Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.06.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.07.2008

obiectiv

 

- Diversificarea experientei profesionale. - Lucrul intr-o echipa dinamica si profesionala. - Indeplinirea obiectivelor si protejarea intereselor firmei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

01.01.2016 - 31.08.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Federal-Mogul Corporation este un furnizor de top de produse si servicii pentru industria auto la nivel global, atat pentru producatori, cat si service-uri de vehicule si echipamente auto.

Principalele responsabilitati:
- Inregistrarea in SAP inclusiv repartizarea pe centrele de cost aferente a facturilor de furnizori si clienti, a deconturilor de cheltuieli;
- Intocmirea si inregistrarea in SAP a notelor contabile recurente ( aferente inchiderilor de luna) si de sfarsit de an corporate si statutar;
- Recocilierea contului 408 "Furnizori facturi nesosite" impreuna cu departamentele implicate (achizitii, magazie);
- Componenta detaliata a contului 471 "Cheltuieli in avans";
- Gestionarea aplicatiei Concur si verificarea conturilor de Amex;
- Verificarea si corectarea cheltuielilor si veniturilor pe centre de cost;
- Coordonarea si reconcilierea soldurilor din balanta;
- Verificarea si corectarea jurnalelor de cumparari/vanzari;
- Intocmirea declaratiilor fiscale sub coordonarea contabilului sef;
- Intocmirea propunerii de plata furnizori;
- Asigurarea suportului pentru intocmirea situatiilor financiare anuale;
- Participarea activa la intocmirea situatiilor necesare auditului statutar;
- Participarea activa la raportarea lunara la nivel de grup;
- Participarea activa la intocmirea rapoartelor pentru ajutorul de stat;
- Intocmirea confirmarilor de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti/furnizori, interni si externi;
- Colaborarea la tinerea corecta si la zi a evidentei financiar-contabile in conformitate cu legislatia in vigoare si cu politicile contabile ale grupului;
- Intocmirea raportarilor pentru Institutul National de Statistica si BNR;
- Verificarea schimbarilor legislative cu ajutorul programelor informatice.

01.01.2009 - 31.01.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Companie specializata in executia lucrarilor de instalatii si montaj pentru conducte de distributie si transport apa, produse petroliere, statii de comprimare.
Inregistrarea in SAP si WinMentor inclusiv repartizarea pe centrele de cost aferente a:
- deconturilor de cheltuieli si diurne;
- facturilor de furnizori si clienti;
- transferurilor intre gestiuni si bonurilor de consum;
- registrului de casa in lei si valuta;
- registrul de banca in lei si valuta;
Coordonarea evidentei stocurilor cu responsabilii din santiere;
Verificarea si corectarea jurnalelor de cumparari/vanzari;
Verificarea si corectarea cheltuielilor si veniturilor pe centre de cost;
Intocmirea confirmarilor de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti/furnizori, interni si externi;
Colaborarea la tinerea corecta si la zi a evidentei financiar-contabile;
Intocmirea listelor obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile;
Alte responsabilitati date de conducerea companiei ce pot avea legatura cu activitatea postului;
Verificarea schimbarilor legislative cu ajutorul programelor informatice.

01.01.2008 - 30.11.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Responsabilitati:
Efectuarea urmatoarelor inregistrari contabile in programul contabil existent (Saga):
- inregistrari contabile ale facturilor de cumparare (marfa si prestari servicii) si ale facturilor de vanzare (marfa si prestari servicii), atat valoric cat si cantitativ-valoric;
- intocmirea jurnalor de vanzari si cumparari si operarea in carnetele aferente;
- inregistrarea facturilor si chitantele in fisele clientilor/furnizorilor;
- inregistrari contabile in Registrul de casa (chitante de incasare/plata, dispozitii de casa, depuneri, ridicari, etc);
- inregistrari contabile aferente bancii (conform extrase si o.p.-uri)
- inregistrarea notei de salarii in baza centralizatorului intocmit de persoana care se ocupa de salarii;
- efectuarea operaţiilor contabile inclusiv Balanta Contabila (generata de program);
- efectuarea de plati prin sistemul electronic de plati Internet banking;
- efectuare servicii de audit catre clienti cu sarcini trasate de catre superiori;
- realizarea situatiilor de audit, sub indrumarea contabilului sef;
- alte activitati specifice postului;
- redectare adrese, imputerniciri, adeverinte si alte documente de secretariat.
Contabil sef - Veronica Toader
Bonuri de masa.

01.04.2006 - 30.11.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Responsabilitati:
Evidenta contabila pentru 23 de societati comerciale cliente ale firmei Angelic Contabil.
Efectuarea urmatoarelor inregistrari contabile in programul contabil existent (WinMentor):
- inregistrari contabile ale facturilor de cumparare (marfa si prestari servicii) si ale facturilor de vanzare (marfa si prestari servicii), atat valoric cat si cantitativ-valoric;
- intocmirea jurnalor de vanzari si cumparari si operarea in carnetele aferente;
- inregistrarea facturilor si chitantele in fisele clientilor/furnizorilor;
- inregistrari contabile in Registrul de casa (chitante de incasare/ plata, dispozitii de casa, depuneri, ridicari, etc);
- inregistrari contabile aferente bancii (conform extrase si o.p.-uri)
- efectuarea operaţiilor contabile inclusiv Balanta Contabila (generata de program);
- efectuarea de plati prin sistemul electronic de plati Internet banking;
- redactare adrese, imputerniciri, adeverinte si alte documente de secretariat.

01.11.2005 - 30.04.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist (full-time)

Responsabilitati:

Responsabilitati:
Efectuarea urmatoarelor inregistrari contabile in programul contabil existent (MFG):
- verificarea exactitatii contarilor facturilor de cumparare şi ale facturilor de vanzare pentru celelalte punctele de lucru;
- inregistrari contabile ale facturilor de cumparare (marfa si prestari servicii) atat valoric cat si cantitativ-valoric;
- inregistrarea facturilor de vanzare si avizelor de transfer de marfa catre punctele de lucru din tara;
- inregistrarea facturilor si chitantelor in fisele clientilor/furnizorilor;
- efectuarea inregistrarilor contabile in Registrul de casa (chitante de incasare/ plata, dispozitii de casa, depuneri, ridicari,etc);
- operarea transferurilor de marfa de la/ catre celelalte puncte de lucru, in conformitate cu avizele de insotire a marfii.
Bonuri de masa, transport domiciliu-sediu firma si retur asigurat.

01.04.2004 - 31.10.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist (full-time)

Responsabilitati:

Responsabilitati:
Evidenta contabila pentru 28 din cele 48 de societati comerciale cliente ale firmei.
Efectuarea urmatoarelor inregistrari contabile in programul contabil existent (ContArt):
- inregistrarea facturilor de cumparare/vanzare, atat valoric cat si cantitativ-valoric;
- inregistrarea facturilor si chitantelor in fisele clientilor/furnizorilor;
- efectuarea inregistrarilor contabile in Registrul de casa;
- tinerea evidentei formularelor cu regim special conform legislatiei in vigoare;
- efectuarea operatiilor contabile pana la nivel de Balanta Contabila;
- redactarea de adrese, imputerniciri, adeverinte si alte documente de secretariat.
Dna Fleiser, supervizorul meu direct si managerul executiv al firmei respective.

studii

 

Facultati:

1999 - 2003 Facultate / Colegiu: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea de Petrol si Gaze din Ploiesti. Absolvent cursuri de zi cu diploma de licenta.
1995 - 1999 Liceu: Matematica-Fizica la Liceul Teoretic Urlati din Urlati.

Premii

Hobby-uri
Calculatoare,Internet,Muzica,Turism,Excursii,Citit,Sport

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close