Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.08.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.12.2007

obiectiv

 

Administrativ support, Logistic support, Sales Support, Customer Support, Facturare, Coordonator facturare, Activitati educativ-recreative copii

Salariu: 900,00 USD / luna

Beneficii: *decontare transport;

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Financiar / Contabilitate, Sport / Wellness, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

Consultanta oferita in principal
coordonatorului national de facturare, in regim remote, (program part-time) in ceea ce priveste:
-managementul resurselor umane din subordine (fosta mea echipa)
-intocmirea si intelegerea grilelor salariale
-modul de actiune in rezolvarea situatiilor nou aparute (verificare situatie, factori implicati, stabilire cauze, pasii de urmat si lucrul efectiv in softul utilizat)
-verificarile la final de luna
-solicitare si intocmire rapoarte noi;
Colaborare cu departamentele: Audit intern si IT in ceea ce priveste procedurile de lucru: scop, mod de lucru, evitarea ingreunarii activitatii si a maririi timpilor de lucru

01.01.2018 - 30.11.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: coordonator national facturare

Responsabilitati:

- Supervizarea activitatii economistelor din Bucuresti si din filialele companiei din punct de vedere al corectitudinii desfasurarii activitatii financiare (incasari, plati, deconturi, dispozitii plata, depuneri numerar banca) si de facturare conform conditiilor contractuale ale clientilor si a procedurilor interne
-Asigurarea trainingului economistelor si a testarii periodice precum si suportul ori de cate ori mi se solicita.
- Asigurarea/verificarea facturarii integrale pentru toti clientii activi din luna;
-Asigurarea corectitudinii verificarii gestiunilor mobile;
-Asigurarea si inlesnirea comunicarii interdepartamentale (vanzari, contracte, financiar, juridic, audit, customer service, logistica)
- Solicitarea unor rapoarte catre departamentul IT in vederea usurarii verificarilor (include si stabilirea criteriilor de realizare si testarea)
- Stabilirea modurilor de lucru in cazul proiectelor noi (exemplu: mod de lucru pentru comenzile plasate prin intermediul magazinului online) sau a schimbarilor (exemplu mutare/inchidere filiala)
-Verificari si suport la inchiderile de luna;
-Suport pentru gestionarea facturarii contractelor la clientii Key Account.
-participarea la calculul salarial al economistilor si operatorilor de facturare

01.09.2016 - 31.01.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar-administrativ (facturare)

Responsabilitati:

Procesarea documentelor de reziliere din punct de vedere al facturarii in functie de conditiile contractuale si procedurile interne
-procesarea adreselor de stornare dupa verificarea situatiilor prezentate ca motivare
-verificarea situatiilor de livrari, compararea acestora cu comenzile plasate de clienti KeyAccount si facturarea fiecarei comenzi
-Suport pentru departamentul vanzari prin furnizare de informatii contractuale, de livrare sau de facturare pt clientii solicitati
-suport sau inlocuire sef birou facturare in functie de solicitari

01.08.2012 - 31.07.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: analist date logistice

01.08.2009 - 31.08.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu facturare - bucuresti

Responsabilitati:

Coordonare echipa facturare - 9 pers;
Colaborare departament vanzari pe partea de operatiuni de avizare, facturare, igienizari, contracte;
Colaborarea cu departamentul contracte;

Colaborarea cu departamentul Arhiva - preluat de
Logistica in vederea gestionarii documentelor din Bucuresti si filiale.
Horia Bucur - Director Logistica

01.06.2008 - 31.07.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu facturare - punct lucru bragadiru

Responsabilitati:

*verificarea emiterii corecte a facturilor de vanzare (ceea ce presupune verificare in prealabil a datelor contractuale, existente atat in softul utilizat cat si in alte date satelit facturarii);
*emiterea jurnalului de vanzari, verificarea si efectuarea corectiilor necesare in colaborare cu departamentul contabilitate;
*gestionarea documentelor cu regim special: avize de insotire a marfii, facturi (carnete sau lista), chitantiere;
*verificarea documentelor cu regim special in ceea ce priveste corectitudinea completarii acestora si inlaturarea oricaror probleme de completare;
*Rezolvarea problemelor aparute zilnic la verificare ordinelor de parcurs de catre echipa din subordine;
*efectuarea operatiunilor de inchidere de luna pentru clientii cu avizare in timpul lunii si facturare la sfarsit de luna;
* colaborarea cu departamentul financiar pentru solutionarea problemelor de natura contabila;
*Preluarea diferitelor probleme de la clienti atat legate de facturare, avizare cat si de probleme legate de sold;
*Completarea de note de lichidare la cererea agentilor de vanzare pentru rezilierea contractului;
*Transmiterea de informatii la cererea agentului de vanzare privind situatia clientului in cazul intocmirii de acte aditionale de reducere a abonamentului sau de suplimentare al acestuia;
*emiterea la cererea agentilor de vanzare a situatiei consumurilor pentru anumiti clienti;
*Stabilirea necesarului de papetarie si consumabile;
* pe langa activitatea de supervizare a operatorilor de facturare din filiala ma ocupam si de partea de casierie: incasare de la agentii de distributie; incasare de la clienti persoane juridice pe chitanta si persoane fizice pe bon fiscal; avansuri si deconturi precum si depunerea numerarului la banca.

Am condus o echipa de 5 persoane.
Bogdan Nedelcu - ALM (Area Logistic Manager)
Irina Mierlea - Sef serviciu facturare sediu central
1 water-cooler acasa; 3 bid de apa pe luna si tichete cadou de sarbatori si zi de nastere

01.01.2008 - 30.06.2008

Departament: transport / distributie

Titlu Job: coordonator logistica

Responsabilitati:

*promovare si vanzare de servicii in conformitate cu politicile companiei telefonic, prin e-mail sau fax;
*gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si furnizori;
*urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;
*urmarirea incasarilor si platilor;
*realizarea obiectivelor lunare ale companiei.
D-na Ana Maria Orita - director general Avamo Export
Tickete de masa.

01.07.2005 - 30.04.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar-administrativ

Responsabilitati:

* preluarea comenzilor telefonice si inregistrarea acestora in softul utilizat (ERP - CHARISMA);
* emiterea/anularea facturilor si avizelor de insotire a marfii conform comenzilor preluate;
* emiterea/anularea documentelor pentru instalarea si retragerea water-cooler-elor (altele decat facturi si avize de insotire a marfii) conform noilor contracte semnate;
* verificarea plasarii pe traseu a facturilor de abonament, chirie, service, igienizari;
* stabilirea zilelor de livrare si a traseului de parcurs;
* mentinerea telefonica a legaturii cu agentul de livrare pe parcursul zilei pentru a-l coordona;
* verificarea actelor la intoarcerea din traseu a agentului de livrare (facturi, avize, chitante, etc. atat cele emise de calculator cat si cele emise manual de acesta pe traseu);
* operarea/arhivarea actelor mai sus specificate in ERP Charisma;
* aprovizionare cu apa, water-coolere, pahare de la sediul central Bucuresti in vederea mentinerii unui stoc optim;
* urmarirea inventarierii saptamanale si consemnarea acestora in liste de inventariere;
* urmarirea intregii activitati logistice in vederea incadrarii in indicatorii stabiliti la nivel central;
* oferirea telefonic, prin fax sau mail, de informatii catre clienti/potentiali clienti despre debite restante, facturi, comenzi, oferta "La Fantana" etc ;
* colaborarea cu celelalte economiste din tară, cu departamentele de Vanzari, Contracte, Customer service, Parcul Auto Bucuresti, etc.;
* realizarea de rapoarte periodice si transmiterea acestora catre sediul central din Bucuresti pentru analiza/superiorului direct - ALM;
* urmarirea incasarilor de la clienti/ verificarea clientilor blocati si stabilirea cu acestia de zile pentru incasare;
* colectarea cash de la agentii de livrare si inregistrarea incasarilor in softul utilizat;
* depunere numerar banca si inregistrarea foilor de varsamant si a extraselor de cont in softul utilizat;
* evidentierea depunerilor, incasarilor si a diverselor plati in registrul de casa atat fizic cat si in softul utilizat;
* efectuarea de verificari de sfarsit de luna;
* arhivarea documentelor, etc.

ALM SUD (Area Logistic Manager SUD) - superior direct - aceasta persoana coordona activitatea economistelor pe ramura de suport logistic din zona Sud.

Directorul departamentului Operational/Logistica. Din structura acestui departament faceau parte si economistele / functionarii-administrativi din filialele companiei.

*1 water cooler in custodie si un anumit nr. de bidoane de apa/luna pentru acasa;
*Prime de sarbatori: 8 martie, Paste, Craciun, Anul Nou;
*Bonusuri in functie de realizari.

studii

 

Facultati:

2005 - 2007 Facultate: Economie agroalimentara si a mediului la Academia de Studii Economice din Giurgiu.
2002 - 2005 Colegiu / Studii postliceale: Dezvoltare economica regionala la Academia de Studii Economice din Giurgiu.
1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: Informatica la Liceul teoretic Tudor Vianu din Giurgiu.

Premii

Voluntariat
Apr 2017: Lectura povesti pentru copii
In cadrul cercurilor de lectura "Poarta-ma in poveste" sustinute cu sprijinul Asociatiei Work at Home Moms
Hobby-uri
Citesc copiilor povesti, Crearea de costume si accesorii pentru serbari/petreceri, Pictura naiva pe haine, Crosetatul si brodatul

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close