Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.10.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.08.2006

obiectiv

 

Dezvoltarea intr-un mediu profesional.

Salariu: 400,00 USD / luna

Beneficii: Bonuri de masa Posibilitate de crestere salariala in functie de performante Mediu de lucru profesional

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Publicitate, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

14.02.2009 - prezent

Departament: relatii publice

Titlu Job: consultant relatii cu clientii

Responsabilitati:

Consilierea clientilor si vanzarea serviciilor .

Realizari:

Am crescut vanzarile echipei din care fac parte , depasind target-ul propus de companie .

16.07.2007 - 19.12.2008

Departament: relatii publice

Titlu Job: reprezentant servicii tehnice

Responsabilitati:

Activitati principale :
• oferirea de support ethnic prin telefon tuturor clientiilor de servicii de date privind configurarea conexiuni de access internet prin dial-up, instalarea modemului, configurarea conturilor de e-mail, configurarea serviciilor de webhosting, configurari pentru clienti IP FIX, ADSL, solutii de access dedicate ( VPN, IP FIX etc) precum si testare si diagnosticare.

Asigurare support tehnic pentru schimbarea parolelor de access la cererea utilizatorilor

Informarea clientiilor asupra situatiei lor financiare , respectiv facturi emise si plati efectuate si oferirea clientiilor privind valoarea facturii

Primirea , inregistrarea si rezolvarea in limita competentei reclamatiilor clientilor sau directionarea lor catre alte departmente, dupa caz, pentru solutionare

Operare in aplicatiile specifice in limita atributiilor de servicii si a drepturilor de access

Realizari:

Pe parcursul perioadei lucrate in ROMTELECOM S.A. am ajutat la infiintarea proiectului OUTBOND - Un compartiment format din 10 persoane pentru a trata clientii cu probleme speciale,atipice ( unde durata unui apel depasea 10 minute ) pentru a spori eficienta call-centerului implicit si a nu afecta derularea proceduriilor normale

03.10.2006 - 15.07.2007

Departament: relatii publice

Titlu Job: consultant relatii cu clientii

Responsabilitati:

Activitati Principale :

Tratarea solicitarilor clientiilor Vodafone intr-o maniera profesionista,amabila,empatica,efectuarea modificarilor solicitate de clienti, in conformitate cu procedurile in vigoare in cadrul companiei;

Identificarea oportunitatii de upsell;

Retentia clientiilor, negocierea ofertelor de retention, trimiterea ofertei catre clienti;

Tratarea apelurilor primate de la clienti, oferirea de solutii, remederea situatie, in masura in care este posibil, escalarea situatiei catre un alt department, follow-up al situatiilor;

Rezolvarea intr-un mod professional si intr-un timp cat mai scurt a solicitarilor clientilor.

Realizari:

Din aprilie 2007 am facut parte dintr-o echipa speciala, Retention Proactiv Team. Activitatea din cadrul acestei echipe presupunea apelarea clientilor si prezentarea ofertelor pentru retinerea in retea a clientilor cu grad ridicat de reziliere

15.09.2005 - 15.12.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzatoare

Responsabilitati:

Prezentarea si promovarea produselor.

studii

 

Facultati:

Colegiul National "Spiru Haret" - Ploiesti (1999-2003), Absolventa a Univeresitatii Petrol-Gaze Din Ploiesti,
Facultatea de Stiinte Economice specializarea Turism . 2004-2008

Premii

Curs operare PC, anul 2001, avizat de Ministerul Educatiei Nationale
Curs de Instruire privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena, anul 2005, avizat de Ministerul Sanatatii, Ministerul Educatiei, Cercetarii si tineretului.
Certificat de competenta profesionala ca tehnician cu specializarea ca tehnician in metrologie, anul 2003, Ministerul Educatiei si Cercetarii.
Premiul I la concursul de Psihologie, etapa Judeteana, anul 2001, Ministerul Educatiei si Cercetarii, Inspectoratul Scolar al judetului Prahova.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close