de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 00.00.0000

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.08.2002

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei in domeniul comercial

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Productie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Service / Reparatii

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.03.2005 - 10.04.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: controlor credite

Responsabilitati:

- Menţinerea în permanenţă a legăturii cu clienţii, prin intermediul echipei de vânzări;
- Întreţinerea bazelor de date şi fişiere aferente clienţilor;
- Analizarea şi evaluarea clienţilor în vederea acordării creditului comercial, stabilirea limitelor de credit, stabilirea modalităţilor de încasare, urmărirea respectării politicii de credit.
- Urmărirea debitelor restante, pentru recuperare.
- Monitorizarea clienţilor rău platnici sau blocaţi la livrare.
- Emiterea şi prelucrarea rapoartelor periodice specifice zilnice, săptămânale, lunare sau la cerere;
- Permanenta comunicare internă cu managerul regional;
- Crearea în sistem a clienţilor noi (definire limite de credit, termene de plată, preţuri, reduceri etc.)
- Intreţinerea bazei de date cu documentele garanţie de bună executare a contractelor

Realizari:

Am gestionat un portofoliu de 800 - 1000 clienţi anual.
Am urmărit şi coordonat încasările pentru 40 - 50 de agenţi, organizaţi în 10 departamente.
Am reorganizat dosarele clienţilor, întocmite pe o perioadă de 5 ani, facându-le accesibile membrilor departamentului de vânzări.
Am luat parte la deschiderea punctului de lucru din Oradea, în 2005, având diferite atribuţii în departamentele: comercial, financiar - contabil, personal.

09.12.1999 - 31.03.2005

Departament: achizitii

Titlu Job: inginer - departament comercial

Responsabilitati:

-Elaborarea cererilor de ofertă către furnizori. Negocierea preţurilor, termenului şi condiţiei de livrare, precum şi a termenului de plată. Identificarea de noi furnizori.
-Verificarea stocurilor şi necesarului de produse. Lansarea comenzilor către furnizori, identificarea variantelor optime de transport.Transmiterea confirmării de comanda la clienţi.
-Receptia produselor, verificarea documentelor. Informarea furnizorului în legatura cu eventuale neconcordanţe privind cantitatea, calitatea, preţul produselor, urmărind rezolvarea acestora.
-Efectuarea formalităţilor vamale. Întocmirea documentelor de contabilitate primară (NIR, NC), calculul preţului de intrare în gestiune şi a adaosului comercial.
-Efectuarea inventarierii periodice pentru menţinerea stocurilor tampon şi verificarea calităţii produselor de pe stoc.
-Informarea clienţilor în legatură cu eventuale întârzieri, sau lipsuri .
-Informarea clienţilor privind caracteristicile tehnice şi performantele aparaturii oferite. Solicitarea de informaţii despre gradul de satisfacţie a clienţilor privind funcţionarea aparaturii livrate.
-Rezolvarea tuturor reclamaţiilor de la clienţi privind calitatea produselor, preţurile, termenele de livrare.
-Evidenţa colaborării cu clienţii şi furnizorii : cereri de ofertă, comenzi, contracte, cifra de -afaceri.
Participarea la targuri si expozitii, amenajarea standului, prezentarea produselor.

Realizari:

Am lucrat la elaborarea catalogului firmei, selectand produsele reprezentative si traducand datele tehnice ale produselor prezentate.
Am creat machete pentru elaborarea pe computer a comenzilor si ofertelor de pret, reducand timpul de raspuns cu 50%.

01.07.1992 - 08.12.1999

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer - ofertare şi achiziţii

Responsabilitati:

-Intocmirea listelor cu cantitatile de materiale necesare lucrarilor, in vederea aprovizionarii, verificarea stocurilor.
-Intocmire si verificare liste de lucrari (dupa proiect),
-Intocmire de antecalculatii, devize si situatii de lucrari, conform normativelor si indicatoarelor de deviz, (informatizat), -Intocmirea ofertelor si documentatiilor in vedera participarii la licitatii.
-Incheierea proceselor verbale de receptie a lucrarilor, intocmirea situatiilor de lucrari, emiterea facturilor catre clienti,
-Redactarea contractelor de executie a lucrarilor si conventiilor de lucrari.
-Intocmirea cartilor tehnice de reparatie sau de executie si arhivarea lor.
-Evidenta Certificatelor de calitate pentru materialele puse in opera.
-Pregatirea documentatiei pentru examinarea teoretica, periodica a sudorilor autorizati, in vederea prelungirii autorizatiei ISCIR
-Evidenta poansoanelor sudorilor autorizati :atribuire, retragere, evidenta poansonarii sudurilor executate.

Realizari:

Am realizat proiectul de executie pentru un dispozitiv de indoit tevi la rece, pe santier. Utilizarea acestuia a redus durata si costul lucrarilor.
Am elaborarea documentatia necesara efectuarii instructajului general si periodic de protectia muncii pe santier, in urma absolvirii cursului de "Protectia Muncii", in 1997. Organizarea compartimentului de protectia muncii a facut posibila obtinerea "Autorizatiei de functionare din punct de vedere al protectiei muncii"

studii

 

Facultati:

Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu, Facultatea de Inginerie, Master : "Management Industrial" 2001-2002
Universitatea "Dunarea de Jos" din Galati, Facultatea de Nave si Inginerie Electrica - Sectia Nave 1986 - 1991
Liceul Vasile Alecsandri din Galati 1982 - 1986

Activitati extracurriculare

- Persoană activă, organizată cu spirit de initiaţivă, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp;
- Cunoştinţe foarte bune de lucru cu calculatorul;
- Experienţă în domeniul comercial;
- Abilităţi excelente de comunicare; flexibilitate, gândire pozitivă;
- Experienţă în contabilitatea financiară;
-Spirit de echipă;
-Abilitaţi de negociere şi solutionare situaţii conflictuale;
-Integritate, corectitudine;
-Atenţie la detalii.

Premii

Curs de formare in domeniul protectiei muncii - 1997

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)

franceză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close