de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.08.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.04.2004

obiectiv

 

Obtinerea unui post care sa-mi ofere satisfactii profesionale

Salariu: nespecificat

Beneficii: Tichete de masa Teambuilding-uri

Departament: Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 01.10.2008

experienta profesionala

 

01.03.2013 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: coordonator financial controlling

Responsabilitati:

-implementare, coordonare si imbunatatirea facilitatilor SAP pentru fiecare dintre proprietatile implicate, fiind in colaborare permanenta cu departamentul de contabilitate, in vederea obtinerii de rapoarte financiare coerente si cuprinzatoare;
- cooperare permanenta cu departamentul de contabilitate astfel incat toate activitatile desfasurate sa fie în conformitate cu standardele IFRS de raportare si cele de grup;
- crearea si configurarea de rapoarte ad-hoc in conformitate cu cerintele diferitelor departamente (asset management/contabilitate/ leasing management) in vederea planificarii scenariilor viitoare - in special veniturile din chirii totala a cladirii, sau costurile diferite, care influentează EBITDA-ul proprietatii;
- livrare la timp a rapoartelor financiare solicitate;
- verificarea datelor financiare si contractuale ale contractelor de inchiriere, pe baza rapoartelor ad-hoc exportate - date reale, care permit efectuarea de estimari (cash-in vs plati intarzieri, posibile denuntari contracte de inchiriere);
- validarea contractelor de inchiriere, monitorizare si analiza, în scopul de a oferi recomandari (probleme fiscale, financiare, organizatorice), si, de asemenea, pentru a creste calitatea acestora;
- participarea la conferinte saptamanale si la sedinte/trainiguri in vederea implementarii modulelor SAP (real estate, contabilitate) și alte instrumente financiare / interfete (Bis Immo / Bis Planning), tinand cont de specificul proprietatilor grupului sud estul Europei;
- implicare activa in gasirea solutiilor potrivite in procesul de implementare SAP cat si alte tool-uri necesare;
- suport, indrumare și instruire pentru restul echipei in vederea realizarii obiectivelor departamentului in conformitate cu termenele stabilite.

01.02.2009 - 01.02.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: financial controller

Responsabilitati:

Administrarea contractelor de management intre chiriasi si proprietari, emiterea facturilor de chirie, cheltuieli operationale, respectiv consumul de utilitati inregistrat; efectuarea de diferite rapoarte catre contabilitatea si managementul firmei detinatoare de cladiri de birouri/parcuri de retail; reconcilierea cheltuielilor operationale; gestionarea garantiilor bancare; estimarea cash-flow-urilor pentru anul viitor, bugete pentru parcuri de retail, etc.
bonuri de masa;
bonus in functie de performanta.

01.01.2007 - 01.01.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil primar

Responsabilitati:

Contabiliate primara (facturare, eliberare chitante, registru de casa, NIR)
Inregistrare extrase bancare;
Stingere incasari/avansuri primite de la clienti;
Urmarirea facturilor emise, solduri clienti-furnizori;
Intretinerea relatiilor cu diferite institutii financiare (Administratii Financiare, Camera de Comert);

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Masterat: Operational Level la CIMA din Bucuresti.
2008 - 2010 Masterat: Management financiar la Academia de Studii Economice Bucuresti din Bucuresti.
2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Facultatea de Comert la Academia de Studii Economice Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Certificari
Oct 2015 - Nov 2015: Analiza Financiara
Upway Consulting Grup
Mar 2015 - Jun 2015: Contabilitate Financiara
Absolute School

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close