Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.01.1994

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.07.2012

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Focsani

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: prelucrarea lemnului / pvc

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Sa intocmeasca si sa completeze documentele primare al firmei
Sa sorteze documentele pentru arhivare ale firmei
Sa analizeze contabil documentele primare colectare ale firmei/clientilor
Sa completeze registrul contabil
Sa arhiveze documentele specifice
Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor
Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite

01.08.2018 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: logistician flux gestiune

Responsabilitati:

Opereaza in sisteme IT: Fusion si Charisma, Oracle, Aberon, SAP conform fluxului operational si procedurilor
Stabileste rutele de distributie si intocmeste programul de livrare zilnic pentru fiecare client;
Solicita firmelor de transport, mijloacele necesare efectuarii transporturilor, functie de parametrii distributiei: greutatea si volumul materialor, timpul de livrare, accesul in locatii si infrastructura rutiera.
Emite comenzii de transport la furnizorul de servicii de transport/curierat;
Primeste confirmarea transportatorului precum si datele de contact ale soferului;
Emite comanda de livrare prin curier direct in aplicatia curierului si documente specifice (ex. AWB);
Informeaza destinatarul din organizatia primitoare despre data/intervalul livrarii materialelor solicitate;
Tine legatura cu clientii in vederea primirii materialelor solicitate - persoane de contact , ore de sosire a trasportului;
Tine legatura cu transportatorii in vederea rezolvarii reclamatiilor primite de la clientii deserviti;
Comunca clientilor modul si timpul de rezolvare al urgentelor;
Monitorizeaza timpii de livrare conform comnezilor initiate atat pentru transportatori cat si pt curierat;
Primeste si analizeaza solicitarile primite din partea canalelelor de vanzari cu privire la statusul cererilor aflate in sisteme informatice si asigura suport acestora in vederea finalizarii livrarilor in timpul promis clientilor
Rezolvarea prompta a solicitarilor/plangerilor venite din partea clientilor
Monitorizeaza indeplinirea criteriilor de performanta impuse firmei de transport / curierat si sesizeaza catre superiorul direct eventualele nereguli
Prioritizeaza cererile ce urmeaza a fi livrate in functie de criteriile stabilite;
Intocmeste rapoarte specifice privind distributia;
Consolideaza informatiile si propune actiuni/masuri pentru optimizarea parametriilor distributie;
Calculeaza costurile distributie si face propuneri pentru optimizarea acestora;
Raporteaza sefului ierarhic problemele aparute precum si modul de solutionare a acestora;
Monitorizeaza efectuarea transporturilor conform cerintelor contractuale, verifica si confirma kilometrii parcursi si transmite documentatia necesara pentru plata;
Verifica rapoartele de executie ale operatorului logistic, modul in care au fost rezolvate diverse solicitari/reclamatii ale clientilor si intocmeste documentele justificative pentru plata.
Emite in Oracle comenzi de achizitii pentru transporturile comandate si pentru bunurile materiale achizitionate; Dupa aprobarea comenzilor, efectueaza receptia bunurilor si serviciilor in aceeasi aplicatie, in baza documentelor justificative;
Participă la realizarea KPI şi a obiectivelor stabilite
Participa la inventarierea bunurilor (stocuri, mijloace fixe, obiecte de inventar) atunci cand este nevoie
Isi insuseste si respecta prevederile Regulamentului Intern al unitatii unde isi desfasoara activitatea, si procedurile de lucru primate
Cunoaste si respecta prevederile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a datelor modificata si completata
Cunoaste si aplica adecvat prevederile Legii nr. 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, modificata si completata
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal

01.12.2016 - 31.08.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Realizarea programarilor in sistem
Initierea apelurilor catre potentialii pacienti ai clinicii
Promovarea programelor potentialilor pacienti, in scopul vanzarii serviciilor companiei
Procesarea si solutionarea e-mailurilor primite de la pacienti
Identificarea si gasirea celor mai bune solutii pentru pacienti
Activitati administrative

01.08.2016 - 31.10.2016

Departament: prelucrarea lemnului / pvc

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Intocmirea avizelor de intrare/iesire si prelucrare a materialelor lemnoase
Contabilitatea primara
Inregistrarea a materialelor lemnoase in Registru special de evidenta materialelor lemnoase
Abordarea proactiva a potentialilor clienti
Responsabila pentru buna desfasurare a activitatii in fabrica de prelucrare a lemnului

01.02.2016 - 30.04.2016

Departament: management

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Intocmirea actelor necesare cerute de manager
Verificarea facturilor
Preluarea/ redirectionarea coletelor de la clienti
Prelucrarea registrului pentru zilieri
Intampinarea clientilor si atentia sporita pentru buna desfasurare a intalnirilor
Evidenta necesarului pentru consumabile si birotica
Redactarea ofertelor prestate de companie

01.05.2015 - 31.07.2015

Departament: publicitate

Titlu Job: hostess - eveniment lansare htc m9

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Masterat: Resurse Umane la ASE din Bucuresti.
2013 - 2016 Facultate / Colegiu: Management la ASE din Bucuresti.
2009 - 2013 Liceu: Matematica Informatica Intensiv Informatica la Colegiul National Unirea din Focsani.

Premii

Certificari
May 2018 - May 2018: Manager de proiect

May 2016 - May 2016: Manager resurse umane

Voluntariat
May 2017 - May 2017: Hope and home for children

Apr 2015 - May 2015: Campania "Cartea Alba a IMM-urilor"



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close