Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 16.11.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.10.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

- mediu de lucru placut - posibilitatea dezvoltarii profesionale - remunertie raportata la performanța

Beneficii: Se vor stabili în urma interviului.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Educatie / Training / Arte, Agricultura, Paza si protectie / Militar, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Traduceri, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Pitesti, Ramnicu-Valcea

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

16.07.2012 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: consulting deal specialist

12.09.2011 - 16.01.2012

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor

Responsabilitati:

a). predarea limbii franceze elevilor din gimnaziu, clasele V-VIII, conform metodologiei în vigoare
b). coordonarea colectivului de elevi

Iniţiative personale: am susţinut o serie de cursuri în laboratorul de informatică folosind proiectorul, calculatorul şi soft-uri educaţionale interactive ; în felul acesta, le-am oferit elevilor posibilitatea de a lucra cu mijloace moderne şi adecvate cerinţelor actuale

Realizari:

- atingerea targetelor prevazute de programa scolara
- îmbogăţirea vocabularului elevilor şi a pronunţiei în limba franceză
- îmbunătăţirea performanţei şcolarilor în comunicarea directă

01.04.2011 - 16.07.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

a). coordonarea echipei franceze: nivel tehnic, nivel procedural, nivel calitativ, nivel lingvistic.
- in plan tehnic, ofeream suport membrilor echipei cu privire la etapele de troubleshooting necesare solutionarii diverselor probleme de conexiune la Internet
- la nivel procedural, ma asiguram ca agentii cunosteau procedurile de escalare a cazurilor nerezolvate, procedurile de natura comerciala ale business-ului nostru, precum si procedurile de inregistrare corecta in baza de date a cazurilor tratate
- in plan lingvistic, ma asiguram ca vocabularul lor tehnic necesar activitatii zilnice depuse era actualizat
- la nivel calitativ, luam masuri ca, pe toate cele 3 planuri mentionate anterior, sa se ia deciziile optime si sa se aplice solutiile cele mai bune pentru atingerea targetelor agreate cu clientul
b). coordonarea celorlalte doua echipe: in cazul in care, pe o anumita tura, eram singurul Team leader prezent, coordonam atat echipa rusa cat si pe cea germana.
c). efectuarea de monitorizari: saptamanal, ascultam o serie de apeluri si stabileam intalniri cu agentii monitorizati pentru a le oferi feedback-ul meu. Feedback-ul oral era dublat de unul scris. Targetele stabilite de comun accord, precum si remarcile agentilor, erau ulterior inregistrate intr-o baza de date pentru ca evolutia lor in timp sa poata fi asigurata.
d). comunicarea constantă cu al doilea nivel de support pentru actualizarea cunoştinţelor tehnice
e). comunicarea permanentă cu managerul de proiect
f). monitorizarea atentă a SLA-urilor agreate cu clientul: SLA-uri individuale, SLA-uri de echipă, SLA-uri de proiect
g). participarea săptămânală la o şedinţă de grup formată din managerul de proiect şi din ceilalţi Team leaderi; participarea bilunară la o conferinţă cu un reprezentant al clientului
h). crearea programului de lucru al membrilor echipei franceze
i). asigurarea training-ului pentru nou-angajaţi

Iniţiative personale:
1). crearea unui manual tehnic în limbile franceză, engleză şi rusă
2). redactarea şi editarea revistei “La gazette du superviseur” cu apariţie lunară
3). conceperea unor template-uri de email pentru o comunicare eficientă între toate structurile proiectului

Realizari:

Prin preluarea conducerii echipei franceze am realizat urmatoarele:
- imbunatatirea calitatii muncii efectuate de intreaga echipa prin elaborarea unui manual tehnic in limba franceza
- reducerea timpului petrecut pe apel (consecinta a conceperii manualului tehnic mentionat nterior)
- stabilirea unor directii clare de urmat pentru atingerea mai usoara a targetelor
- imbunatatirea transparentei prin feedback-ul continuu dat agentilor

01.01.2011 - 01.04.2011

Departament: it software

Titlu Job: specialist it helpdesk (tier 2)

Responsabilitati:

a). preluarea cazurilor escalate de către primul nivel de support tehnic şi analizarea în amănunt a acestora
b). contactarea user-ilor care nu au putut fi conectaţi la Internet de către primul nivel de suport şi continuarea troubleshooting-ului
c). monitorizarea componentelor LAN-ului (switch, access point, HEP, router) pentru o bună funcţionare a acestora
d). resetarea switch-urilor şi a access point-urilor nefuncţionabile; contactarea departamentului IT al hotelului în cauză pentru o resetare fizică a componentelor menţionate anterior, în cazul în care resetarea logică nu dăduse rezultate
e). stabilirea unei adrese IP statice în dispozitivul user-ului în cazul în care acesta eşuase să primească o adresă IP dinamică de la serverul DHCP
f). Escalarea cazurilor complexe către grupuri superioare de suport tehnic

01.01.2010 - 01.01.2011

Departament: it software

Titlu Job: specialist it helpdesk (tier 1)

Responsabilitati:

a). ghidarea user-ilor prin diversele structuri ale sistemelor lor de operare în vederea identificării unor probleme sau a configurării unei conexiuni.
* sisteme de operare cu care am interacţionat: Windows (XP, Vista, 7), Macintosh (Leopard, Tiger, Lion), Linux, Android
* dispozitive cu care am lucrat: laptop, telefon mobil, iphone, ipad, ipod, blackberry, tabletă, e-book reader, x-box, playstation
b). monitorizarea conexiunii la internet a user-ilor utilizând diverse tool-uri interne de diagnosticare
c). folosirea liniei de comandă command prompt în Windows. Comenzi utilizate: getmac, ipconfig, ipconfig flush dns, release / renew ip, ping, telnet etc.
d). stabilirea unei adrese IP statice în dispozitivul clientului, în cazul în care acesta eşuase să primească o adresă IP dinamică de la serverul DHCP
d). monitorizarea bunei funcţionări a componentelor din arhitectura reţelei: switch-uri, access point-uri, routere
e). tichetare: crearea unui tichet / caz / dosar pentru fiecare user care necesita asistenţă şi salvarea lui într-o bază de date
f). escalarea cazurilor nerezolvate către grupuri superioare de suport tehnic

Realizari:

Am schimbat perspectiva asupra activitatii efectuate de agentii angajati inaintea mea din doua perspective:
- am ridicat valoarea rapiditatii de raspundere la apeluri pe intregul proiect
- am contribuit la majorarea volumului de munca

01.01.2007 - 01.12.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: agent de rezervări hoteliere

Responsabilitati:

A.
a). preluarea comenzilor online şi contactarea hotelului pentru finalizarea rezervării
b). contactarea clientului prin telefon pentru validarea modalităţii de plată, în cazul în care rezervarea online nu cuprindea şi acest aspect
c). relaţionarea cu diverşi tour operatori acolo unde cazul o cerea
d). contactarea clientului prin telefon pentru oferirea unei alternative în situaţia în care hotelul rezervat online nu mai era disponibil ca urmare a nevalidării de către client a modalităţii de plată

B.
a). preluarea comenzii prin telefon de la clienţii care nu agreau rezervarea online
b). contactarea, în paralel, a hotelului pentru stabilirea coordonatelor rezervării
c). oferirea unei alternative, în cazul în care, din varii motive, hotelul cerut nu era disponibil

01.09.2006 - 20.09.2006

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: agent de legătură

Responsabilitati:

a). contactarea Ambasadei Republicii Ciadului pentru stabilirea protocolului la aterizare
b). preluarea ambasadei de la aeroport
c). colaborarea eficientă cu forţele de securitate pentru a garanta siguranţa Ministrului de Externe al Ciadului
d). însoţirea delegaţiei străine la Palatul Parlamentului pentru participarea la lucrările zilnice
e). organizarea întâlnirilor bilaterale
f). asigurarea cazării delegaţilor străini în Bucureşti
g). comunicarea cu instituţiile statului pentru obţinerea actelor necesare care să permit accesul delegaţiei Ciadului în Palatul Parlamentului
h). însoţirea delegaţiei la aeroprot pentru părăsirea ţării la sfârşitul Summitului

01.01.2006 - 01.01.2007

Departament: achizitii

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

a). validarea contractului încheiat de client cu furnizorul
b). activarea serviciilor cerute de client şi stipulate în contract
c). dezactivarea anumitor servicii la cererea clientului sau ca urmare a neplăţii lor de către acesta
d). validarea metodei de plată şi garantarea siguranţei coordonatelor bancare aferente
e). informarea clientului prin email / fax despre eventuale restanţe

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 : Masterat Studii avansate în lingvistică (Universitatea din Bucureşti)

2004 - 2008 : Facultatea de Litere, secţia Română-Franceză (Universitatea din Bucureşti)

2000 - 2004 : Liceul Constantin Brâncoveanu, secţia Matematică – Informatică (Horezu, Ramnicu Vilcea)

Activitati extracurriculare

- atenţia la detaliu
- uşurinţă în comunicarea corectă a unui mesaj
- integrarea rapidă într-un colectiv
- abilităţi de coordonare a unui colectiv
- team player
- organizarea sistematică a muncii pe care o efectuez prin aplicarea exactă a procedurilor
- întotdeauna deschis la noi modalităţi şi posibilităţi de abordare a situaţiilor

Premii

I. Cursuri / Training-uri:

- iunie 2010: training "Customer communication and soft skills" furnizat de compania Conectys

- mai 2007: training "Hotel reservation agent" furnizat de QC-NS Romania

- august 2006: curs "Agent de legatura" furnizat de Ministerul Afacerilor Externe


II. Atestate:

- iunie 2010: certificat de absolvire a training-ului "Customer communication and soft skills" (eliberat de compania Conectys)

- martie 2010: Autorizatie de traducator romana-franceza / franceza-romana (eliberata de Ministerul Justitiei)

- iulie 2009: brevet de turism care imi atesta capacitatea de Director de agentie de turism detailista (eliberat de Ministerul turismului)

- noiembrie 2007: Atestat profesional "Competente de operare pe calculator" (eliberat de Ministerul Educatiei si Cercetarii)

- septembrie 2006: certificat de Agent de legatura



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close