Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.01.1988

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Realizarea tuturor cerintelor unui loc de munca in cel mai scurt timp si prin colegialitate deplina. Dezvoltarea profesionala intr-o directie favorabila atat mie cat si companiei.

Salariu: 700,00 USD / luna

Beneficii: un job care sa imi satisfaca si nevoile profesionale si sa imi permita o dezvoltare profesionala in acelas timp

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Farmacie, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Cercetare - dezvoltare, Au pair / Babysitter / Curatenie, Financiar / Contabilitate, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2013 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: contracts administrator rl

Responsabilitati:

Pentru RL:
-suport echipa vanzari pe proceduri interne, intocmire program retention in functie de exceptii si concedii, trimiterea situatiilor zilnice de sunat in cadrul departamentului, trimterea situatiilor urgente pe departament, support pe reclamatii din departamentul retention, inregistrare cereri scrise primite in programul de gestiune Workspace, suport pe schimbari in cadrul valorii abonamentelor din departament, inchideri pe deces, stergere conturi on-line, support conturi on-line, Anulare fidelizari facute eronat de dealer, Tranzactii din programul intern vantive pentru RL, support activ atat pentru colegii din cadrul departamentului cat si pentru magazinele aferente Orange


Pentru HR:
-screening cv-uri , contactare posibili participanti, stabilire interviuri pentru job retention, participare la interviuri

Pentru Quality :
-inchidere exceptii quality, suport pentru quality de retention, trimiterea situatii vechi si prioritizarea lor in departament

01.10.2011 - 31.01.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: retention officer

Responsabilitati:

Pastrarea portofoliului de clienti actuali. solutionarea problemelor acestora. ajutarea cu modificarea de pachete sau actualizarea celor vechi

01.08.2010 - 31.08.2011

Departament: banci

Titlu Job: retention officer

Responsabilitati:

ADMINISTRAREA CONTURILOR EXISTENTE, ADUCEREA DE CLIENTI NOI, OFERIREA DE INFORMATII FINANCIARE

01.01.2009 - 31.10.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: sales representative

Responsabilitati:

prospectarea pietei pentru clienti, incheierea de contracte si gestionarea lor

01.06.2008 - 30.04.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: sales reprezentative

Responsabilitati:

crearea contractelor, contactarea clientilor, semnari de contracte, managementul bazei de date

01.02.2008 - 31.05.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: sales representative

Responsabilitati:

incheierea de contracte de leasing, prospectarea pietei pentru potentiali clienti, stabilirea intrevederilor si gestionarea clientilor curenti

01.08.2007 - 29.02.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: operator

Responsabilitati:

vanzari de abonamente

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Facultate / Colegiu: informatica manageriala la facultatea Romano-Americana din bucuresti.
2009 - prezent Liceu: Mecanica Fizica la colegiul national "Alexandru Ioan Cuza" din Barlad.

Premii

Traininguri
Nov 2015 - Dec 2015: Time Management
stabilire orarului zilnic, prioritizare activitati, rezolvarea momentelor de criza
Jan 2015 - Mar 2015: Presentation Skills
modalitati de sustinere a unei prezentari, posibilitati decizionale in cadrul unei prezentari, dezvoltare personala , orientare pro client, stapanirea emotiilor
May 2014 - May 2014: Meeting Management
dezvoltare abilitati conversationale, planificare eficace a orarului, roluri si responsabilitati, pregatirea spatiilor si locatiilor pentru intrevederi
Dec 2013 - Dec 2013: Tehnici de marketing si vanzari
piata de tlefonie in viitor, modalitati de implementare strategii transversale, procesul de vanzare in viitor
Jan 2013 - Jan 2013: Customer Service Expert
tipuri de negociator: rosu, albastru, violet, modalitati de negociere in functie de profilul emotional, utilizarea dezavantajelor ca avantaje
Jun 2012 - Jun 2012: Tehnici de negociere
- Cum să acționezi în orice situație de negociere, Cum pregătesc eficient o negociere?, Cum ”citești” partenerul de negociere?, Cum să obții maximum la masa negocierii?, Ponturi, trucuri și negocierea de ”guerillă”, Profilul negociatorului
Dec 2011 - Dec 2013: Telesales si loializare
- training abilitati empatie, solutionare momente decizionale, identificare nevoi client si solutionare, modalitati de monitorizare proactiva a clientilor, organizarea activitatilor zilnice si eficientizarea timpului
Hobby-uri
citit si scris, calatoriile, sport

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close