Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.05.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.08.2013

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dezvoltarea profesionala si indeplinirea obiectivelor stabilite in strategia si politica companiei angajatoare.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, Agricultura, Achizitii, Protectia mediului, Protectia muncii, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Buzau, Constanta, Focsani, Ploiesti, STRAINATATE, Targoviste

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2014 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator departament produse alimentare uscate si nealimentare

Responsabilitati:

Coordonarea si realizarea activitatilor specifice departamentului Dry Food si NonFood urmarind realizarea indicatorilor de buget planificati ( vanzari, rotatie stoc, etc) prin permanenta mentinere a relatiei cu clientii si furnizorii, prin gestionarea eficienta a stocurilor, prin coordonarea optima a resurselor umane alocate;
Coordonarea activitatii angajatilor din subordine ( planificare pe schimburi, planificarea concediilor de odihna, verificarea pontajelor la sfarsit de luna, etc);
Analizarea si pregatirea rapoartelor scrise referitoare la problemele departamentului pe care il are in subordine;
Inregistrarea si intretinerea datelor generale ale clientilor;
Raspunderea la indeplinirea obiectivelor comerciale,previziuni (forecast) buget, etc;
Scolarizarea personalului si integrarea in echipa a noilor angajati;

01.04.2012 - 01.05.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: adjunct sef raion

Responsabilitati:

- lansare de comenzi catre furnizori si urmarirea acestora in vederea asigurarii unei bune prezente la raft a articolelor;
- programarea personalului din subordine, instruirea acestuia conform procedurilor in vigoare precum si elaborarea unui plan zilnic de actiune si urmarirea rezultatelor acestuia;
- rezolvarea reclamatiilor si propunerilor de la clienti;
- corespondenta cu departamentul de achizitii si vanzari privind probleme aparute in legatura cu furnizorii sau marfa, promotii, propuneri de la clienti, etc.
-Salariu fix
-Bonuri de masa

20.09.2010 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: consilier

Responsabilitati:

-distribuirea materialelor promotionale cu implicare in coordonarea activitatilor de marketing;
-identificarea, planificarea vizitelor si vizitarea clientilor. Stabilirea de relatii in piata;
-urmarirea fluxului de ofertare, vanzare, livrare, incasare pentru produsele comercializate;
-reprezentarea cu succes si promovarea intereselor companiei in interactiunile cu clientii din piata;


Realizari:

Nu am realizari care sa scoata in evidenta activitatea in cadrul firmei ,pot doar sa spun ca atunci cand mi-au fost incredintate anumite sarcini tot timpul le-am dus la bun sfarsit.

01.09.2010 - 01.05.2011

Departament: imobiliare

Titlu Job: broker imobiliar

Responsabilitati:

-intermediere intre vanzator si cumparator sau intre proprietar si chirias;
-creare unei baze de date de vanzatori;
-identificarea persoanelor care doresc sa faca achizitii imobiliare;
-gasirea de nise pe piata pentru dezvoltarea de parteneriate;
-promovarea ofertelor pentru potentialii clienti;
-atingerea targetului lunar de contracte;
-consilierea clientilor si ajutor la intocmirea dosarului de finantare

In toata aceasta perioada in care am lucrat in imobiliare am realizat o multime de tranzactii atat de vanzare cat si de inchiriere.De asemenea am contrinuit si la dezvoltarea agentiei prin idei si solutii de promovare pe piata imobiliara.
Ovidiu Frasina:0720447716

03.09.2008 - 02.09.2009

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-primirea,inregistrarea,repartizarea si predarea corespondentei primate;
-preluarea si distributia apelurilor telefonice;
-operarea in sistem a diferitelor documente;
-prelucrarea informatiilor si raportarea diferitelor situatii;
-implicarea si rezolvarea diferitelor probleme administrative;
-redactarea si multiplicarea documentelor;
-transmiterea de faxuri si a corepondentei;
-organizarea de evenimente;

Realizari:

Nu am realizari care sa scoata in evidenta activitatea mea in cadrul firmei ,pot doar sa spun ca atunci cand mi-au fost incredintate anumite sarcini tot timpul le-am dus la bun sfarsit.

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Masterat: Economia si Administratia Afacerilor Agroalimentare-zi/buget la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Economia Agroalimentara si a Mediului la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu: Matematica-Informatica la Liceul de Chimie ''Costin Nenitescu'' din Buzau.

Premii

Atestat-Tehnici de calcul prescurtat



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close