Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.03.1982

obiectiv

 

Sa lucrez pentru o companie internationala care sa aiba proceduri foarte clar stabilite. Sa lucrez cu profesionisti de la care sa am mereu ceva de invatat. Sa fiu parte a unui colectiv tanar, a unei organizatii in crestere. Sa calatoresc. Sa acumulez experienta si sa-mi imbunatatesc in permanenta nivelul de performanta profesionala

Beneficii:  - tichete de masa;

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Banci

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.04.2008 - 12.01.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari & marketing

Responsabilitati:

- Raspund de relatia cu clientii furnizandu-le toate informatiile necesare despre produsele oferite;
- Raspund de intrevederile cu clientii pe teren, pentru discutii la fata locului, pe santier;
- Raspund de intocmirea contractelor necesare pentru finalizarea unei tranzactii;
- Mentin relatia cu clientul pana la finalizarea contractului;
- Raspund de realizarea materialelor promotionale si de promovarea firmei pe piata;
- Particip la targurile de specialitate ca reprezentant al firmei.

15.07.2002 - 06.04.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara - director general

Responsabilitati:

- Organizarea agendei de lucru a directorului general;
- Actualizarea bazei de date cu firmele partenere;
- Organizarea activitatii de secretariat – preluarea/expedierea, sortarea, inregistrarea si distribuirea corespondentei;
-Organizarea serviciului de registratura avand in pastrare Registrele de Intrare/Iesire;
- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice in interiorul companiei;
- Mapa cu documente ce trebuie rezolvate de catre Directorul General;
- Administrarea postei electronice (email);
- Elaborarea, redactarea si traducerea unor documente si rapoarte, corespondenta de afaceri – limba engleza;
- Suport administrativ pentru celelalte departamente;
- Participare la organizarea evenimentelor din cadrul firmei si a activitatilor de protocol;
- Implicare in activitati ale Departamentului Logistica - Aprovizionare.


Realizari:

- Am fost membra a echipei formata din 10 persoane care a implementat in Ian. 2005 un nou sistem informatic de tip ERP in cadrul companiei S.C. BADOTHERM - AMC S.A. VASLUI, pe postul de asistent proiect. Din aceasta postura am asigurat comunicarea intre membrii echipei, am intocmit rapoartele saptamanale legate de activitatea echipei de proiect.

studii

 

Facultati:

- Universitatea "Al. I Cuza" Iasi - Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor - ID - specializarea Contabilitate si Informatica de Gestiune - 2002 - 2007;

- Liceu Economic "Anghel Rugina" Vaslui - 1996 - 2000 - specializarea "contabilitate-statistica";

Activitati extracurriculare

- Capacitate de comunicare foarte buna;
- Flexibilitate, adaptare rapida la mediul de lucru profesional;
- Spirit organizatoric;
- Sociabilitate, Punctualitate, Seriozitate;
- Abilitate in desfasurarea activitatii de echipa;
- Prezenta de spirit si atentie distributiva;
- Atitudine pozitiva;
- Orientare catre rezultate si respectarea termenelor limita;
- Confidentialitate.

Premii

- EUROCOR - Cursuri „Asistent Manager” -in curs - 2004 - 2006;

- Curs utilizare PC – Casa de Cultura Vaslui - Februarie- Martie 2002;

- Atestat Contabil-Statistician – Liceul Economic „Anghel Rugina” Vaslui

2000.



aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,incepator,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close