Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.03.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.11.2006

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Un program flexibil deoarece vreau sa-mi pot continua studiile.

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Functii publice, Achizitii, Import - export, Petrol / Gaze, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

07.07.2008 - 22.05.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil junior

Responsabilitati:

-Primirea la timp a documentelor necesare inregistrarii deconturilor de cheltuieli si alte datorii, verificarea corectitudinii intocmirii si aprobarii lor din punct de vedere al legii contabilitatii, acodului fiscal si a procedurilor interne ale companiei
-Inregistrarea si documentarea corecta si la timp a operatiunilor inregistrate in aplicatia Oracle
-efectuarea reconcilierii lunare a soldurilor angajatilor si a furnizorilor
-intocmirea la cerere a unor rapoarte referitoar la soldurile conturilor de avansuri spre decontare si la componenta acestora, si analiza operatiunilor privind avansurile de trezorerie
-pregatirea rapoartelor de inchidere de luna
-oferirea de suport in desfasurarea activitatilor de audit intern si extern
-oferirea de suport in crearea si revizuirea permanena a politicilor si proceduriloe privind inregistrarea deconturilor

01.11.2007 - 20.03.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: : customer care representative-operator pc

Responsabilitati:

Oferirea de informatii corecte si complete clientilor referitoare la produsele si serviciile companiei.
Promovarea produselor si serviciilor companiei prin intermediul liniei dedicate de apel.
Procesarea de modificari in profilul clientilor, in conformitate cu procedurile in vigoare.
Acordarea de asistenta si consiliere clientilor in utilizarea serviciilor.
Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor prin mijloace specifice.

Realizari:

Primirea unui bonus de salarizare pentru punctajul obtinut la testarea privind nivelul de informatii si pentru calitatea informatiei oferite clientilor.

studii

 

Facultati:

Liceul Teoretic "Mihai Eminescu" Calarasi, profil matematica-informatica, 2003-2007
Facultatea de Relatii Economice Internationale, Academia de Studii Economice Bucuresti, anul III

Activitati extracurriculare

Sunt o fire organizatorica si sociabila, obisnuita cu munca in echipa.Am elaborat proiecte de prezentare in revista liceului in limba engleza, am participat la Proiectul My Europe pentru ajutorarea unor copii cu disabilitati.

Premii

1. Curs Ecdl finalizat la data de 20.02.2007 prin obtinerea diplomei European Computer Driving Licence Core Certificate
2. Level 2 Certificate In English, Certificate in Advanced English, de la University of Cambridge obtinut la data de 12.02.2007
3. Atestate de competente profesionale obtinute in urma rezultatelor de la examenul din mai 2007, dobandind competente de operare si programare pe calculator si competente lingvistice de nivel avansat de limba engleza
4. Training de excelenta in domeniul de Customer Service oferit de compania de telefonie mobila Orange si finalizat prin obtinerea certificatului de „Excellent Customer Care"
5. Training interactiv oferit de Ernst&Young pe teme de fiscalitate, contabilitate, audit si managementul riscurilor incheiat prin obtinerea unei diplome de participare la data de 24.03.2008

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close