Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.09.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.05.2012

obiectiv

 

Dezvoltare personala in conditii de lucru in echipa si individual.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Imi doresc un job care sa imi dea posibilitatea de a face uz de calitatile de bun organizator si de capacitatea deosebita de comunicare si negociere.

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Achizitii, Inginerie, Import - export, Controlul calitatii, Banci, Confectii / Design vestimentar, Management

Oras de lucru: Pitesti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2014 - prezent

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: controlor calitate

Responsabilitati:

Îmi desfăşor actitvitaea la punctul de control a calităţii produselor. Aceasta constă în verificarea detaliată a fiecărui produs care iese de pe banda de producţie şi urmează să intre în magazia de produse finite pentru a fi ulterior livrat beneficiarului, un retiler din Marea Britanie. Verificarea calităţii se face în conformitate cu standardele şi normativele beneficiarului, care a delegat un reprezentant permanent, sub îndrumarea căruia se desfăşoară procesul de producţie şi cel de control a calităţii produselor. Punctul de control lucrează în strânsă colaborare cu conducerea secţiei de producţie, aceasta având ca scop identificarea din timp a tuturor problemelor de producţie şi remedierea lor în timp util, astfel ca termenele de livrarea să nu fie afectate.
Ocazional, când situaţia o cere, execut operaţii şi faze în maşina de cusut, la un post de lucru mai aglomerat în acel moment, sau cu un grad de dificultate mai mare. Tot ocazional, la propunerea şefului de linie, desfăşor activităţi de control interfazic, împreună cu ceilalţi colegi, pentru preîntâmpinarea apariţiei masive de defecte la produsul finit, mai ales în situaţiile în care se introduce pe banda de producţie un model nou sau cu grad de dificultate mai mare.

01.04.2013 - prezent

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: traducator si interpret - voluntariat

Responsabilitati:

Efectuare de traduceri şi subtitrări pentru diverse materiale cu caracter creştin, în principal predici.

01.11.2011 - 01.06.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Am desfasurat activitati administrative, am coordonat echipa in absenta managerului, sustinand conducerea firmei cu analize si informatii pe care le obtineam prelucrand cu ajutorul programului MS Excel datele extrase din programul de contabilitate (WIN Mentor).
Am reusit sa implementez un sistem de tinere a evidentei pentru diversi parametri care ilustreaza eficienta activitatii comerciale a firmei, parametri pe baza carora se faceau analize saptamanale si se luau decizii legate de politica firmei cu fiecare client in parte.

01.11.2008 - 01.10.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manger - executiv

Responsabilitati:

Am desfasurat activitati cu caracter administrativ si am preluat in totalitate atributiile managerului. Datorita dimensiunii si structurii organizatorice a firmei, am acoperit in mod curent activitatea corespunzatoare tuturor departamentelor specifice unui aparat administrativ, si anume:
- activitati de secretariat (preluare apeluri telefonice, arhivare documente, utilizare aparatura de birou, aprovizionare cu consumabile, support pentru intreaga echipa, etc.)
- elaborarea corespondentei in comunicarea cu partenerii interni si externi
- ofertarea catre clientii firmei, finalizarea discutiilor de preluare a comezilor spre executie, negocierea de contracte
- centralizarea si analiza preturilor concurentei pe piata (prin prospectarea cu mijloacele specifice)
- realizarea situatiilor si analizelor privind vanzarile
- lansarea in productie a comenzilor, cu toata documentatia necesara (termenii tehnici stabiliti cu beneficiarii si termenele de livrare)
- organizarea programului sectiei de productie in functie de termenele de livrare stabilite cu beneficiarii comenzilor si de parametrii tehnici ai capacitatilor de productie disponibile
- pregatirea documentelor contabile si de insotire a marfii (facturi contabile, avize de insotire, note de transport, etc.) pentru comenzile care se livrau zilnic spre beneficiari
- activitati de contabilitate primara efectuate cu programul de contabilitate WIN Mentor
- pregatirea de evidente (inclusiv financiare), necesare analizelor in vederea eficientizarii activitatii firmei la nivel de cheltuieli si de acoperire optima a capacitatilor de productie
- deservirea magazinului on-line al firmei (preluarea comenzilor si verificarea clientilor pe site-ul ANAF si pe alte site-uri specializate, lansarea in productie a comenzilor, livrarea la timp a acestora, relatia cu firmele de curierat, actualizarea stocurilor pe site-ul de promovare al firmei, etc.)
- support pentru manager in toate activitatile si actiunile initiate de acesta

01.05.2008 - 01.10.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: referent importuri

Responsabilitati:

Am coordonat intreaga activitate a departamentului IMPORTURI.
Am desfasurat activitati de centralizare a comenzilor sosite de la departamentul Vanzari. Am solicitat oferte de pret furnizorilor traditionali ai firmei dar si altor furnizori pentru gasirea carora am prospectat piata cu ajutorul mijloacelor specifice. M-am ocupat de lansarea comenzilor la producatorii din Europa, China, Egipt, India, Turcia, purtarea corespondentei pentru aducerea marfurilor in tara la termenele stabilite cu clientii firmei si in functie de disponibilul de marfa al furnizorilor externi. De asemenea, am stabilit si componenta camioanelor si traseul acestora pentru incarcarea la capacitatea maxima.
In paralel cu aceasta am desfasurat si activitati de secretariat.
Am reusit sa organizez datele departamentului, usurand accesul la informatii (am construit o baza de date a istoricului activitatii departamentului, foarte usor de folosit).

01.07.1999 - 01.04.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Acordarea de consultanta financiara si asistarea ulterioara a contractelor incheiate, construirea de portofoliu de clienti. Reprezentarea in totalitate a companiei in relatia cu clientii
Am reusit in cei peste opt ani de activitate sa construiesc un portofoliu amplu si stabil de clienti, multumiti de serviciile companiei pe care am reprezentat-o si de consultanta acordata individual , in cadrul unei relatii de parteneriat la baza careia a stat in permanenta respectul reciproc.

10.01.1997 - 02.07.1999

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: reprezentant pe probleme de calitate

Responsabilitati:

Responsabilitati legate de calitatea produselor la nivelul exigentelor partenerilor externi ai firmei, respectarea termenelor de livrare a produselor catre partenerii externi.
Activitatea pe care am desfasurat-o la firma FATIMA a fost una foarte dinamica, pe parcurs primind temporar si alte responsabilitati legate de aprovizionare, de negociere a contractelor cu furnizorii de accesorii, de reprezentare a firmei la toate punctele sale de lucru din tara.

Realizari:

Am reusit sa cresc cifra de afaceri a firmei datorita cresterii parametrilor enumerati mai sus.

15.03.1996 - 10.01.1997

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: inginer, sef departament productie

Responsabilitati:

Organizarea fluxului tehnologic pentru fiecare model de produs solicitat de beneficiar, monitorizarea permanenta si rezolvarea tuturor problemelor de productie (respectarea calitatii produselor fabricate, respectarea termenelor de livrare catre beneficiari, aprovizionarea cu accesorii si materie prima, etc.).

Realizari:

Folosind experient acumulata la locul de munca anterior am reusit sa formez si sa conduc o echipa de aproximativ 350 de posturi de munca individuale. Am organizat prin intermediul DMPS cursuri de calificare pentru posturile de munca din cadrul sectiei de productie (activitati specifice unui proces de productie in industria usoara).

15.04.1995 - 15.03.1996

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: inginer, sef de sectie

Responsabilitati:

Urmarirea respectarii parametrilor tehnici in procesul de productie. Organizarea sectiei de productie conform procesului tehnologic elaborat pentru fiecare model de produs. Supravegherea continuitatii alimentarii sectiei de productie cu materia prima si accesoriile necesare desfasurarii procesului de productie conform normelor specifice (de productivitate a muncii). Supravegherea respectarii normelor de calitate a produsului finit, conform exigentelor partenerului extern.

Realizari:

Am fost angajata ca inginer absolvent, reusind sa promovez in mai putin de un an pana la functia de sef de sectie productie.
Am reusit sa coordonez activitatea unei echipe de peste 200 de posturi de lucru individuale, respectand si impunand respectarea normelor de disciplina si productivitate a muncii.

studii

 

Facultati:

1988 - 1994 Facultate / Colegiu: Confectii textile la Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi. Proiectare si administrare de linii tehnologice in industria usoara, specializarea tricotaje-confectii

Premii

Cursuri pentru obtinerea licentei de consultant financiar si de asigurari de viata, Diploma.

Curs de aprofundere a cunoasterii limbii engleze, absolvit cu diploma nivel BUSINESS C1, eliberata de AMERICAN & BRITHISH ACADEMY - Barcelona

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close