Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.09.1994

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:01.08.2013

obiectiv

 

Salariu: 2.400,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Publicitate, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Confectii / Design vestimentar, Alimentatie / HoReCa, Personal calificat, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: coordonator call center

Responsabilitati:

Responsabilitatea conducerii turelor de lucru;
- Supravegherea salii de lucru si a angajatilor;
- Gestionarea procedurilor de lucru folosite;
- Preluarea si rezolvarea reclamatiilor;
- Intocmirea programului responsabililor pentru curatenia call center-ului;
- Introducerea in sistem a comenzilor primite online;
- Pregatire Birotica si Papetarie;
- Participarea la sedinte/dezbateri pentru rezolvarea problemelor intampinate si in vederea imbunatatirii mediului de lucru;
- Intocmirea de tabele si rapoarte necesare departamentului de Marketing si Departamentului Operational;
- Intocmirea rapoartelor KPI;
- Consiliere si suport agentilor, in vederea favorizarii atingerii obiectivelor de lucru;
- Asigurarea instruirii noilor angajati;
- Organizarea sedintelor lunare individuale in vederea imbunatatirii activitatii agentilor in baza raportului KPI;
- Comunicarea cu conducerea a neregulilor legate de disciplina.

01.10.2013 - 01.01.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent vanzari prin telefon.

Responsabilitati:

-preluarea comenzilor telefonice;
-atribuirea acestora la magazinele responsabile de livrare ( pentru Bucuresti si provincie ).

studii

 

Facultati:

2014 - 2017 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Hyperion din Bucuresti.
2009 - 2013 Liceu: Profil uman la Colegiul National "Grigore Moisil" din Urziceni.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close