Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.05.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.10.2006

obiectiv

 

Imi doresc noi provocari in cariera, imi doresc sa evoluez atat profesional cat si personal intr-un colectiv dinamic si cu dorinta de a performa de la o luna la alta

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Publicitate, Agricultura, Functii publice, Productie, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Iasi, Suceava

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - 30.04.2019

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: consultant vanzari business

Responsabilitati:

Vanzare pachete telefonie mobila catre firmele micro din judet.
Gestionare reclamatii clienti.
Strategie pentru abordare noi clienti
utilizare CRM

01.12.2017 - 31.01.2019

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert biroul de cooperare externa

Responsabilitati:

Implementare proiect international privind eficienta energetica in regiuni mai putin dezvoltate.
Identificare de surse de finantare direct de la Comisia Europeana pentru dezvoltarea regiunilor.
Organizare si moderare evenimente/workshopuri in zona implementarii conceptului de eficienta energetica in Regiunea Nord-Est.
Vizite de bune practici in tari din Europa in vederea identificarii de masuri eficiente pentru implementarea conceptului de eficienta energetica.
Oferirea de consultanta/mentoring viitorilor antreprenori inclusi in programul Start Up Diaspora implementat de ADR Nord-Est.

01.01.2016 - 30.09.2017

Departament: management

Titlu Job: director general adjunct

Responsabilitati:

Contribui alaturi de Presedintele Executiv la implementarea strategiei de dezvoltare a organizatiei.
Reprezint organizatia in relatia cu mass-media pe anumite segmente;
Reprezint obiectivele organizatiei in evenimentele unde sunt invitata ca speaker;
Analizez activitatea departamentelor organizatiei si propun idei de dezvoltare a activitatii specifice departamentelor;
Analizez si identific activitatile care nu aduc rezultatele asteptate si vine cu propuneri de imbunatatire;
Organizez sistematic intalniri cu managerii de linie, precum si cu ceilalti angajati, pentru a identifica sincope in efectuarea activitatilor sau in relationarea inter-umana;
Propun modalitati/actiuni de promovare a serviciilor organizatiei;
Continui cu atributiile de coordonator Departament Programe de Finantare.
Prezentarea organizatiei: www.ccisv.ro

01.09.2013 - 31.07.2015

Departament: management

Titlu Job: coordonator activitati proiect

Responsabilitati:

Coordonator Activitati in cadrul proiectului JoBS Center-Joint Business Support Center-instrument pt stimularea dezvoltarii antreprenoriale in regiunea de granita RO-UA-MD, www.jobs-centre.eu.
Monitorizarea tuturor activitatilor proiectului; Comunicarea cu Partenerii si echipa de implementare; comunicare cu organismul de monitorizare si control; urmarirea atingerii la timp a indicatorilor proiectului si organizarea activitatilor necesare; evaluarea procedurilor de achizitie din cadrul proiectului;Monitorizarea activitatii de raportare din proiect; monitorizarea efectuarii platilor aferente fiecarei linii bugetare din proiect.

01.02.2011 - 31.12.2013

Departament: management

Titlu Job: asistent coordonator regional nord-est

Responsabilitati:

Asistent Coordonator Regional Nord-Est în cadrul proiectului ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANTA, www.ccisv.ro/antreprenor .
Activitati aferente managementului de proiect, selectie grup tinta, activitatea de evaluare a companilor incluse in proiect pt identificarea nevoii de formare si a problemelor de management, organizare cursuri si diverse evenimente aferente proiectului, pregatirea raportarilor; asigura comunicarea cu ceilalti membri ai parteneriatului pentru o buna implementare a activitatilor.

01.02.2011 - 30.11.2013

Departament: management

Titlu Job: coordonator proiect

Responsabilitati:

Coordonator Proiect E-LIFE-Dezvoltarea inovatiei, creativitatii,responsabilitatii si sustenabilitatii antreprenoriatului romanesc, www.antreprenoriat-inovativ.ro.
Activitati aferente managementului de proiect, selectie grup tinta, promovare si organizare cursuri si evenimente specifice proiectului, pregatirea raportarilor; comunicare constanta cu grupul tinta din proiect; asigurarea atingerii indicatorilor pe partener si cheltuirea sumelor bugetate conform regulilor programului; coordonare echipa interna de proiect; comunicare cu solicitantul si ceilalti parteneri din proiect pentru o buna implementare a activitatilor.

01.05.2008 - 30.06.2009

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert local in cadrul proiectului case- chambers towards acquis support and business ethics

Responsabilitati:

Participarea la cursul Acquis Audit Trening din Istanbul in mai 2008, urmata de analiza unui numar de 10 firme cu privie la implementarea acquis-ului comunitar in domeniile lor de activitate, participare la conferinta de inchidere proiect din iunie 2009 si prezentarea raportului de analiza.

01.01.2008 - 31.12.2015

Departament: management

Titlu Job: director departament programe de finantare

Responsabilitati:

Stabilirea strategiei de dezvoltare a departamentului si implicare la realizarea strategiei organizatiei; organizarea evenimente de interes pentru mediul de afaceri judetean;
Propunere activitati pentru dezvoltarea echipei proprii;
Monitorizarea activitatilor departamentului/colegilor;
Formarea echipei proprii (recrutare, pregatire, perfectionare);
Identificare clienti, semnare contracte de consultanta si implementarea acestora;
Servicii de consultanata pentru scriere si implementare proiecte cu finantari nerambursabile pentru agenti economici si institutii publice in cadrul a 5 programe de finantare diferite;
Scriere si implementare proiecte pt CCI SV (majoritatea finantate prin POSDRU/POCU); Cautare continua de cele mai potrivite programe pentru dezvoltarea serviciilor organizatiei si dezvoltarea angajatilor organizatiei;
Participarea la conferinte si seminarii nationale si internationale pe tematica fondurilor europene si dezvoltare antreprenoriala urmate de propuneri de idei noi/de imbunatatire a activitatii curente ;
Organizare cursuri de perfectionare/calificare in urma unui mic studiu a nevoii de dezvoltare in piata locala;
Organizare evenimente economice de interes pentru mediul de afaceri local
Scriere strategii de dezvoltare pentru autoritati publice;
Expertiza in scriere si implementare proiecte europene: 43 de proiecte scrise cu o valoare de aproximativ 30 milioane euro, pana in septembrie 2016.
Un scurt istoric al activitatilor aici: http://ccisv.ro/content/departament-programe-de-finantare/

01.09.2006 - 31.12.2007

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consilier programe

Responsabilitati:

Consultanta privind accesarea de fonduri nerambursabile;
Coordonator al proiectului de cooperarea transfrontalieră V.I.S.E.C. (Virtual Incubater for Students Entrepreneurs Crossborder ) www.visec.ro în cadrul căruia am desfăşurat activităţi precum: organizare întâlniri, cursuri (atât în România cât şi în Ucraina), licitatii, comunicarea cu partenerii (roman si ucrainean), intocmire rapoarte intermediare si de progres, intocmire de memorii justificative si addendum-uri la contractul de Grant, colaborarea cu Biroul Regional de Cooperare Transfrontaliera Suceava;
Organizare cursuri de perfectionare si specializare;
Organizare evenimente economice, seminarii, workshop-uri cu teme de interes pentru agentii economici locali

studii

 

Facultati:

2009 - 2010 Masterat: Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor la Universitatea “Babes - Bolyai” Cluj-Napoca, din Cluj-Napoca. Masterat Managementul Dezvoltării Afacerilor – discipline: Plasamente de Capital, Comportamentul Organizaţional, Sisteme avansate de conducere a producţiei, Etica afacerilor si responsabilitatea sociala, Comunicarea Interculturala in Afaceri (EN), Contabilitate aprofundată, Managementul conflictelor şi dialogul social, Strategii de afaceri, Recrutarea, selecţia şi pregătirea resursei umane, Leadership in organizatii,
2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Specializarea Administraţie Publică, Domeniul Ştiinţe Administrative la Universitatea “Ştefan cel Mare” Suceava din suceava. Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administraţie Publică, Specializarea Administraţie Publică, Domeniul Ştiinţe Administrative
Licenţiat în Ştiinţe Administrative

Premii

Conferinte
Apr 2016: Afaceri.RO Suceava
Am participat ca speaker cu tema: Program Operațional Capital Uman: cum finanțează acesta IMM-urile.
Detalii conferinta: http://www.afaceri.ro/conferinta-afaceri-ro-suceava-2016/
Dec 2015: Managementul carierei tale
Participat ca speaker pe tema: cum iti poti construi o cariera in cadrul Camerei de Comert si Industrie.
Detalii aici: http://www.usv.ro/index.php/ro/21/Managementul%20carierei%20tale.%20Traseu%20semnalizat%20pentru%20studen%C5%A3ii%20economi%C5%9Fti/1273/7/261
Sep 2015: Cafeaua cu Finantari
Este un concept de conferinta initiat de mine, in cadrul caruia sunt si speaker, cu scopul de a prezenta lunar oportunitățile de finanțare și condițiile principale pe care trebuie să le îndeplineasca antreprenorii pentru obținerea de fonduri nerambursabile în vederea înființării/creării/dezvoltării unei activități antreprenoriale
Traininguri
Jun 2014 - Jun 2016: Project Management Professional Certification
PMP Certification (integration, scope, time, cost, quality, HR,communication, risks, stakeholders)
Organizat de PM Access , trainer Narcis Popescu, Bucuresti
May 2014 - Jul 2014: Cursul Speaker Elite
tehnici de angajare a audientei, controlul grupului, tehnici de autocontrol emotional pt speakeri, limbajul verbal si nonverbal, branding personal).
Marca Andy Szekely
May 2012 - May 2012: Curs pt dezvoltarea abilitatilor antreprenoriale EMPRETEC
Program pentru dezvoltarea abilităţilor antreprenoriale în rândul tinerilor şi facilitarea accesului acestora la finanţare; Este un program integrat de pregătire, care oferă întreprinzătorilor instruire şi asistenţă tehnică, precum şi un cadru instituţional pentru dezvoltarea capacităţilor antreprenoriale şi creşterea competitivităţii pe piaţa locală şi internaţională a întreprinderilor mici şi mijlocii.
Programul se desfăşoară sub egida Conferinţei Naţiunilor Unite pentru Comerţ şi Dezvoltare (UNCTAD - Geneva) si a fost organizat de MECMA .
Calificari
Sep 2013: Specializare Expert Achizitii Publice, organizat de SC Schultz Consulting SRL din Bucuresti

Apr 2008: Programul de specializare pentru ocupatia Manager Proiect, organizat de SC Consulting Group SRL Suceava

Jan 2008: certificat de absolvire Formator, organizat de SC Schultz Consulting SRL

Certificari
Feb 2006 - Jul 2006: Diploma de absolvire a cursului „Limba si cultura spaniola pentru straini
Beneficiara unei burse de studiu ERASMUS la Facultatea de Administratie Publica din Alicante
Universitatea din Alicante, Spania (Comunitatea Valenciana).
Hobby-uri
cititul: biografii memorii business management dezvoltare personala, Expeditii montane si alpinism (trasee dificile duse la bun sfarsit in Mtii Piatra Craiului si Mtii Fagaras si o expeditie pe Vf Elbrus 5642m Mtii Caucaz, Alergarile montane: am 3 semi-maratoane finalizate: Bate Toaca Iasi In Trail si Via Maria Theresia



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close