirea plecarii clientului si asistarea acestuia la plecare.

01.12.2014 - 31.12.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil primar- part time

Responsabilitati:

Am ținut contabilitatea primara: NIR-uri, Registrul de plăți si încasări, Raportul de gestiune zilnic, inventar.
Am întocmit situatii si rapoarte privind vânzările, stocul de marfa, raportul zilnic/săptămânal, am actualizat situația furnizorilor.

01.04.2014 - 30.09.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: sef receptie

Responsabilitati:

Check-in, check-out, efectuarea de rezervari prin fax, telefon, e-mail, rezolvarea problemelor, asigurarea unui sejur linistit si placut, informarea managementului cu privire la numarul clientilor, probleme aparute si rezolvate, dorintele clientilor si eventualele sugestii.
Acesta a fost al treilea sezon la Hotel Afrodita, ceea ce mi-a confirmat ca am fost apreciata si calitatile mele au fost remarcate deoarece am fost promovata la postul de sef de receptie. M-am implicat 110 % si am reusit sa cresc gradul de ocupare a hotelului. Au existat probleme pe care, spre deosebire de anii anteriori am reusit sa le rezolv singura si am invatat sa lucrez cu site-ul BOOKING.COM
Florescu Alexandra - sef de receptie
Beneficii: Transport

01.09.2013 - 01.04.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Check-in, check-out, efectuarea de rezervari prin fax, telefon, e-mail, rezolvarea problemelor, asigurarea unui sejur linistit si placut, informarea managementului cu privire la numarul clientilor, probleme aparute si rezolvate, dorintele clientilor si eventualele sugestii.
Becheru Liliana - Director

01.04.2013 - 31.10.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Check-in, check-out, efectuarea de rezervari prin fax, telefon, e-mail, rezolvarea problemelor, asigurarea unui sejur linistit si placut, informarea managementului cu privire la numarul clientilor, probleme aparute si rezolvate, dorintele clientilor si eventualele sugestii.
Acesta a fost al doilea sezon la Hotel Afrodita, ceea ce mi-a confirmat ca am fost apreciata si calitatile mele au fost remarcate.
Florescu Alexandra - sef de receptie
Transport

01.06.2012 - 31.10.2012

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Efectuare check-in si check-out, promovarea ofertelor hotelului, primire/expediere fax si e-mail, actualizarea preturilor, asigurarea unei bune comunicari intre personal si management si comunicarea eficienta cu personalul tehnic si de curatenie.
Asigurarea unei bune functionari a sistemelor hotelului prin raportarea tuturor defectiunilor si raportarea sugestiilor clientilor pentru a imbunatati imaginea hotelului si modul in care este perceput de clienti.
Vanzarile au crescut in perioada in care am fost angajata.
Am invatat mai multe despre oameni, despre vanzari.
Mi-am imbunatatit calitatile de convingere si mi-am dezvoltat abilitatile de ascultare si de acceptare a criticii constructive, am invatat sa invat din greseli, sa le indrept si sa evit sa comit greseli asemanatoare in viitor.
Alexandra Florescu - sef de receptie
Transport asigurat

01.06.2011 - 11.09.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Rezervari, primire si trimitere fax si e-mail, activitati de planning si coordonare, medierea problemelor, colaborarea eficienta cu personalul de curatenie si conducerea.

Realizari:

In anul in care am fost eu angajata, gradul de ocupare a hotelului a crescut cu aproximativ 15 %

01.06.2010 - 30.09.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: tehnician calcul

Responsabilitati:

Comenzi telefonice, operarea facturilor si a bonurilor de masa, trimiterea agentilor cu comenzi pe teren, asigurarea livrarii tuturor comenzilor

Realizari:

nu am avut

01.10.2006 - 01.12.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: tehnician calcul

Responsabilitati:

Activitati de Contabilitate Primara (registru de casa, jurnale de vanzari si cumaparari, verificarea balantei, note contabile), inlocuirea cartuselor imprimantei, verificarea mail-ului, introducerea datelor in computer.
Am invatat contabilitatea primara, am devenit mai organizata, mai atenta la detalii.
Maria Stafie - sefa directa si reprezentant legal, contabil sef
Bonuri de masa

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Tehnica de calcul la Liceul industrial ION BANESCU Mangalia din Mangalia.

Premii

Calificari
Jun 2011: Receptioner

Hobby-uri
sa citesc, sa dansez, fitness-ul, calatoriile

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close