de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.01.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.11.2005

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-un mediu calitativ, apropiat de studiile terminate, in care sa imi pot pune in practica cunostintele si aptitudine dobandite pe parcursul anilor de studiu si a celor de munca. De asemenea imi doresc sa progresez, si sa contribui la buna desfasurare a activitatii angajatorului, prin munca mea si prin cunostintele acumulate in domeniul economico-financiar.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, ONG / Voluntariat, Functii publice, Internet / e-Commerce, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bacau

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

20.06.2011 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: consultant office

Responsabilitati:

-constituirea dosarelor de credit, procesarea datelor in aplicatia informatica si
transmiterea lor catre back office;
- administrarea documentelor zilnice si trimiterea lor catre departamentele corespunzatoare;
-efectuarea de analize personal-financiare si descoperirea necesitatilor clientului;
-consilierea clientilor;
-prezentarea, negocierea si incheierea contractelor pentru produsele care i se
potrivesc clientului
-mentinerea legaturii cu actualii clienti;
- incheierea de conventii salariale;
-prospectarea pietei in vederea identificarii de noi clienti;
-largirea si gestionarea portofoliului de clienti;

18.04.2011 - 02.06.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: stagiu de practica

Realizari:

Mi-am însuşit noţiunile de bază privind organizarea şi conducerea Curţii de Conturi la nivel central şi teritorial dar şi procedurile specifice activităţilor de control, audit financiar şi audit al performanţei. De asemenea am studiat dosarele de audit financiar si audit al performantei.

15.02.2009 - 25.05.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: practica

Responsabilitati:

observare, aprofundare

Realizari:

Am analizat pe baza bilanțului și a contului de profit și pierdere, indicatorii financiari și economici ai firmei, și de asemenea am calculat și salariile brute ale angajaților.

08.10.2008 - 28.11.2008

Departament: banci

Titlu Job: practica 2 luni

Realizari:

Am analizat si identificat diverse operatiuni ce se realizau de catre Operatorii de Ghișeu Universal: am operat pentru prima dată cu ordinul de plată, cec-ul precum şi cu alte instrumente de plată, am urmărit cu atenţie şi curiozitate operarea datelor în programele specializate folosite de angajaţi.

01.06.2008 - 30.06.2008

Departament: banci

Titlu Job: practica 1 luna

Realizari:

Activitatea mi-am desfasurat-o in cadrul departamentului Consiliere Clienți Persoane Fizice, asistand activ la întocmirea dosarului de creditare și la trimiterea lui spre aprobare.

12.11.2007 - 21.09.2009

Departament: publicitate

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Promovarea produselor si ofertelor disponibile in diverse locatii.

studii

 

Facultati:

Colegiului National "Vasile Alecsandri",Bacau ( profil matematica informatica-intensiv informatica)

Universitatea Alexandru Ioan Cuza- Iasi, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor: specializarea Finante-Banci

Si tot in cadrul aceleiasi facultati am urmat studii postuniversitare: Master de specializarea in Finante

Activitati extracurriculare

Sunt o persoana organizata, ordonata, responsabila, comunicativa, punctuala, perseverenta, perfectionista si dispun de abilităţi excelente de comunicare, iniţiativă, optimism, receptivitate la nou, dinamism si nu in ultimul rand detin o capacitate de organizare si planificare excelenta.

Premii

Diploma de atestare a competentelor informatice(2006)
Diploma pentru realizarea cursurilor de WINMENTOR (2009)
Training pentru dezvoltarea abilitatilor de antreprenoriat (2010)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close