Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.03.1962

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.12.1992

obiectiv

 

Un loc de munca dinamic, in care provocarile sa nu constituie o exceptie, un mediu de lucru civilizat, care sa sigure o continua dezvoltare personala si implinire profesionala.

Salariu: nespecificat

Beneficii: In concordanta cu responsabilitatile postului si cu experienta si pregatirea personala.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2010 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

Consultanta management financiar-contabil audit HR si consultanta pe probleme de resurse umane, consultanta managementul firmei (afacerii) pentru clienti persoane juridice, pentru clientii societatilor prestatoare de astfel de servicii (contabilitate, HR, management), servicii si consultanta in vederea reorganizarii activitatii si implementarii unor noi modalitati de gestionare a resurselor companiilor.
In acest interval am colaborat cu firme de contabilitate atat pentru servicii de resurse umane cat servicii de contabilitate (controlul lucrarilor contabile intocmite de contabilii juniori, verificarea declaratiilor si depunerea lor)

01.09.2008 - 28.02.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

- organizarea si coordonarea intregii activitatii financiar-contabile
- verificarea corectitudinii si a legalitatii inregistrarilor financiar-contabile
- verificarea documentatiei si a formularisticii specifice activitatii la sfarsit de luna, semestru sau an
- reprezentarea companiei in relatia cu institutiile statului, bancile, terti (subcontractori) din punct de vedere financiar-contabil
- supervizare si consiliere la intocmirea rapoartelor specifice solicitate de compania din Spania
- organizarea si supervizarea activitatii de inventariere a patrimoniului la sfarsitul exercitiului
- participarea la intocmirea bugetului anual
- analiza indicatorilor financiari si comunicarea eventualelor sugestii pentru eficientizarea activitatii
- colaborarea cu firma de audit externa
- actualizarea permanenta a informatiilor legate de legislatia in domeniu si implementarea eventualelor schimbari
- coordonarea activitatii de RU a departamentului impreuna cu firma spre care s-au externalizat aceste servicii (intocmirea si/sau modificarea fiselor de post, a ROI, noi angajari, inductia, managementul relatiilor interdepartamentale sau cu managementul superior)
- training intern, de zi cu zi, pentru angajatii departamentului
- consiliere in problematica specifica (fiscalitate, contabilitate, legislatie) pentru managementul superior, reprezentantii altor departamente sau ai companiei din Spania

Realizari:

- reorganizarea totala a departamentului financiar-contabil: implementarea unui alt soft contabil, angajare personal, baze noi pentru fluxul de informatii si documente
- coaching pentru Managerii de proiect pentru efiencitizarea activitatii lor din punct de vedere financiar la fiecare santier

01.08.2007 - 31.08.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Conducerea si organizarea activitatii departamentului financiar-contabil si al celui de resurse Umane, asigurarea bunei gestiuni a patrimoniului firmei, asigurarea respectarii legislatiei din domeniile coordonate, intocmirea bugetului anual pentru departamentele conduse si propuneri de corectie privind bugetul celorlalte departamente si cel general al societatii, raportarea rezultatelor financiare ale firmei, elaborarea si implementarea sistemului general de evidenta a gestiunii firmei, activitate de documentare legislativa in probleme economico-financiare, reprezentarea societatii in relatia cu institutiile statului.

Realizari:

Organizarea departamentului contabil - angajari noi (un total de 6 angajati), repartizarea sarcinilor si organizarea activitatii, implementarea unui nou soft de contabilitatea care era abia achizitionat la angajarea mea, participarea la intocmirea ROI si a fiselor de post pentru angajatii departamentului impreuna cu furnizorii de servicii de RU, participarea la elaborarea bugetului general al societatii, organizarea controlului intern al activitatii firmei din anul anterior, reorganizarea fluxului de date si al relatiilor interdepartamentale (contabilitatea - comercial si logistica), negocierea unui conflict de munca intre un angajat al departamentului si managementul general.

01.10.1992 - 31.07.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Organizarea si conducerea departamentului financiar contabil al societatii si pe cel de RU. Realizarea functiei contabile a societatii, intocmirea si comunicarea situatiilor financiare conform legislatiei in vigoare, controlul bugetar, control preventiv intern, reprezentarea societatii in relatia acesteia cu administratia financiara, cu ITM si cu celelalte institutii ale statului cu care o societate intra in relatia:CPMB, CASS, AMOFM. Organizarea si conducerea departamentului de RU, recrutare, angajare, implementarea politicii salariale si de promovare personal, testari periodice, contracte de munca, acte aditionale, Carti de munca, declaratii specifice.

Realizari:

Intr-o activitate desfasurata pe parcursul a 15 ani pot spune ca am participat atat la dezvoltarea firmei cat si la dezvoltarea mea personala. Pe parcursul acestei perioade multe au fost realizarile, atat ale firmei cat si ale mele: trecerea de la o CA de cca 5000 EUR la peste 600000, de la 2 angajati la peste 21, de la relatii de tip "mica familie" la vectorul organizational de acum, de la o activitate ce presupunea existenta unui birou, un PC si un telefon la o activitate ce presupune coordonarea mai multor echipe trimise la diferite locatii din tara si strainatate, de la sediul aflat intr-un apartament de bloc la cladire de birouri si hala - toate aceste realizari au presupus multa munca si efort dar au fost munca si efortul unei echipe, echipa care se mandreste cu fiecare exponent al ei, pentru ca, in ultima instanta, masura agregarii unui grup sta in calitatile fiecarui membru al acelui grup si in intelepciunea leader-ului de a echilibra plusurile si minusurile ce pot decurge dintr-o atare interrelationare.

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Masterat: Psihoterapie la A.R.P.C.P din Bucuresti. Psihoterapeut
2004 - 2006 Masterat: Psihologie organizationala si a resurselor umane la U.S.H. din Bucuresti.
2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Psihologie la Universitate din Bucuresti. Psiholog
1988 - 1992 Facultate / Colegiu: Finante / contabilitate la A.S.E. din Bucuresti. Economist

Activitati extracurriculare

Sunt o persoana dornica sa invete dar si sa-i invete pe altii. Am participat la diferite forme de invatamant, de la cele cat se poate de instutionalizate pana la diferite cursuri cu statut mai mult de hobby si nici acum nu am renuntat la a invata, a practica, a aduna experienta, pe scurt - a ma autodepasi.

Premii

Traininguri
May 2012 - Apr 2013: Manager proiect - gestionarea fondurilor europene

Jun 2010 - Jan 2011: Selectie si evaluare resurse umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

germană(incepator,incepator,mediu)

italiană(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close