de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.04.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.10.2010

obiectiv

 

Sa ajung la conducerea unui departament din cadrul unei companii multinationale; un job care sa imi placa, sa fiu apreciata de cei din jur, un mediu de lucru placut si un salariu decent.

Salariu: 700,00 USD / luna

Beneficii: Salariu platit la timp, bonuri de masa, transport asigurat, prime de sarbatori.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Constanta, Mangalia, Tulcea

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

10.05.2010 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant fonduri europene

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• ntocmirea cererii de finanţare conform specificaţiilor solicitate de către fiecare ghid.
• Verificarea conformităţii documentelor transmise de către beneficiar şi necesare ca şi anexe ale proiectului.
• Managementul proiectelor ( dosare de achizitii, dosare de plata, rapoarte de progres, note tehnice, gajari, schimbari de cont, schimbari de amplasament, memorii justificative pentru informatii suplimentare, etc.).
• Mentinerea legaturii cu clientii, dar si cu reprezentantii organismelor de implementare si ai autoritatilor de management.
• ntocmirea planului de afaceri si a memoriului justificativ pentru proiecte pe Masura 112.

01.10.2009 - 09.05.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil centru comenzi

Responsabilitati:

Responsabilitati:
•Coordonarea modului de gestionare a comenzilor: parametri, planning de comenzi si livrare, intervale orare de prelucrare a acestora.
•Gestiunea propunerilor de comanda, a stocurilor negative, a miscarilor de regularizare.
•Modificarea si validarea propunerilor de comanda, transmiterea, urmarirea si clasarea bonurilor de comanda.
•Inregistrarea si verificarea bonurilor de transfer intern.
•Verificarea documentelor de receptie.
•Analizeaza si stabileste planuri de actiune in colaborare cu managerii comerciali in privinta bunei desfasurari a procesului de operare a comenzilor.
•Efectuarea rapoartelor de activitate si a previziunilor analizand indicatorii comerciali.
•Contribuie la definirea, controlarea, masurarea si realizarea obiectivelor comerciale.

01.03.2008 - 30.09.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil centru comenzi

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• Coordonarea modului de gestionare a comenzilor: parametri, planning de comenzi si livrare, intervale orare de prelucrare a acestora.
• Gestiunea propunerilor de comanda, a stocurilor negative, a miscarilor de regularizare.
• Modificarea si validarea propunerilor de comanda, transmiterea, urmarirea si clasarea bonurilor de comanda.
• Inregistrarea si verificarea bonurilor de transfer intern.
• Verificarea documentelor de receptie.
• Analizeaza si stabileste planuri de actiune in colaborare cu managerii comerciali in privinta bunei desfasurari a procesului de operare a comenzilor.
• Efectuarea rapoartelor de activitate si a previziunilor analizand indicatorii comerciali.
• Contribuie la definirea, controlarea, masurarea si realizarea obiectivelor comerciale.

01.10.2007 - 01.03.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: operator receptie nealimentara

Responsabilitati:

Responsabilitati:
•Validarea 100% a receptiilor zilnic pentru actualizarea stocurilor.
•Validarea intrarilor de marfa in programul propriu zilnic.
•Pregatirea si organizarea zilei urmatoare: verificarea planificarii livrarilor si identificarea comenzilor ramase in asteptare, pregatirea actelor(facturi, avize) de la receptiile efectuate pentru contabilizare.

01.05.2007 - 31.07.2007

Departament: achizitii

Titlu Job: operator receptie nealimentara

Responsabilitati:

Responsabilitati:
•Validarea 100% a receptiilor zilnic pentru actualizarea stocurilor.
•Validarea intrarilor de marfa in programul propriu zilnic.
•Pregatirea si organizarea zilei urmatoare: verificarea planificarii livrarilor si identificarea comenzilor ramase in asteptare, pregatirea actelor(facturi, avize) de la receptiile efectuate pentru contabilizare.

01.12.2005 - 01.05.2007

Departament: marketing

Titlu Job: asistent marketing

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• Analiza mediului de afaceri.
• Implementarea strategiilor si campaniilor de marketing
• Controlul realizarii indicatorilor tehnico-economici de marketing.
• Promovarea imaginii companiei
• Recrutarea si formarea profesionala a promoterilor

15.08.2005 - 15.12.2005

Departament: marketing

Titlu Job: asistent marketing

Responsabilitati:

•Elaborarea, redactarea si inregistrarea tuturor documentelor
•Efectuarea strategiei de marketing
•Efectuarea studiilor de piata si permanenta studiere a pietei si a evolutiei vanzarilor
•Analiza mediului de afaceri.
•Implementarea strategiilor si campaniilor de marketing
•Controlul realizarii indicatorilor tehnico-economici de marketing.
•Promovarea imaginii companiei
•Recrutarea si formarea profesionala a promoterilor

studii

 

Facultati:

1996-2000 Colegiul Dobrogean „ Spiru C. Haret” – Tulcea
Specializare – Informatica

2000-2004 Universitatea Romano-Americana, Bucureşti
Facultatea: Studii ale Integrării Economice Europene
Licenţiata in Relaţii Internaţionale si Studii Europene cu media 9.30

Activitati extracurriculare

• Orientare catre rezultate
• Abilitatea de a analiza, planifica si organiza
• Usurinta in comunicare, abilitatea de a lucra bine cu oamenii, orientare catre client
• Motivata , buna coechipiera
• Creativitate, flexibilitate, prezentabila

Premii

Oct. 2000 – Mai 2001 Curs de Management si Marketing predat de Prof. Dr. J. Bloomstrom din cadrul James Madisson University, U.S.A.

Feb. 2002 – Iun. 2002 Curs de comunicare Virtuala predat de Prof. Dr. Univ. Hermina G.B.Anghelescu de la Wayne State University, Michigan, U.S.A.

Oct. 2002 – Mai 2003 Uzante Diplomatice si Arta Comunicarii

Iul. 2002 – Sept. 2002 Practica efectuata in cadrul Ministerului Integrarii Europene si in cadrul Ministerului Industriilor si Resurselor in directiile: Dir. pt. Cooperare Economica Europeana, Dir. Negocieri si Fundamentarea Pozitiilor, Dir. Coordonarea si Monitorizarea Asistentei pt. Aderare

Iul. 2003 – Sept. 2003 Practica efectuata in cadrul Directiei SAPARD, Consiliul Judetean Tulcea

Feb. 2004 – Mai 2004 Particularitati ale Mediului de Afaceri

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

germană(avansat,incepator,avansat)

spaniolă(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close