Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.07.1989

obiectiv

 

Vizez ca pe termen lung să dezvolt o carieră în domeniul relațiilor cu clienții. Obiectivul meu profesional este acela de a găsi o companie care să se potrivească standardelor mele si care sa imi ofere provocarile necesare pentru a-mi pune in practica experienta profesionala dobandita in acest domeniu pana in prezent.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Beneficii: Asigurare medicala, Bonusuri pentru rezultate excelente in activitatea realizata, Bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Telecomunicatii, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center, Traduceri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2013 - 31.05.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consilier clienti

Responsabilitati:

Contactarea clienţilor în vederea promovării serviciilor companiei asociate
Preluarea plângerilor clienţilor şi soluţionarea acestora

01.06.2013 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: controlor calitate

Responsabilitati:

Evaluarea calitatii suportului oferit clientilor, propunerea de planuri de actiune pentru ameliorarea serviciului oferit

17.04.2012 - 31.05.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent serviciu clienți

studii

 

Facultati:

2008 - 2012 Facultate / Colegiu: franceza-romana la Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine, Universitatea Bucureşti din Bucuresti.
2004 - 2008 Liceu: Filologie la Liceul teoretic „Neagoe Basarab” din Oltenita.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close