Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.03.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.03.2005

obiectiv

 

Ambitioasa Responsabila Sociabila Punctuala Energica Organizata/creativa

Salariu: nespecificat

Beneficii: Transport asigurata daca firma la care urmeaza sa lucrez undeva in zona periferica a orasului, bonuri de masa sau echivalentul in bani al acestora.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Contabilitate prima - SAGA / Ice Fact
Emitere de avize si facturi
Mentinerea unei relatii cu furnizorii si clientii
Evidenta personalului, angajari, vizite medicale, pontaj, ore suplimentare.

01.06.2017 - 31.01.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

- Asigurarea suportului administrativ pentru serviciile operationale (organizare lucrari de amenajare, aprovizionare, urmarirea derularii contractelor de intretinere ).
- Furnizarea suportului tehnic pentru serviciile operationale (prelucrare si evidenta documente, facturi, comenzi, receptie colete, alte servicii logistice),
- Administrarea bunurilor din gestiune (evidenta stocurilor, stabilirea necesarului de bunuri de aprovizionat, lansare comenzi pentru aprovizionare).
- Asigurarea comunicarii cu alte organizatii (curierat, posta, relatia cu furnizorii si alte institutii, organizare de actiuni de protocol).
- Realizarea de sarcini administrative zilnice cum ar fi gestionarea documentelor şi procesarea hârtiilor, urmarirea comenzilor.
- Asigurarea informării superiorilor, colegilor şi subordonaţilor.
- Asigurarea intocmi contractelor individuale de munca, precum si arhivarea acestora.
- Asigurarea completari si transmiterea formalitatilor necesare catre banca pentru intocmirea cardurilor de salarii si a vizitei medicale.
- Primirea, verificarea si innregistrarea certificatelor medicale.
- Verificarea fiselor de prezenta cu pontaje.
- Evidenta concediilor de odihna pentru fiecare departament si verificarea pontajelor cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii.

01.10.2016 - 30.06.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: payroll sweden

Responsabilitati:

- Inregistrarea angajatilor noi in sistem si operarea modificarilor survenite pe parcursul desfasurarii contractului de munca in programul de salarizare
- Centralizarea si verificarea pontajelor lunare primite de la consultantii norvegieni
- Introducerea absentelor (concedii medicale, de odihna,invoiri,etc) in sistem
- Evidenta si operarea cheltuielilor de deplasare in interes de serviciu
- Urmarirea popririlor asupra conturilor salariatilor
- Efectuarea calculului salarial si verificarea acestuia pentru a asigura corectitudinea salariilor.
- Generarea rapoartelor periodice si a documentelor necesare: stat plata, fluturasi, centralizatoare drepturi salariale
- Trimiterea fluturasilor de salariu catre angajatii companiei in format electronic
- Realizarea de rapoarte si analize de resurse umane
- Mentinerea legaturii cu consultantii din Norvegia prin participarea la meeting-uri
- Participarea la transferurile de noi task-uri primite din Norvegia

01.09.2015 - 30.09.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

- Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa
- Introducerea in baza de data a NIR-ului.
- Efectuarea de transferuri de marfa din stocul central in substocuri si retur.
- Emiterea de avize de expeditie pentru marfurile de parasesc firma, in - conditiile prevazute de lege.
- Asigura miscarea stocurilor.

01.04.2010 - 30.11.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: shop supervisor-consultant vanzari

Responsabilitati:

- Coordonare echipa
- Atingere targhete
- Rezultate bune in cceea ce privesc vanzarile din magazin, servicii si targhete
- Cel mai bun magazin in iunie 2011 datorita rezultatelor obtinute, o mare realizare profesionala, este dovada ca perseverenta da rezultate intr-un an plin de provocari, carora am reusit sa le facem fata, castigarea premiului ne-a demonstrat ca lucrand in echipa putem atinge obiectivele propuse si totodata ne-a adus dorinta de a excela mai departe.
- Telefon personal cu abonament de angajat
- Bonuri de masa
- Tichete cadou pentru diferite concursuri/competitii interne

01.07.2008 - 31.08.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Intampinarea clientilor, oferirea de informatiii si consilierea acestora, pregatirea documentelor necesare procesului de vanzare, pregatirea documentelor necesare depunerii banilor la banca, receptie marfa si mercantizare, incasarea facturilor cosmote si romtelecom, vanzarea biletelor la diferite eveniment prin seriviciul G-tiket, participarea la inventare, integistrarea plangerilor clientilor.
De la sosirea mea in companie, odata cu perfectioanarea mea, targhetele au fost atinse cu participarea mea activa la atingerea acestora, cresterea crosselling pe magazin si a turnoveru-lui.

13.03.2008 - 05.06.2008

Departament: inginerie

Titlu Job: segmantul plant

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate / Colegiu: MATEMATICA-INFORMATICA la FACULTATEA DE STIINTE LUCIAN BLAGA din SIBIU.
2002 - 2006 Liceu: STIINTE ALE NATURII la GR. SC. AVRAM IANCU din SIBIU.

Premii

- Certificat de absolvire a cursului de pregatire pentru interventii in cazuri de dezastre si acordare de prim ajutor, acordat de Societatea Nationala De Cruce Rosie din Romania, filiala Sibiu



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close